bede pisal jak ,,krowie na rowie,, zeby nawet laik mogl zrozumiec i zrobic to samemu)
wymiana napinacza rzecz raczej prosta

(
opis sponosorwany przez p. Andrzeja made in PKS i literke W 
)
1.Wykrecamy sprezarke klimy jezeli jest
(klucz imbusowy + chyba 13)
2. odkrecamy srube zabezpieczajaca ( duzy imbus)
3. okrecamy zabezpieczenie czy kontre co kto woli ( nie wiem jak nazywa sie urzadzenie do tego ale kontra ma zew gwint i w srodku zabki

)
4. wyciagamy stary napinacz
5. zalewamy olejem nowy
6. skrecamy go dobrze przed wsadzeniem
7. wkladamy napinacz
8. zakrecamy kontre
9. wkrecamy srube
10. wlaczamy silnik i na wolnych czekamy chwile az napinacz zaleje sie olejem
a teraz photo
tu wymagany jest odpowiedni imbus czy klucz ale z braku laku i szczypce spelnily swoje zadanie:)
przy skladaniu powtarzamy czynnosci w odwrotna strone

( przesadzilem)
nowy napinacz powinien wygladac tak ( na fotce ten na dole:P) i pracowac jak hmm amortyzator
trafiony jak u mnie jest zapieczony i nie idzie go nawet mlotkiem wybic
Niestety mimo tego ze napinacz i tak trzeba bylo wymienic za wiele to nie dalo rozrzadu juz nie slychac ale niestety dalej wali co innego... nawet to nagralem ale nie wiem jak z jakoscia bo mam slabe glosniki no i oczywiscie palucham zaslonilem mikrofon w aparacie

(plik ma przeszlo 8mb)
http://kruszyn.pac.pl/c/klekotanie.divx
koszt operacju 115zl ... ( brak robocizny i czesc w cenie ... hurtowej)
Operacja zakonczona sukcesem niestety pacjent nie zyje

CDN
