MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 11:00 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lut 27, 2007 11:37 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
kacperski pisze:
Czy obawiac sie automatu w tak starym mercedesie?

W jakim starym? 8ka z przodu [zlosnik] toć to młodzież [zlosnik]
kacperski pisze:
@ Zelus to nie taki automacik...

to może być że ktoś zapodał motor i skrzynię od 123 Jak już mnie kiedyś uświadomili że nie 3 a 4 biegi tylko rusza z 2-go a na końcu całego zestawu jest literka "L", a powyżej słynne"S"?
Jeśli tak to tak może być tańsza zamiana niż remont od 124 i VIN pooooszedł w pi..u ale jeśli auto ma być do zarżnięcia to myślę za jak za 1,5 kilo nie jest źle tylko te opłatyyyyy [szalone] cobyś się nie przejechał [wscieklosc]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 28, 2007 10:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 25, 2007 6:21 pm
Posty: 55
Lokalizacja: Chełm, [LC]
Wojtyla z tymi oplatami mowisz o zaleglym OC?
Jakas podpowiedz jak uniknac platnosci tych zaleglych skladek jako "nowy" wlasciciel? :-?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 28, 2007 11:22 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:24 pm
Posty: 20
Lokalizacja: koszalin/gdańsk
co do zaległego OC.
dobrze przynajmniej ze auto miało już umowę na starego właściciela, wystarczy wtedy opłacić zaległe składki, ale jeśli chodzi o ich uniknięcie... to w zasadzie trzeba pójść do przedstawiciela jakiegoś i mu wyłożyć o co chodzi. Na pewno znajdzie jakieś wyjście.

_________________
vw1300 `70 poj 1600


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 28, 2007 11:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 16, 2002 11:42 am
Posty: 192
Lokalizacja: Zielona Góra
Wystarczy, że w dniu w którym kupisz to auto ubezpieczysz je na swoje nazwisko. A zaległe składki to już problem poprzedniego właściciela

_________________
ex W115 AUTOMATIC
ex W123 200D
ex W123 oryginał TAXI
ex W124 230E
ex W123 280E
ex W123 230E
ex W123 200
ex W123 200D
ex W123 230CE
ex W124 200D
ex w124 250D
ex W107 SLC 280
ex W126 300SE
W123 200


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 14, 2007 10:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 25, 2007 6:21 pm
Posty: 55
Lokalizacja: Chełm, [LC]
Odświeżam temat [zlosnikz]
Już dotknąć i go pobieram, jeszcze potarguje... Tylko pytanko..
Czy 2,5d wejdzie bez problemu zamiast tego 200d? Nie wiem czy mi właściciel bajek nie opowiada, że tam taki wstawił samochód i tak skundlony, bo wyszło, że kiedyś był biały, ale to już mało istotne :roll:

_________________
dżyrman endżyniring in da haus? [zlosnik]
Polowanie na w124, w126 diesel trwa :D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 14, 2007 11:38 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
kacperski, ja moją pierwszą Mercedes też kupiłem w kiepskim stanie i też 200D automat ale 201, nie 124 z 85r. Auto jechało, ale jak zapuściłem się nim w nasze polskie Sudety to dogorywający motor poprostu umarł. Poszła uszczelka pod głowicą. W zasadzie to tamto auto kupiłem za 2kzł i oddałem komuś tam też za 2kzł (w tępie expresowym). Usterkę chciałem naprawić w warsztacie w jakiejś tam wiosce w górach, ale jak mechanik zdjął głowice i mi ją pokazał, to już nie miałem złudzeń. Same mikropęknięcia i na bloku też. Złożył mi to do kupy i tak dolewając co 40km wody do chłodnicy dojechałem do wrocka. Tam do roboty miałem jeszcze tylny most, skrzynie, właśnie silnik, wnętrze... Byłem szczęśliwy że się auta pozbyłem, ale dzięki tej 201 pokochałem mercedes za konstrukcję prostą, skuteczną i PRAKTYCZNIE nie do zajechania. Nie wiem co by musiało się stać żeby taki diesel unieruchomić ;)

Więc moje zdanie takie: nie kupuj zapuszczonego. Upoluj w dobrym stanie, na pewno odwdzięczy Ci się na drodze :)

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...
ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)


W210 E220D 97 budyń do sprzedania

Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 15, 2007 8:21 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
jezeli technicznie bedzie conajmniej to to go bierz za 1500 zł .. i sie przemieszczaj... ale złotówki w blache w124 bym nie włożył

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 15, 2007 10:20 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2003 10:09 pm
Posty: 761
Lokalizacja: Szczecin
nie dałbym w życiu..


bierz mojego :D
mam 124 200d 92, ex taxi ale wymieniłem w nim silnik- w naprawde dobrym stanie. no i cena.. jak się zdecydujesz puszcze go za 5 koła (pod warunkiem że poczekasz aż zrobie 1900 jakies 2 tygodnie.)

_________________
W168 A160 CDI -Biedronka alias Pryszcz
VW Golf mk4 - golf


Na górę
Post: pn kwie 16, 2007 9:46 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Hm... kupić wraka za 1500 zł ? bo ja wiem ..... :-?

Jeśli auto jest zapuszczone wewnątrz i na zewnątrz to jaką masz gwarancję, że właściciel dbał o okresowe wymiany płynów/olejów itd itd ? Praktycznie żadnej ... do tego dochodzi przypuszczenie, że kupisz autko od kogoś kto przekonany o niezniszczalności MB w zasadzie nic z nim nie robił - tylko lał benzynę i jeździł (olej w skrzyni automatycznej to przecież zbędny wydatek ...).

Jak kupowałem MB to zdecydowałem się na takiego w miarę w dobrym stanie - i tak musiałem na bieżące "pilne" rzeczy przeznaczyć 1200 zł (olej, filtr oleju, powietrza, paliwa, filtr w skrzyni + olej w skrzyni, olej w tylnym moście, płyn hamulcowy, świece, płyn w układzie wspomagania, jakiś tam przegub na wale + pompa wody + kilka innych pierdoł). W późniejszym czasie doszły 2 łożyska + regeneracja alternatora + w zasadzie coś tam w zawieszeniu (to czeka do zrobienia ... szacuję, że pójdzie na to jakieś 1000-1500 zł) oraz czekający na wymianę amortyzator kierownicy (to już pierdółka jest). A przecież moje autko jest 11 lat młodsze od Twojego.

Jeśli nikt o tego 200D nie dbał - to poniesione przeze mnie koszty można spokojnie pomnożyć przez 2.

Jeśli skrzynia jest zaniedbana ... to samo rozkręcenie skrzyni kosztuje jakieś 800 zł + części (+olej ... chyba z 11 litrów wejdzie + filtr).

Osprzęt silnika ? (łożyska, pompa wody)

Dojdzie ci remont blacharki oraz wnętrza ... czy warto ? Wsadzisz w auto pewnie jeszcze ponad 5000 zł - a efekt nie będzie taki, jak gdybyś kupił za 5000-7000 W124 w lepszym stanie.

Ja odradzam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl