No to rzuć okiem w trakcie bzykania, czy kręci się ta śruba z drobnym gwintem przy silniczku. Jeżeli tak, to możesz próbować dokręcić troszkę znajdującą się na niej nakrętkę (to takie sprzęgło przeciążeniowe działające na zasadzie poślizgu). Jeżeli sie nie kręci, to raczej właśnie padła ślimacznica. Żeby wyjąć silniczek, trzeba ściągnąć element tapicerki poruszający się razem z odsuwającym się dachem (na przedniej krawędzi są zatrzaski, wyjmuje się go przy odsuniętym dachu "na zewnątrz") Wtedy masz dostęp do linki napędzającej, którą należy odkręcić od mocowania i wysunąć do przodu. Przy wysuwaniu można sobie pomóc uruchamiając silniczek, lub luzując nakrętkę sprzęgiełka na drobnozwojowej śrubie. Jak linka wyjdzie, to wtedy możemy oddzielić od silniczka rurki prowadzące.
_________________ W203 Kompressor
|