pszamrej pisze:
barteq pisze:
W przypadku moim jest to 500 obr/min na D. Wg mnie to za mało.
Na N jest 700-750 obr/min.
A dlaczego za mało?
Wg mnie jest super, V8 bez problemu bedzie chodzila na 500, poza tym w instrukcji przynajmniej dla 420 obroty biegu jalowego to 650 +100 -50
jesli silnik chodzi plynnie po wlaczeniu wszelkiego obciazenia na 500 obr na D to nie widze zadnego problemu
Wydaje mi sie, że przez niskie klopoty mam następujący problem:
po jakimś czasie jazdy auto zaczyna sie dławić na gazie (kiedyś tez na benzynie). Ruszam spod świateł, noga w pedał a silnik się krztusi. Obroty spadają, chce zgasnać, wtedy zdejmuje noge z akceleratora. I tak do znudzenia, a auto sie kula.
Po zatrzymaniu w bezpiecznym miejscu przegazówka na N lub P. silnik nie może się wkręcić na wysokie obroty.
Gdyby to było lewe powietrze to by sie działo to cały czas (chyba). Ja to mam po jakimś czasie jazdy. Ost zrobiłem ok 50km..wszysztko ok. Poszedłem coś załatwić. Wracam, odpalam i jade. Po kilku km znow brak mu cugu
Przerzucam na benzynke i jazda.
Ost podkeciłem dawke gazu i jest niby ok (spalanie wzrosło o ok4l/100km) ale na wszelki wypadek jutro jade na przegląd instalacji gazowej.