MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 6:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob lip 29, 2006 10:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
RR, użyj żesz Worda, bo mnie szlag trafi i znowu będzie, że się czepiam :D

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 04, 2006 11:27 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 27, 2004 10:04 am
Posty: 110
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
kable, kopułka, paluszek, świeczki - to nie sraty pierdaty bo u mnie pomogło. Po 2 latach bez strzału, 4 strzały, 4 nakladania gumy wspomnianej przez Gerri`ego, wizyta u gazownika a on zasugerował mi zmiane kabelków itd, bo zapłon gazu jest trudniejszy niż etyliny (to jego słowa). Pomogło jak ręką odjął.
Kolega ma 200 CE i po drugim strzale spawał ramie klapy spietrzającej, kupil nową wspominaną gumkę, a na koniec wymienił przewody :lol:

_________________
S124 300TE 4MATIC `90


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 04, 2006 12:43 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Coz..moze i tak.. Niby nigdy nie zaszkodzi wymienic elementy elektryczne na nowe. Tymbardziej ze do zaplonu gazu (i benzyny) jest ta jedna mocna iskierka niezbedna. Mnie bardziej dreczy podejscie wiekszosci gazownikow do problemow z silnikiem na gazie. Strzela? Wymienic kable, swiece, kopulke. Nie zapala? To samo. Pali za duzo? To samo. Za malo? To samo. Zatkal sie zawor na butli? Wymienic kable. Uwierzcie prosze, mam auta na gaz od dobrych 6 lat, w wiekszosci nie mialem strasznych jakichs problemow, ale zawsze opinie gazownikow na jakikolwiek problem byly troche takie "na odczep" - wymien pan kabelki, swiece, kopulke,paluszek... Mozna recytowac przez sen..
A czesto problem lezy w innym miejscu. Nikt np nie mowi o tym, ze dla innego paliwa powinien byc inny kat wyprzedzenia zaplonu czego ani proste ani bardziej skomplikowane instalacje nie koryguja (moze sie myle, poprawcie mnie). W moim MB 200T mam przestawiony zaplon (silnik gaznikowy) na aparacie troche na "sluch" ale chyba w dobrym kierunku. Kable stare, swiece tez, kopulka i paluch nawet nie mowie. I nic nigdy nie strzelalo. Jedyne co, to widac ze jest slaba iskra zwlaszcza jak jest mokro, bo auto zwyczajnie nie popala i nie ma mocy.. Wczesniejsze moje auto (Kadett 1.8) mialo podobnie. Wiec moze czasem zastanowic sie nad prawdziwa przyczyna niedomagan?

W tym watku opisywalem moja przygode z 260E i gazem. I reakcje gazownikow byly identyczne jak powyzej. Dobrze ze mialem atuty w reku i identyczne przypadki znajomych osob z podobnymi autami, bo bym wymienial te cholerne kable w nieskonczonosc. Powodem byla oczywiscie niesprawna centralka instalacji gazowej, co to wysterowala mi na raz i benzyne i gaz i dlatego bylo bum.. Ale gadanie mechanikow-gazownikow jest zawsze to samo i zanim przyznaja sie do bledu, to czlowiek wsadzi kupe kasy w czesci, ktore niekoniecznie trzeba w tym momencie wymieniac..

Znajomy w nowiutkiej Nubirze kiedys zakladal gaz.. Strzelilo zanim wyjechal z warsztatu. Gazownik do niego oczywiscie co? Wymien pan kable bo chyba stare... Skonczmy ten watek bo chyba nic nowego w tym temacie ani w mentalnosci ludzkiej nie wymyslimy...
Pozdrawiam!

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 16, 2007 8:21 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 3:44 pm
Posty: 21
sie wtrace jeszcze raz znajomy gazowiec (pierwszy na slasku montowal lpg) powiedzial cytuje"jak zakladam gaz w mb z mechanicznym wtryskiem paliwa kazdorazowo podkrecam przeplywomierz o 2-3 mm i wzbogacam mieszanke wtedy niema prawa nic strzelac"za przeplywomierzem zbiera sie gdzies powietrze i tam czeka az wpada lpg i robi jjjjjjjjjeeeee ...... b ponoc otwarcie przeplywomierza zapelnia te powietrze mieszanka u mnie dziala nic nie puka troszke jeszcze obroty szwankuja ale i to dopracujemu i najwazniejsze po poprzednim wystrzale wymienilem kable swiece rozdzielacz podstawe przepustnice i dalej bylo bagno moja rada w tym temacie lpg czytac DOKLADNIE forum tu niektorzy goscie naprawde znaja sie na zeczy wszystko co mowia sprawdzac 2 razy i nie ignorowac spraw ktore wydaja sie nam blache wielki szcunek dla tych kturzy bezinteresownie diagnozuja nasze usterki CHOC TYLE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 16, 2007 9:35 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
A włąśnie więc roadrunner jaka instalacje polecasz do np w124 200E ?? Zwykłą z wtryskiem jednopunktowym?? czy jak (ja sie naszczescie na gazie nie znam :D )

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 16, 2007 9:54 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
x-man224 pisze:
"jak zakladam gaz w mb z mechanicznym wtryskiem paliwa kazdorazowo podkrecam przeplywomierz o 2-3 mm i wzbogacam mieszanke wtedy niema prawa nic strzelac"


A co autor mial na mysli nie wiesz czasem? O ile ze wzbogaceniem mieszanki to swieta prawda o tyle nie za bardzo rozumiem co to za podkrecenie przeplywomieza o 2-3mm


ALPAq pisze:
A włąśnie więc roadrunner jaka instalacje polecasz do np w124 200E


ja jezdze na zwyklej 1 generacji i nie mam zastrzezen, ostatnio skonczyl mi sie reduktor (brak mocy przy 5-6krpm) i wymienilem go na uzywany ktory dostalem od ktoregos kolegi z forum (sorki ale nie pamietam kto byl tak uprzejmy) zalozylem doslownie 10 sec regulacji i jezdze dalej. A instalacja kazda spelni swoje zadanie jesli jest zalozona z glowa i osoba ja montujaca ma pojecie o dzialaniu silnika a nie tylko ktoredy przewod poprowadzic.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 16, 2007 10:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Czyli mowisz ze zwykłą instalazja za 1000zł pisana (niby) do gaźnikowca spisze sie dobrze??
Nie zachetało by mi to silnika? ... moze byc z nia mniej problemow niz z jakimś drozszym wynalazkiem? (nie mowie oczywiscie o jakiś super nowoczesnych instalacjach za 12 tys:P )

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 12:23 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
He. A ja miałem taką przygodę: był u mnie kłopot z trzymaniem wolnych obrotów na gazie i odpalaniem zimnego silnika na benzynie. Pojechałem do dużego miasta i podczas ślimaczenia się w korkach (padał deszcz i ogólnie wilgotno było, a przewody miałem stare) strzelił mi na gazie. Wiadomo od razu zgasł. Zakręciłem go (trochę dłużej niż zwykle, jak był ciepły) i przejechałem na benzynie ze 2 km (i wróciłem na gaz). Po tym strzale zaczął lepiej trzymać wolne obroty na gazie i ogólnie jest gites. Dodam, że na benzynie nie ma żadnych kłopotów. Teraz równo chodzi na benzynie i gazie. To Ci heca, nie?

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 12:52 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
eh ten gaz .. mam toyote previe .. i przez gaz wymieniamy w niej juz 2 raz głowice!!
co mocniejszy strzał to po głowicy ...
Dlatego jak zarzucimy nowa teraz to pierwsze co robie to pozbywam sie gazu...
hmm to tylko polonez lepiej chodził mi na gazie niz na benzynie :P

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 1:00 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
No cóż. Jak to ktoś na tym forum określił "zło konieczne". Ja chyba szczęśliwie trafiłem na dosyć udaną symbiozę benzyny z gazem. Ale i tak liczę się z niespodziankami...

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 7:59 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
ALPAq pisze:
co mocniejszy strzał to po głowicy ...
Dlatego jak zarzucimy nowa teraz to pierwsze co robie to pozbywam sie gazu...


Nie lepiej pozbyc sie strzalow. ja juz szczeze mowiac nie pamietam kiedy auto mi strzelilo. Z pewnoscia nie byl to tem merc ktorego mam teraz (juz od 2 lat) a instalke zakladalem sam uzywajac do tego w wiekszosci czesci z odzysku (butla, wielozawor i zawor na przewodzie) tylko przewod i parownik mnie kosztowal i w sumie mam instalacje za mniej niz 400 pln [zlosnik] .

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 9:11 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
ale niby jak pozbyć się strzałów?? już duzo było robione przy ten instalacji .. ale gaz to gaz i jakos nie umiemy sobie z tym poradzic .. a previa i tak nie bedzie teraz duzo jexdziła wiec chyba zostaniemy przy Pb.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 11:24 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Nie znam się za bardzo (gaz mam od niedawna - Mercedesa zresztą też), ale nie można by było wstawić jeszcze w któryms miejscu zaworu bezpieczeństwa na wypadek strzału? Tak, żeby ciśnienie podczas strzału nie rozrywało wszystkiego po drodze?

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 11:38 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
to kara boska za gazowanie [zlosnik]

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 11:46 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Kara boska to ceny paliw.

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl