MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 19, 2025 1:12 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw wrz 20, 2007 1:49 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
Piątal na spokojnie wsuń się pod auto i zobacz jak się ma podpora wydechu przy skrzyni biegów i czy wogóle jast tam obejmka rury [szalone] i jeszcze jesna sugestia to czy końcowy tłumik ma odbojnik zamontowany i czy tłumik nie jest zbyt blisko blachy tylnej ściany [oczko]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 28, 2007 9:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:13 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Bolesławiec
jutro i ja wskakuje pod beczke... już od maja (jak tylko zostałem włascicielem ;) ) dzielnie znosze orgazmy mojego meska .... ale juz dosc - jutro kikam na kanal i zerkam. Basta. ;)

_________________
www.arahnet.org - usługi i bezpieczeństwo IT
BMW E32 750iA '91 magia V12 8)
Ford Fiesta 1.3 [LPG] (do pracy)
Honda VT 1100 SHADOW
Ex: MB W123 300 d '79
Ex: BMW E32 735i '87
Ex: Honda VF 750 F


Na górę
 Tytuł: ..
Post: pn paź 15, 2007 11:35 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 25, 2007 10:09 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Skoczów
wymienilem podpore ktora nie byla w najlepszym stanie i co...nie drzy az tak od predkosci 65 w gore ale dalej slysze wycie z tylu i przodu,nie jest to wycie nie do wytrzymania ale slychac.Z tylu tak lubi pomielic na tyle jak np jade na 3 biegu ok 45 km/h i staram sie utrzymac predkosc,czy to wskazuje na most?z przodu tez dobiega lekkie wycie.Jezeli chodzi o tyl to krzyzaki lub luz w moscie i z przodu tez krzyzak.nie wiem czy to moze byc to.Jakies wskazowki jak to wyeliminowac <br>Dodano po 11 godzinach. 33 minutach.:<br> ..mam jeszcze pytanie;jezeli chodzi o elementy wału od skrzyni po most,które moga sie zużyć ile ich jest,gdzie,i jak sie nazywają.Wszystko to po to zebym jescze sie doedukował na ten temat i w hurtowni zeby nie bylo pomylek.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 15, 2007 1:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Cytuj:
mam jeszcze pytanie;jezeli chodzi o elementy wału od skrzyni po most,które moga sie zużyć ile ich jest,gdzie,i jak sie nazywają.Wszystko to po to zebym jescze sie doedukował na ten temat i w hurtowni zeby nie bylo pomylek.

idąc od skrzyni biegów:
najpierw występuje sprzęgło metalowo-gumowe (takie gumowe koło a w nim tulejki metalowe na śruby), które łączy przednią- krótszą część wału napędowego. Ten wał natomiast połączony jest z drugim dłuższym na frezie. Ten dłuższy dopiero mocowany jest do podłogi za pomocą podpory i łożyska w niej zaumieszczonego. Po drodze dłuższy wał posiada przegub. Następnie dłuższa, tylna część wału łączy się podobnym sprzęgłem metalowo-gumowym z wałkiem tylnego mostu na tej samej zasadzie co skrzynia. Musisz zwrócić uwagę, bo w automatach i manualach występowały prawdopodobnie inne sprzęgła metalowo-gumowe, ale to tylko moje spostrzeżenie praktyczne. Na przednim odcinku wału może również znajdować się tzw amortyzator drgań wału- jest podobny do sprzęgła metalowo gumowego i też mocowany tymi samymi co ono śrubami. Najczęściej wyrabia się łożysko, potrafi wyrwać się z podpory. Sam wał powinien być założony w tym samym położeniu jak został ściągnięty. Poza tym zniszczeniu ulegają sprzęgła metalowo-gumowe. Pamiętaj też, że skrzynia biegów podparta jest na poduszce, której to często brakuje metalowego usztywnienia a w nim śruby na imbus, bo często się zdarza, że ktoś zapomni to założyć, albo zmieni na inną poduszkę i tego nie zakłada. Są takie szerokie poduchy, które nie posiadają tego wzmocnienia. Pamiętaj żeby dokręcić dobrze tą dużą nakrętkę na łączeniu dwóch odcinków wału na frezie.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 17, 2007 9:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 25, 2007 10:09 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Skoczów
Bylem dzis na kanale,sprawdzilem te gumowo metalowe czesci na wale przy skrzyni i moscie i nie wykazuja zuzycia coby sie az tak odbijalo na komforcie jazdy..ale...zostawilem samochod na luzie wszedlem pod auto i obracalem walem i byl luz...nie wiem jaki powinien byc.Jest troche upocony zaraz przy wejsciu podajrze walka(az taki szpec nie jestem,cos tam wyczytalem w innych postach)widocznie uszcelniacz trzeba bedzie wymienic razem z lozyszkiem.Podczas obracania slychac pukniecie w momencie jak zaskoczy w jedna i druga strone.Zapewne luz ten jest przyczyna takiego jakby szkrobania przy jednostajnej jezdzie do max 40km/h zwlaszcza na drugim biegu.Olej wymienilemo kolo 1200km temu.Czy jedyny wyjscie to szukac jakiegos dobrego mostu? <br>Dodano po 1 minutach.:<br> zapomnialem dopisac ze podpore mam nową,2 tyg temu zalozona

_________________
Mercedes-Benz 200D '81 sahara yellow


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl