MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 15, 2007 2:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:57 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Witam!
Niedawno mój ojciec stał się posiadaczem upragnionego okularnika. Niestety radość nie trwała długo. W sobotę zaczęły sie problemy ze stacyjką i magnetycznym kluczykiem. Nie dało sie odpalić Mesia. Po kilku minutach prób wreszcie sie udało. Jednak w niedzielę rano sytuacja się powtórzyła ale już bez szczęśliwego końca. Po włożeniu kluczyka do stacyjki nic sie dzieje, nie słychać żadnego mechanizmu odblokowującego kierownicę, nie da się wogule przekręcić klucza. Centralka działa normalnie, otwieranie klapy z kluczyka również. Dodam, że jest to Mercedes w210 z 1997 roku z benzynowym silnikiem o pojemności 2.3 litra. Miał ktoś taki problem? Może ktoś wie jak to naprawić? Ludzie pomocy!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 15, 2007 5:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt maja 15, 2007 7:14 pm
Posty: 140
Lokalizacja: Gdańsk
Spróbuj wymienić baterie lub użyć drugiego klucza (jeśli jest).

_________________
W 210 E 200 CDI '00 - budyniowe marzenie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 15, 2007 5:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:57 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
niestety mam tylko jeden kluczyk :(
a może odłączenie akumulatora na jakiś czas coś tu zmieni?

_________________
BMW 728iA B+G '99
W210 E230 '97 - ojcowóz
EX: VW Vento '92 1.8B
W124 E250 Turbo Diesel '93


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 15, 2007 6:41 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... czerwie%F1

ciężko stwierdzić co jest nie tak - na pewno to nie jest wina baterii [oczko]

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 15, 2007 8:06 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
W kluczyku są dwie, prawie niezależne części: jedna służy do operowania centralnym zamkiem i jest zasilana z baterii, druga odpowiada za stacyjkę, i jest zasilana indukcyjnie z cewki znajdującej sie w "szpicu" klucza wsadzanym do stacyjki. Zazwyczaj obrywa się właśnie ta ceweczka na połączeniu z płytką drukowaną kluczyka. Potrzebna jest jednak dobra lupa, miernik i trochę umiejętności w operowaniu lutownicą.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 15, 2007 9:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
Gerri pisze:
W kluczyku są dwie, prawie niezależne części: jedna służy do operowania centralnym zamkiem i jest zasilana z baterii, druga odpowiada za stacyjkę, i jest zasilana indukcyjnie z cewki znajdującej sie w "szpicu" klucza wsadzanym do stacyjki. Zazwyczaj obrywa się właśnie ta ceweczka na połączeniu z płytką drukowaną kluczyka. Potrzebna jest jednak dobra lupa, miernik i trochę umiejętności w operowaniu lutownicą.


dokładnie! Również kulam się teraz 210 i mam 3 klucze, 2 zwykłe i jeden serwisowy. Zwykłe "rybki" nie łapały immo przy stacyjce. Trzeba wyjąć baterię i wysunąć płytkę z "rybki". Tam jest ceweczka indukcyjna. Robota zegarmistrzowska, ale obydwa klucze reanimowane i nie ma bata, zawsze immo załapie.

A w ASO Mercedesa nawet na klucz nie chcieli patrzeć, tylko zaraz formularz zamówienia nowego mi kazali picać [zlosnik] [zlosnik] który koszuje 800zł w podstawowej wersji bez otw. centrala!!

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...
ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)


W210 E220D 97 budyń do sprzedania

Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 7:44 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lut 06, 2008 7:14 pm
Posty: 1
Jakies inne pomysly na pokonanie tego problemu?? U mnie cewka wyglada na cala...


Jestem troszke przyslepawy. Dodaje dwa zdjecia w ktore miejsca trzeba dokladnie patrzec?? Wam sie urywaja te drociki co sa na czole cewki?? i zarazem czole calego kluczyka zaraz obok tych niby diod??

Obrazek
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl