Gerri pisze:
W kluczyku są dwie, prawie niezależne części: jedna służy do operowania centralnym zamkiem i jest zasilana z baterii, druga odpowiada za stacyjkę, i jest zasilana indukcyjnie z cewki znajdującej sie w "szpicu" klucza wsadzanym do stacyjki. Zazwyczaj obrywa się właśnie ta ceweczka na połączeniu z płytką drukowaną kluczyka. Potrzebna jest jednak dobra lupa, miernik i trochę umiejętności w operowaniu lutownicą.
dokładnie! Również kulam się teraz 210 i mam 3 klucze, 2 zwykłe i jeden serwisowy. Zwykłe "rybki" nie łapały immo przy stacyjce. Trzeba wyjąć baterię i wysunąć płytkę z "rybki". Tam jest ceweczka indukcyjna. Robota zegarmistrzowska, ale obydwa klucze reanimowane i nie ma bata, zawsze immo załapie.
A w ASO Mercedesa nawet na klucz nie chcieli patrzeć, tylko zaraz formularz zamówienia nowego mi kazali picać
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
który koszuje 800zł w podstawowej wersji bez otw. centrala!!