Witam
Co do części ,to wszystkie są dostępne w serwisie
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
..ogónie tanie nie są..regulator ciśnienia paliwa do mojego kosztuje 420 zł...ale dla SEC-a z 1990r już ponad 1000 zł,ale jest dużo częsci używanych i raczej nie ma z tym problemu....i jest też dużo zamienników
Co do mocy,z tego co się orientuję to 560 od 279 do 300 KM,po tuningu AMG do 400 KM.
Co do spalania,mój 380se po mieście pali zazwyczaj 17 litrów i nie ma możliwości aby spalił mniej(jazda na ssaniu,krótkie przejazdy,klima,kick-down,ostre chamowanie...czasami

...jedynie więcej)...kolegi SEC 500se pali od 20 litrów,ale w trasie V8 palą już o wiele mniej, przy w miarę spokojnej jeżdzie zazwyczaj 10 litrów.
Co do przyśpieszenia...mój ma 218 KM i naprawdę nie narzekam,na hamowni osiągnął 8.19(rekord) do setki ale przy innych pomiarach zazwyczaj 8.5sekundy,no cóż to automat.Co do 500-560 zbierają się lepiej,lepszy moment obrotowy i moc koni,czasem jeżdzę 500(260 KM) i czuć różnicę...w spalaniu też
Co do awaryjności .....wszystko się może zepsuć są to samochody które mają parę lat...niestety

. Raczej polecam przed rokiem 1985 ,praktycznie zero elektroniki i tańsze części niż w II serii (a od roku 1983 blacha też była ocynkowana,bo nieraz spotkasz się na forum że dopiero od roku 1985,ale to nie prawda)
Ogólnie polecam ,auto wspaniałe komfort i przyśpieszenie też.
Powodzenia...obyś trafił dobry...lepiej zapłacić dużo i mieć cacko a nie przy nim grzebać
