Witam
mr_simon pisze:
No dobrze, ale:
eżeli linia drzwi jest ok, to wystarczy dobry/porządny klucz imbusowy (nie jakieś CRL owkie ścierwo, bo się okręci) poluzować podkowę zamka (patrz: dziadostwo na słupkach) i sprawdzić gdzie i co ociera. może były wymieniane drzwi i te nie potrzebują tylu podkładek dystansowych pod podkową, to je trzeba wyjąć, może być zły kąt podkowy, za głęboko/płytko osadzona, wystarczy wyregulować i po zabawie;
Jeśli nie ma linii i/lub wszystkie drzwi są takie, to musisz zrobić pasowanko wszystkiego czas ok. 2-3 godzin. Ja najpierw robię tylne wrota, bo te mają ograniczenia co do regulacji, bo każda zawiasa jest przyspawana do słupka środkowego i jest regulowena tylko w luzach otworów, no i podkowa osobno, przednie zawiasy są kręcone na M8 (klucz 13) śruby na drzwiach regulacja skosu w płaszczyźnie otworu drzwiowego, na słupkach w płaszczyźnie karoserii (linii) auta, potem podkowa, możesz ją nawet wykręcić podczas regulacji płaszczyzn, to nie porysujesz drzwi.Ja robię tak:
Jak trzeba, to wykręcam podkowę, popuszczam śruby ale tak by było można z oprem przesuwać/przemieszczać z zawiasami i zamykam wrota reguluję płaszczyznę kąta do wnęki, otwietam asekurując/podtrzymując wrota by nie obwisły i dokręcam 2 śruby, sprawdzam jeśli jest ok. dokręcam pozostałe, następnie płaszczyzna boczna sprawdzam jak wygląda linia błotnik-drzwi-drzwi tylne, reguluję i dokręcam tak samo jak poprzednio następnie podkowa i zapominam o temacie
miłej zabawy
pozdro