MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 2:10 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 3:08 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
zegarek pisze:
W m103.983, ten czujnik z przodu silnika nad kołem pasowym, dochodzi bezposrednio do modułu zapłonowego


Jaka wtyczka?

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 3:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
roadrunner pisze:
zegarek pisze:
W m103.983, ten czujnik z przodu silnika nad kołem pasowym, dochodzi bezposrednio do modułu zapłonowego


Jaka wtyczka?


Znajdę zdjęcie i wkleje jutro, bo nie mam przy sobie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 14, 2008 1:58 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob gru 08, 2007 2:33 am
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
roadrunner pisze:
[
Dokladnie tylko rysunek jest raczej pogladeowy [zlosnik] zobacz sobie gdzie jest to zamontowane w silniku. Chyba ze byly jakies zmiany ale we wszystkich (3) M103 jakie mialem ten czujnik czytal z walu a nie z kola zamachowego i zamontowany byl pod kolektorem ssacym.


Rysunek wszystko mówi - jest kreseczka gdzie się czujnik wsadza.
Dam sobie kończyny uciąć że ten czujnik jest bo jak mi padł na ulicy po zrywie na pasach dla pieszych - wróciłem na holu. W czasie zrywu zatrzęsło mi budą - koła zabuksowały i zgasł na amen. Wymiana uzdrowiła moje M103 2.6.

W jakimś manualu każą wyjąć tą wtyczkę od tego czujnika jak się kręci silnikiem bez świec, albo z wyjętymi fajkami, żeby nie uszkodzić modułu zapłonowego. Nie ma czujnika = nie ma iskry. Bardzo często kabel się nadłamuje tuż przy samym czujniku. W późniejszej produkcji tych czujników dołożyli takie pancerzyki które zapobiegały nadmiernemu wyginaniu kabla.

_________________
Pozdrawiam,
nicolaus
W201, `87r, 2.6, B/G-BLOS


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 14, 2008 9:21 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
To moim problemem może być ten czujnik?

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 14, 2008 9:57 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
MajsterGarage pisze:
ukaniu napisał:
Musisz sprawdzić nalot na świecach, stan kabli i układu zapłonowego

To jest OK.

mozesz wytłumaczyc jak to sprawdziłeś???

bo jednak myśle że to jednak wina układu zapłonowego a dokładnie kabli czy też fajek.

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 14, 2008 10:00 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
howser pisze:
myśle że to jednak wina układu zapłonowego a dokładnie kabli czy też fajek.

Kable były założone z innego silnika, w którym wszytko było OK.

Nie mamy już pomysłów co jest przyczyna takiej pracy...
Na zimno nie chce pracować na wszystkich cylindrach, gdy jest rozgrzany wszystko jest dobrze.

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 14, 2008 5:22 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Więc tak jak już napisałem wcześniej jeśli faktycznie wyeliminowano zanik generowania WN w układzie (cewka, sterownik, czujniki). Można to zrobić np radiem nastawionym na AM :-) zmieni się/zaniknie pierdzenie od układu zapłonowego.
To trzeba zacząć myśleć o uszkodzeniu układu wtryskowego.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 23, 2008 11:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lut 02, 2007 7:09 pm
Posty: 58
Miałem podobny problem. Wymieniłem świece i jest po problemie.

_________________
W124 300TE LPG 1988r M 103.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl