Saganov pisze:
Mam taki problem (mowa o benzynie, gaz jest ale z niego nie kozystam bo... wszyscy pewnie wiedza

)
Silnik m103, 3l.
Robi się ciekawie.
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Saganov pisze:
Po uruchomieniu zimnego silnika, trzeba go przez kilkanascie sekund(w zime kilkadziesiat) trzymac na jakichs 2000 obr, bo inaczej gasl. No i zanim sie rozgrzeje to strasznie nierowno chodzi, jak sie probuje dodac gazu to sie dlawi.
Może wtryskiwacz rozruchowy?
Saganov pisze:
Niewiem tez czy to efekt tej ustaerki, ale IMO strasznie duzo pali, jakies 15l przy jezdzie mieszanej, ale w wiekszosci trasa, srednia predkosc 120-130. Raczej jezdze spokojnie i nie naduzywam kick downa.
Te silniki już tak mają.
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
A jak jest rozregulowany to nawet 80-100PLN/100km (u mnie tak jest).
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Saganov pisze:
Kopulka i palec byly jakis czas temu wymieniane na nowe, na mysl przychodza mi jeszcze swiece i ew. kable, ale ja sie tam nieznam, wiec wole zapytac.
Nie chcę wyrokować, ale moim zdaniem czeka Cię szukanie fachowca od KE-Jet (nie dawaj tego komuś pierwszemu-lepszemu) i być może spore wydatki. LPG pewnie już było w momencie kupna? Jeśli tak, to nie wiadomo, jakie spustoszenia powstały za kadencji poprzedniego właściciela...