MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 10:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt cze 24, 2008 12:36 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn cze 23, 2008 9:44 am
Posty: 21
Niby tylko ale jakoś wolę poczucie że auto było całe. Taki komfort pyschiczny. Poza tym to 211 a celem jest 140/126. Chodzi o to aby auto doprowadzić do stanu fabyrcznego i miec z tego trochę zabawy.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 24, 2008 5:18 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hoover pisze:
Chodzi o to aby auto doprowadzić do stanu fabyrcznego i miec z tego trochę zabawy.

Jak masz kasę i chęci na takie zabawy to tylko W126 ! ... W140 żadnym tam klasykiem nie będzie .... może poza zapisaniem się w historii swoimi gabarytami ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 24, 2008 6:19 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn cze 23, 2008 9:44 am
Posty: 21
a znasz dobre zrodlo na 126 sdl?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 26, 2008 6:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
A nie lepiej kupić europejskie W126 z zaszczepionym dieslem wolnossącym z W124 300D? Taniej będzie. :)

Bo moim zdaniem te wersje amerykańskie z dieslem to przepłacanie nie wiadomo za co, a poza tym i tak je trzeba przerabiać na wersję europejską... A turbina też wieczna nie jest...

Niby samochód nie jest w 100% oryginalny, ale amerykaniec przerobiony tak, żeby przeszedł przegląd w Polsce też nie jest już oryginalny...

Oczywiście w konkurencji W126 vs. W140 jestem za W126. :)

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
Post: wt lip 01, 2008 10:23 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lip 01, 2008 9:39 pm
Posty: 1
hoover pisze:
Witam wszystkich na forum. Wracam do MB po latach zmian różńych pojazdów. To chyba sentyment bo 10 lat temu miąłem 123 który do dziś wspominam z łezką w oko. Szukam auta z dieslem 126 (to graniczy z cudem) albo w140 co jest w miare popularne na rynku. Prosze o rady, informacje o tych autach (chyba bardziej skłaniam sie ku Fortecy) . Czytałem że 140 to droga eksploatacja. Co znaczy droga? Czy coś się nagmminnie spuje? Wszak to silnik od 210...
Pozdrawiam



Witam, mam do sprzedania dwie gwiazdy w124 2.0D igła z silnikiem od S klasy 0 rdzy najechane 150 tys km można siadać i objeżdżać ziemie do okola ;) i w140 3,5TD igła jakich mało świeżo po konserwacji podwozia przed kolejną zimą 200tys km najechane full opcja bez dociągania drzwi i nivo (bo jak siądą te systemy to wydatek, podziękowałem przy zakupie za te przyjemności z których sie nie korzysta i wybrałem opcję bez(mówi się, iż auto jeżdżone przez dziadka), u mnie na pewno był dziadek jeszcze mam jego pesel w dowodzie rejestracyjnym rocznik 33 bo nie zdązyłem go przerejestrowa na siebie. Mogę powiedzie o Sce 3,5 że to przesada że coś tam leci w tych autach. Nie pierwsza moja Ska i to jest auto niezniszczalne, jak nie przegrzejesz silnika to nic nie poleci. Możesz kręci do miliona km. Chcesz więcej mocy? Dynamikę ? Ona ma już to w sobie, jeśli za mało dostawiasz intercooler czyli chłodnice na wejście do kolektora ssącego zaraz po turbo i wkręca sie na moc zbliżoną do 300TD.
Intercooler chlodzi powietrze i jest go tym samym "więcej".
Kolega podwyższył swojej moc na 250Km, co moim zdaniem jest przesadą, ale zmiana głowicy, 2 x intercooler pompa wtryskowa podkręcona o 15% i wyszły konie. Ma chamownie i robi to profesjonalnie.
Ale po co? Dla większego spalania? Auto i tak pięknie wyprzedza i zbiera sie na trasie. Zasada jest jedna jak kupujesz auto. Jeśli wcześniejszy sprzedawca nic przy aucie nie robił tylko jeździł, to zapomnij iż ty pojeździsz kupując roczniki poniżej 2000 roku. A jeśli to napewno nie za długo. Nie wiem co widzicie w 126, to jeżdżąca rdza, chyba że po 5 latach przeszła gruntowna konserwację od zakupu. Oprócz tego fotele nie wygodne, chcecie klasykę to proponuję garbusa. Przed zakupem kolejnego MB długo sie zastanawiałem co kopić z merców. Wygrał silnik diesla, zapłoń samoczynny dolewasz oliwy do ognie i jedziesz. Benzyna to nie gaz, bo nawet gaz pince sie sypie, mam kolegów to masakra siedzą u gazowników i mają dość. Teraz pytanie czy chcesz mieć poniżej 6 do setki czy potrzebujesz auta na trasę? Trasa to diesel 3,5 lub 3.0 trasa Hiszpania wsiadasz i jedziesz, wiesz ze wrócisz nawet jak wtrysk padnie, wrócisz bez serwisu tylko wolniej, ja wróciłem z uszkodzonym przewodem stalowym w w124 od wtryskiwacza, paliwo lało się po silniku i dojechałem na 3 garach bez drogich serwisów jeszcze na starym poczciwym silniku. Te auta nigdy nie zawodzą, jeśli to z winy kierowcy, nie sprawdzany poziom olejów i wody. Jeśli to wszystko kontrolujesz na bieżąco a tablicy nie używasz do jednego wskaźnika jakim jest prędkościomierz to jest to auto dla ciebie. Benzyna, to albo niskie obroty szwankują, albo kable, albo świece albo cewka wysokiego, do tego dostaw gaz i masz cały alfabet usterek. Oprócz tego dieslem trzeba umie jeździć panowie ;) wyobraźnia odgrywa wielką rolę w tych silnikach. Wstawcie sobie czujnik temperatury oleju, Bardzo szybko sie chłodzi oraz nagrzewa olej w silniku, wystarczy dioda która się zapala przy 110 stopniach i nie gaście auta po długiej trasie niech popracuje 2 minuty i sie schłodzi olej w silniku, a wy wypakujcie za ten czas bagaże ;).


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 01, 2008 10:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Szumek pisze:
A nie lepiej kupić europejskie W126 z zaszczepionym dieslem wolnossącym z W124 300D?

Jak bym szukał jakiegoś oszczędnego wozidła to bym się rozejrzał za W126 z jakimś szczepionym dieslem z W124 .. (tak żeby OO zalać i śmigać :P ) no albo nad W123 300TD (i takiej chyba będę szukał ....) ... ale jak już jeździć godnie ... to czemu nie SDL? taki SDL to coś dużo więcej niż jakiś szczep.
Oj tam .. oryginalność i tak się bardzo liczy (chyba ze mowimy o czymś co ma sie po prostu toczyć) .. a w SELu mam tylko przednie lampy zmienione .. i chyba aż tak to nie nieszczy oryginalnosci (lampy to ile % ;)?? )
Pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 01, 2008 11:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Jak Cię dupną za te non-stop świecące się kierunkowskazy, to już nie będzie taki oryginał. ;)

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 02, 2008 8:14 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
jakoś nie dupnęli tyle czasu ;) a i ładnie to wygląda [zlosnik]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 02, 2008 11:01 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Wiem, że ładnie, ale przeglądu przejść nie powinno...

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 02, 2008 12:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
Szumek pisze:
Wiem, że ładnie, ale przeglądu przejść nie powinno...

Zgadzam się całkowicie.

PS
Alpaq, jakiego koloru mas zkierunki z tyłu?

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 02, 2008 1:26 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
voytas pisze:
Alpaq, jakiego koloru mas zkierunki z tyłu?

aa... takie w sumie pomarańczowe są. ale końcówki mają czerwone... chodź same kierunki są pomarańczowe.
A przegląd jest .. i nikt na razie sie nie czepia... ale amerykańskich lamp na przód jednak nie zakładam jak planowałem ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 02, 2008 9:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Gdyby to był W126 I seria, to do tych amerykańskich lamp można by włożyć lampy od malucha.

A w drugiej serii nie ma sensu zakładać oryginalnych lamp, bo jak Ci się przepali wkład, to gdzie kupisz nowy? A nawet jeśli kupisz, to tani nie będzie. Poza tym oślepiałbyś jadących z naprzeciwka, bo świecą symetrycznie.

Bo tak to przyznam, że amerykańskie lampy z drugiej serii są całkiem całkiem. :)

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 02, 2008 10:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
aj tam ... co mnie obchodzi że kogoś oślepię [zlosnik]
żarcik oczywiście. Oj zostawiam tak jak jest ... oryginalne nowiutkie lampy z ASO i tak wyglądaja zdecydowanie lepiej niż w większosci W126 .. do tego świecące kieruny i jest cacy ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł: 126SDL
Post: czw lip 03, 2008 3:03 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn cze 23, 2008 9:44 am
Posty: 21
No a zarejestrowanie na zabytek? wtedy tez musi przejść badanie? i miec eur światełka?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 03, 2008 3:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Nie, tzn. musi przejść przegląd (dożywotni), ale może mieć te światła, ba, nawet kierę po prawej stronie może mieć. ;)

Ale np. Szarostatek musiałby być z min. 1983 roku.
Poza tym przy obecnych przepisach rejestracja na zabytek jest średnio opłacalna, bo później jest problem w przypadku np. sprzedaży lub wyjazdu za granicę.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl