MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 10:48 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lip 21, 2008 2:53 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn lip 21, 2008 2:33 pm
Posty: 1
Lokalizacja: Rzeczenica pomorskie
Witam wszystkich użytkowników.
Mam pytanko... czy warto instalować pilota do obsługi centralnego zamka w MB 190. Mam centralny na kluczyk działający bez zarzutu, ale chciałbym sobie ułatwić życie i założyć centralkę na pilota. Elektromechanik krzyczy za tą robotę 180 PLN, myślę że to przystępna cena ale mam lekkie obawy czy przypadkiem sobie nie pogorszę. Może ktoś juz zakładał takie ustrojstwo w swojej 190-tce i czy działa dobrze czy raczej nie warto sobie głowę zawracać ?? :P

_________________
MB 190E W201 1992 SPORTLINE grafitowy


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 27, 2008 4:43 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 8:07 pm
Posty: 2
Warto,mam od roku i chwalę.
1.Nie rysujesz kluczykami lub brelokiem lakieru wokół zamków
2.Nie złamiesz przypadkiem kluczyka otwierając klapę bagażnika
3.Nie zużywasz wkładek zamków (i samego kluczyka)-szczególnie od strony kierowcy
4.0 problemów z zamkami zimą
5.Możliwość automatycznego blokowania zamków po włączeniu zapłonu


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 27, 2008 8:28 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Potwierdzam ! wygoda, wygoda!
Jednak trzeba znaleźć kogoś kto wie troszkę więcej o centralnym zamku pneumatycznym. Często potrzeba dorobić niewielki układ z przekaźnikami aby współpracował dobrze z naszymi starszymi MB.
Ja w aucie które ostatnio kupiłem miałem taki przypadek: jakiś spec widocznie poszukująć rozwiązania najprostszego (w sumie skutecznego ale nie eleganckiego) dolutował kable zewnętrznego sterownika zamkna bezpośrednio do silnika pompki.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 27, 2008 8:36 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Cytuj:
Ja w aucie które ostatnio kupiłem miałem taki przypadek: jakiś spec widocznie poszukująć rozwiązania najprostszego (w sumie skutecznego ale nie eleganckiego) dolutował kable zewnętrznego sterownika zamkna bezpośrednio do silnika pompki.

Przyznam się też poszłem na taką łatwizne, jest to napewno najprostsze rozwiązanie i w 100% pewne :)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 28, 2008 11:59 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 21, 2008 9:26 am
Posty: 317
Lokalizacja: Kalisz
Ja mam w 190, od 1999 roku i cały czas super, nawet baterie są od nowości. Bardzo wygodna sprawa. Polecam montaż ale w sprawdzonym zakładzie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 28, 2008 5:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 22, 2008 11:40 am
Posty: 53
a jak jest z kodem w takim tanim pilocie (planowałem kiedyś zakładać), czy jest szansa żeby ktoś o podobnym pilocie otworzył moje auto?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 28, 2008 7:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 21, 2008 9:26 am
Posty: 317
Lokalizacja: Kalisz
Zależy czy jest zmienny kod czy stały , podobno nie ma problemów dla specjalisty ze zgraniem kodu.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 29, 2008 9:32 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Zmienny kod kroczacy KEELOQ - zapomnij. Chyba, ze masz miesiac czasu i bedziesz jezdzil za gosciem i skanowal kody.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 30, 2008 8:36 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
mati124 coupe pisze:
jest to napewno najprostsze rozwiązanie i w 100% pewne :)


Swego czasu (jak te modele były "na fali") - jak któryś przyjeżdżał z niedziałającym centralnym zamkiem - to byłem na 99% pewien, że pilot z centralnego lub alarmu jest podpięty pod cewki przekaźników w pompce.
I zazwyczaj się nie myliłem: padał układ UAA 1006 na płytce pompki...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl