MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 1:27 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt sie 08, 2008 1:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 07, 2008 5:11 pm
Posty: 52
Jednak przecież nie chodzi o wymiane płynu na wode, tylko dolanie wody demineralizowanej.

Przeciez wolno dolewać niewielkie ilości wody demineralizowanej.
U mnie w fordzie producent nawet sugeruje 50/50

Z tym że wlasnie auto nie gubi tego płynu...
nie wiem dzisiaj do niego zajrze i ewentualnie podjade do mechanika


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 08, 2008 2:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Plyn o niewiadomym skladzie + niedzialajacy korek (niskie cisnienie) + zapowietrzenie = gotowanie sie plynu.

Wymien plyn, korek.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 08, 2008 2:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 07, 2008 5:11 pm
Posty: 52
tak zrobie koledzy ;-)

dzięki


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 11, 2008 3:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 08, 2003 4:10 pm
Posty: 114
Lokalizacja: waw.pl
Nic nie piszesz czy wentylator się włącza po nagrzaniu płynu.
U mnie był podobny problem z gotowaniem płynu spowodowany usterką czujnika termostatycznego załączania wisko w wentylatorze. Po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy.
Z tego co słyszałem to dość często padają te czujniki. Możesz to sprawdzić na postoju, np. stojąc w korku, bo podczas jazdy pęd powietrza dostatecznie chłodzi płyn i wydaje się być wszystko ok (wtedy wiatrak nie jest potrzebny).
Powodzenia w naprawie.

_________________
pozdro
Szydlo

MB W201 190E 1989 - auto power
VW Passat 1.9TD 1991 - skradziony
MB W123 240D 1980 biały granat - ex
Trabant 601S - kury sie w nim niosą - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 11, 2008 6:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 07, 2008 5:11 pm
Posty: 52
zapłąciłem z wymiana i przeglądem układu 120 zł!!!

i na drugi dzien pare na maske , korek sam sie otworzył(wygiął na bok)

dzisiaj kupiłem nowy (stary) korek, bo sie okazało ze to ten co mialem to był jakiś kombinowany, a pod nim była uszczelka dodatkowa...

wymieniłem na nowy stary za 15 zł w auto częsciach
pokatowałem troche auto i jest wszystko ok..

mam nadzieje ze tak juz zostanie


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl