MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 3:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sie 21, 2008 9:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 12:02 pm
Posty: 86
Lokalizacja: Gdańsk
Witam szanownych kolegów. Z półtora miesiąca temu przesiadłem się z 210 320CDI, do 211 220CDI. 150 koni pod maską....no i właśnie... Przyzwyczajony do swojego "szatana" trochę mi tutaj tej mocy brakuje, więc zapytuję kolegów, czy ktoś chipował 220CDI i jaki jest efekt. Wyciąga się podobno coś około 180KM, lecz czy skrzynia zbyt przez to nie dostanie? Zaznaczam że jest to automat. Proszę o pomoc, pozdrawiam.

_________________
W124 230E '87 smoke silver metallic
W210T 320CDI '99 brilliant silver metallic -ex
W211T 220CDI '05 titanite red metallic -ex
W123 230E '83 manganbraun
W210T 290TD '96 brilliant silver metallic - ex
W211 270CDI '03 - ex
W124 200D '93 bornite metallic


Na górę
Post: czw sie 21, 2008 10:58 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
widziałem kilka dni temu na otomoto Brabusa 220 CDI - miał 200 KM

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 22, 2008 12:53 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Ojciec ma w 270tce Carlssona, zobacz co oferuja do Twojego auta.

http://carlsson.de/carlsson/pdf/de/Dieselmotoren.pdf

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 22, 2008 7:22 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 12:02 pm
Posty: 86
Lokalizacja: Gdańsk
Beet, jak się ojcu sprawuje ten Carlsson? Patrzę po mocy że byłoby tyle co w standardowym 270CDI a to już godnie, bo ostatnio takim pomykałem i w zupełności wystarczyło, chociaż muszę przyznać tak poza tematem że ten 211 to już jest jakiś taki mało....mercedesowaty...

_________________
W124 230E '87 smoke silver metallic
W210T 320CDI '99 brilliant silver metallic -ex
W211T 220CDI '05 titanite red metallic -ex
W123 230E '83 manganbraun
W210T 290TD '96 brilliant silver metallic - ex
W211 270CDI '03 - ex
W124 200D '93 bornite metallic


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 22, 2008 9:12 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Radek_3City pisze:
[...]chociaż muszę przyznać tak poza tematem że ten 211 to już jest jakiś taki mało....mercedesowaty...


Bo to jest zwykle pudlo robione masowo a nie MB - a co do mocy to trzeba bylo sie od razu przesiasc do mocniejszej wersji i nie byloby klopotu [zlosnik]

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 22, 2008 3:15 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Radek_3City pisze:
Beet, jak się ojcu sprawuje ten Carlsson?


A dobrze sie sprawuje, co prawda nie my go zakladalismy i nie wiem ile ma przelotu z nim pod maska, ale do briefu nie byl wpisany, wiec to jakas pozniejsza zachcianka niemieckiego wlasciciela. Ojciec przejechal jakies 25k km, bylo po drodze pare drobnych i mniej drobnych napraw, ale ja nie widze zwiazku z uszczelnianiem pompy wysokiego cisnienia czy pewnych wariacji skrzyni (gdzie olej wymienialismy przy 120k km, zapewne po raz pierwszy) z destrukcyjnym dzialaniem chipa/boxa.

Wzrost mocy jest mocno zauwazalny, zbiera sie lepiej niz W220 S320 i S210 320CDI. Spalanie pewnie jest nieznacznie wieksze, ale nie mam bezposredniego porownania z wersja bez chipsa, mielismy go wyjac, zeby to sprawdzic, ale pomysl upadl ;)

Cena takiego urzadzenia kiedy 2 lata temu wyslalem zapytanie do Carlssona wynosila ok. 1200-1500 euro, jak to wyglada dzisiaj musialbys zapytac. Czy to bedzie Carlsson, Brabus czy jakas inna uznana firma, to efekt bedzie zblizony lub taki sam, ale cena moze byc duzo nizsza, jak troche poszukasz.

Chipowanie jest tansze, ale box ma taka zalete, ze mozesz go bez zadnych problemow wyjac i przelozyc do innego auta, a z chipem jest to troche bardziej skomplikowane.

Pozdrawiam

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 22, 2008 3:37 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Boxy są uniwersalne dla danych silników, a chipa u tunera zrobisz pod konkretny egzemplarz i zachcianki.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 22, 2008 7:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 12:02 pm
Posty: 86
Lokalizacja: Gdańsk
Dzięki za pomoc, chyba się skuszę, tym bardziej że dużo po naszym pięknym kraju jeżdżę i trochę więcej mocy nie zaszkodzi. Mam możliwość założenia go za śmieszne pieniądze w serwisie Boscha który od lat się tym zajmuje więc tym bardziej to za mną przemawia...
P.S. Cremek, pewnie że wolałbym 320cdi, ale miałem dobrą okazję w dobrej cenie, a przede wszystkim w dość oryginalnym kolorze, bo już mnie znudziły te czarne/srebrne...
Zaznaczam że ten oryginalny kolor to nie budyń [zlosnik]
Pozdrawiam.

_________________
W124 230E '87 smoke silver metallic
W210T 320CDI '99 brilliant silver metallic -ex
W211T 220CDI '05 titanite red metallic -ex
W123 230E '83 manganbraun
W210T 290TD '96 brilliant silver metallic - ex
W211 270CDI '03 - ex
W124 200D '93 bornite metallic


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 5:34 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
Cytuj:
Zaznaczam że ten oryginalny kolor to nie budyń


a budyń truskawkowy czy malinowy to nie budyń?

;)

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl