Nie mam pojecia jaka wersja, W poniedzialek dodam fotki.
Co do oleju do zle napisalem, olej zostal wymieniony okolo 10 000 temu. SPRAWDZALEM na goracym PRACUJACYM silniku na wszytkich przelozeniach (to nie jest moj pierwszy autoamt wiec troszke pojecia mam) Dziwne jest ze w poprzednim oleju bylo mniej na zimnym silniku a tu jest o 200% wiecej (na bagnecie)
Auto NIE szarpie, jak sie DELIKATNIE trzyma gaz na prostej drodze to biegi zmienia prawidlowo, nie ma efektu slizgania, redukuje prawidlowo.
Dzisiaj dalem "ognia" ruszylem "normalnie z dwojki" - 60km, trojka do 90km, i dopiero czworka.
Czy to ma wogole kick-down?? Jakos u mnei nei dziala. I czy normalne ze nigdy nie wrzuca tego pierwszego biegu??
Co do wersji to podejrzewam ze raczej oryginalny nie jest, poprzedni wlasciciel byl milosnikiem "wiejskiego tjuningu" i byly wszedzie niebieskie lampki cuda niewidy, lampy z przodu wymienione, elektryka popierd...na na maxa (zapalam dlugie - zapalaja sie halogeny, zapalam halogeny - zapala sie lewy dlugi - masakra) dlatego tak bardzo potrzebuje ksiażke.
Prosze o jak najwiecej uwag i podpowiedzi jak EWENTUALNIE ustawic ta skrzynie.
Dzwonilem dzis do polskiego warsztatu co naprawia "autoamty" i facet powiedzeial ze jak podczas jazdy np pod gore z duzym obciazeniem (5 osob + bagaznik) po dodaniu ostro gazu NIC NIE BEDZEI SLIZGALO to trzeba szukac przyczyny w USTAIWENIU "czegos", bo tarczki lub sprzeglo sie slizgaja wlasnie w takich sytuacjach.
Dziekuje za WSZYSTKIE uwagi i podpowiedzi.
