pk38a pisze:
chłodnica nie nadaje się już do niczego, ale jak by tego było mało to pozaginały mi się końcówki z nakrętkami
Rozumiem, że piszesz o zewnętrznej niezależnej chłodnicy oleju, która znajduje się w zderzaku?
pk38a pisze:
...muszę coś zrobić z tymi nakrętkami, które nie nadają się do niczego. Myślałem, więc aby zakuć na wężach olejowych nowe zakuwki, lecz też nic z tego, bo nie idzie znaleźć takich zakuwek.
Te nakrętki są zakute oryginalnie na wężach.
pk38a pisze:
skąd takie węże dostać (chodzi o kompletne z nakrętkami itp.)
W ASO lub używki.
pk38a pisze:
a po drugie, to z tego, co widziałem, ciężko będzie je odkręcić, ponieważ są poprowadzone aż w okolice filtra olejowego
Sprawdź to dokładnie, bo np. w Dieslach te węże są dość krótkie a dalej są przedłużone rurkami.
pk38a pisze:
Pytanie 1) może ma ktoś owe przewody olejowe do sprzedania? Lub skąd je wziąć ? ASO ? Ewentualnie jaki koszt??
Sprawdź ich długość.
pk38a pisze:
Pytanie 2)...czy ciężko będzie te przewody olejowe zdemontować??
Nie jest to duży problem.
Pozdrawiam.