MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 3:39 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lut 17, 2009 5:36 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz lut 15, 2009 9:51 pm
Posty: 7
Mam dość amatorski problem. Mianowicie czy to:

Obrazek

Obrazek

Przepraszam za jakość zdjęć ale nie za bardzo jest jak tam podejść

jak myślę jest czujnikiem ciśnienia oleju? (silnik m111) 1994 r.
Mam podejrzenia co do prawidłowości jego wskazań. Wprawdzie po przekręceniu kluczyka skazówka nie rusza się jak inni czarem piszą, ale po odpaleniu w właściwie cały czas jest na pozycji 3 (także na luzie)
Moje pytanie dotyczy jak odłączyć ten czujnik? bo nie chce szarpać za ten przewód żeby czegoś nie uszkodzić? jak on jest tam założony?
I kolejna sprawa czy skomplikowaną sprawą jest wymiana takiego czujnika? jak do niego podejść bo jest tam dość mało miejsca

Z góry dziękuę za zainteresowanie wszystkich


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 17, 2009 6:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
Cytuj:
Wprawdzie po przekręceniu kluczyka skazówka nie rusza się jak inni czarem piszą, ale po odpaleniu w właściwie cały czas jest na pozycji 3 (także na luzie)

W przypadku zimnego silnika jest to normalne i prawidłowe,wskazówka zareaguje po zagrzaniu silnika,ciśnienie zagrzanego oleju będzie niższe.

_________________
ex
VW Garbus 1300 1961r
VW Garbus 1300 1968r
VW Bus 1600 1975r
W123 240D 1977r
obecnie
W124 230E Automatic 1985r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 17, 2009 6:27 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz lut 15, 2009 9:51 pm
Posty: 7
Ale takie wskazania są niezależnie od temp. silnika


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 17, 2009 9:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Czujnik powinien pokazywać ciśnienie zawsze bez względu czy zimny czy ciepły.
W epc znajdziesz obrazek i miejsce umiejscowienia czujnika w twoim m111
Częstą przyczyna awarii jest uszkodzony przewód .

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 17, 2009 10:00 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Jak przewód jest uszkodzony, to "trójka" wskakuje zaraz po włączeniu zapłonu.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl