MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 11:56 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw cze 11, 2009 7:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 27, 2007 6:35 pm
Posty: 133
Lokalizacja: Toruń
No i po fotkach spodu wyszło , że król jest nagi, niestety. To już nie jest sto parę ale ze dwa, trzy, razy więcej, a szkoda. No ale jak sie będzie dobrze sprawował to może i nie będzie szkoda takiej kasy...

_________________
W 124 E 200 DIESEL


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 11, 2009 7:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 16, 2003 7:57 pm
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań|Koszalin
Panowie to ja trochę z innym pytaniem.
Mianowicie: gdzie, kiedy, zależnie od czego, i czy w ogóle była montowana plastikowa( dolna) osłona miski olejowej/silnika?
Obrazek

_________________
Michał

V8 500 '91
V8 500 '93


Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2009 7:32 pm przez michal, łącznie zmieniany 4 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 11, 2009 7:28 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
wapniaczek pisze:
No i po fotkach spodu wyszło , że król jest nagi, niestety. To już nie jest sto parę ale ze dwa, trzy, razy więcej, a szkoda. No ale jak sie będzie dobrze sprawował to może i nie będzie szkoda takiej kasy...


A po czym wnosisz? jeśli po rdzy na wydechu to raczej możesz bardziej się dowiedzieć czy właściciel miał wilgotny kanał w garażu. Spód wygląda bardzo sensownie.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 11, 2009 7:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 27, 2007 6:35 pm
Posty: 133
Lokalizacja: Toruń
U mnie dwa lata temu w roczniku 93 w 124 , było znacznie lepiej, i nawet nie chodzi tu o wydech...a na liczniku było koło 200 000...Sto kilkadziesiąt tysiaków to prawie nowe auto i nie ma prawa być żadnej korozji na śrubach, kolektorze, itd...

_________________
W 124 E 200 DIESEL


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 11, 2009 8:08 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
adi_1233 pisze:
właśnie... przeglądałem allegro... czy go piper###ło z tą ceną ???

zabieg celowy, wcześniej była normalna cena

zapewne po sprzedaniu, żeby mieć święty spokój z telefonami dał taką cenę z kosmosu. Poza tym jak ktoś sobie w allegro ustawia wyszukiwanie SEC'a w cenie np. od 25 tysięcy do 50 to ten jego będzie pominięty- i znowu z bani.

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 11, 2009 9:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 07, 2009 5:52 pm
Posty: 100
Lokalizacja: Raszyn
wapniaczek...ja ze zdjęć widzę, że te "sto parę" może mieć...aczkolwiek faktem jest, że ceny za 126 w coupe zaczynają rosnąć ciut mocno... ja przyznam, że ja w swojej 124 przy większym przebiegu mam stan podwozia fabryczny (...no ale jest młodszy jednak) ...no i cena 50% niższa ;)

_________________
W124 400 E (do kościoła)
Justy 4WD (na grzyby)
XJR 1300 (po bułki)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 11, 2009 10:25 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw maja 16, 2002 11:55 pm
Posty: 531
Lokalizacja: Konin
lukasz pisze:
No wiesz?
Jesteś najlepszym negocjatorem jakiego w życiu spotkałem, w mgnieniu oka stargowałeś 65% ceny SEC-a i boisz się za wysokich cen w ASO? Poradzisz sobie, z takimi zdolnościami w dowolnym ASO wydębisz maxymalny rabat i jeszcze odstąpią ci marżę i może jeszcze coś wytargujesz, a oni dodatkowo podziękują i przeproszą.
Jak ty to robisz???? [zlosnikz]

[zlosniki]
OK. Komu rabacik w ASO, jakieś negocjacje, sprawy z sąsiadem, żoną (sąsiada również). Komu? Komu? Bo idę do domu! ;)

wapniaczek pisze:
No i po fotkach spodu wyszło , że król jest nagi, niestety. To już nie jest sto parę ale ze dwa, trzy, razy więcej, a szkoda.

:o Kaszpirowski [zlosnik]

wapniaczek pisze:
U mnie dwa lata temu w roczniku 93 w 124 , było znacznie lepiej, i nawet nie chodzi tu o wydech...a na liczniku było koło 200 000...


A robiłeś fotki tego "swojego spodu" dwa lata temu i oglądałeś je potem, czy oglądałeś auto stojąc pod nim? Bo to spora różnica! Weź NOWY (!) samochód, zrób fotki (z fleszem) i je później obejrzyj. Będziesz zdziwiony.

wapniaczek pisze:
Sto kilkadziesiąt tysiaków to prawie nowe auto i nie ma prawa być żadnej korozji na śrubach, kolektorze, itd...


:o WOW! Przebieg ma wpływ na korozję? [zlosnik]

ukaniu pisze:
A po czym wnosisz? (...) Spód wygląda bardzo sensownie.

Zgadzam się i z pytaniem i ze stwierdzeniem [zlosnikz]

ukaniu pisze:
jeśli po rdzy na wydechu to raczej możesz bardziej się dowiedzieć czy właściciel miał wilgotny kanał w garażu.

Przed laty byłem autoryzowanym przedstawicielem firmy WALKER Układy Wydechowe i korozja w tym miejscu (spaw) jest zupełnie NATURALNA. Powiem więcej. Widziałem tłumiki w fabrycznym magazynie w Danii z korozją na spawie! WALKER w tamtym czasie chełpił się tym, że zamyka puszkę tłumika (z jednej strony) zaciskając denko na rurze (ograniczając w ten sposób ilość ognisk korozji), ale z drugiej musi być spaw - nie ma innej możliwości. Przynajmniej wtedy tak było. Być może dziś coś się zmieniło, ale ja już o tym nie wiem.
Tak więc - jak napisał ukaniu - korozja w tym miejscu świadczy o wilgoci w powietrzu [zlosnik]

wapniaczek
Nie chciałbym wdawać się w dyskusje o stanie, przebiegu itp. na podstawie zdjęć. Natomiast chętnie podejmę polemikę po Twoich osobistych oględzinach. Zapraszam do Konina. Daleko nie masz [zlosnik]

_________________
Pozdrawiam
Maciej

MB W114 280 74 r. Milka
Ford Transit MK2 84 r. Oldskool

Kosmetyki samochodowe CarChem
fb/CarChemPolska
Akcesoria do pielęgnacji samochodów egge.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 12, 2009 12:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 27, 2007 6:35 pm
Posty: 133
Lokalizacja: Toruń
Konik, nie obrażaj się i nie wyzywaj, bo nie o to tu chodzi. W wątku obok są fotki innego SECa. I tamten wygląda na prawdopodobne około 100 kkm...
Porównaj sobie ze swoimi te fotki, to sam zobaczysz o co mi chodziło.
Połączenia śrubowe podwozia oraz układu wydechowego itd itp dużo mówią o potencjalnym przebiegu...
Auto stojące w garażu nie rdzewieje , a przynajmniej nie tak bardzo jak będące w ruchu.

Pozdrawiam.
P.S.
A z zaproszenia prawdopodobnie skorzystam, bo sam przemyśliwam o czymś podobnym [oczko]

_________________
W 124 E 200 DIESEL


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 12, 2009 12:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
wapniaczek pisze:
Połączenia śrubowe podwozia oraz układu wydechowego itd itp dużo mówią o potencjalnym przebiegu...
Auto stojące w garażu nie rdzewieje , a przynajmniej nie tak bardzo jak będące w ruchu.

Możesz rozwinąć swoje teorie?
Bardzo interesująco się zapowiadają.

A może tak przykładowo bardziej. Na podstawie tego zdjęcia, powiedz mi jaki przebieg jest natłuczony?

Obrazek

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 12, 2009 1:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 09, 2009 4:14 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Wrocław
to zdjęcie przedstawia linię montażową :lol:

_________________
300 CE-24 / 1991 / Nautikblau


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 12, 2009 2:59 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Nie, to zdjęcie przedstawia podwozie samochodu z konkretnym przebiegiem. Nieistotne że brakuje na nim kilka części. Są połączenia śrubowe podwozia, więc proszę wapniaka o ustalenie przebiegu.

Jak będzie ciężko polecam wróżenie z fusów, albo lanie wosku przez dziurkę od klucza - coś na pewno uda się określić. W przybliżeniu do 300 000 km :D

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 12, 2009 3:23 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
wapniaczek pisze:
Auto stojące w garażu nie rdzewieje , a przynajmniej nie tak bardzo jak będące w ruchu.


Akurat przy układzie wydechowym jest wg. mnie odwrotnie.

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 12, 2009 4:33 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw maja 16, 2002 11:55 pm
Posty: 531
Lokalizacja: Konin
wapniaczek pisze:
Konik, nie obrażaj się

[zlosnikz] Nie obrażam się. Mam duży dystans do siebie, zdrowe podejście do życia i świata oraz sporą dozę optymizmu. Wystarcza go dla wielu osób. Na codzień. [zlosnikz]

wapniaczek pisze:
i nie wyzywaj

:o W którym miejscu kogoś wyzwałem? :o

wapniaczek pisze:
W wątku obok są fotki innego SECa. I tamten wygląda na prawdopodobne około 100 kkm...

Podaj proszę link do tego wątku.

wapniaczek pisze:
Połączenia śrubowe podwozia oraz układu wydechowego itd itp dużo mówią o potencjalnym przebiegu...
Auto stojące w garażu nie rdzewieje , a przynajmniej nie tak bardzo jak będące w ruchu.

:o :o :o Chyba jednak byłem wtedy na wagarach [zlosnik]

wapniaczek pisze:
A z zaproszenia prawdopodobnie skorzystam, bo sam przemyśliwam o czymś podobnym [oczko]

I wtedy chętnie wrócę do polemiki [zlosnikok]

WeebShut
Moim zdaniem na fotce jest auto w trakcie remontu/odbudowy. Mała ta fotka, ale mam wrażenie, że wszystko było rozebrane, poszczególne elementy wyczyszczone/wypiaskowane. "Pachnie" mi to malowaniem proszkowym, nowymi gumami, linkami itp., itd. Wygląda na ciekawy projekt [ok]

A w ogóle to cieszę się, że zaglądają do tego wątku weterani forum. [zlosnik] <br>Dodano po 8 minutach.:<br> Dorzucam jeszcze fajne foto przed chwilą znalezione w necie [zlosnik]
Obrazek

_________________
Pozdrawiam
Maciej

MB W114 280 74 r. Milka
Ford Transit MK2 84 r. Oldskool

Kosmetyki samochodowe CarChem
fb/CarChemPolska
Akcesoria do pielęgnacji samochodów egge.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 12, 2009 6:26 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Konik pisze:
WeebShut
Moim zdaniem na fotce jest auto w trakcie remontu/odbudowy. Mała ta fotka, ale mam wrażenie, że wszystko było rozebrane, poszczególne elementy wyczyszczone/wypiaskowane. "Pachnie" mi to malowaniem proszkowym, nowymi gumami, linkami itp., itd. Wygląda na ciekawy projekt


Dobrze Ci się zdaje, ale chciałem tylko koledze unaocznić, że z tych, jak on to nazwał, połączeń śrubowych można sobie jedynie producenta takowych odczytać :)

Projekt bardzo ciekawy i nawet pełna fotogaleria znajduje się w dziale odbudowa i remonty /8 ;)

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 12, 2009 6:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 27, 2007 6:35 pm
Posty: 133
Lokalizacja: Toruń
WeebShut pisze:
Nie, to zdjęcie przedstawia podwozie samochodu z konkretnym przebiegiem. Nieistotne że brakuje na nim kilka części. Są połączenia śrubowe podwozia, więc proszę wapniaka o ustalenie przebiegu.

Jak będzie ciężko polecam wróżenie z fusów, albo lanie wosku przez dziurkę od klucza - coś na pewno uda się określić. W przybliżeniu do 300 000 km :D


Pokazałeś bardzo dobre zdjęcie, doskonale dopasowane do mojego toku myślenia. Ilość wymienianych w nim części robi wrażenie. I na pewno od stania w garażu się nie zużyły.
Tyle tylko , że jak napiszesz , że to auto na zdjęciu ma 18 lat to zareaguję w ten sposób [zlosnik] .


W między czasie okazało się, że to zdjęcie auta w trakcie odbudowy, i najwyraźniej do sprzedania za około 35 000 PLN. Dobrze to zrozumiałem?
Jeśli tak to poproszę o aktualne fotki, VIN i nr. aukcji na Allegro [zlosnik]


A dlaczego bardzo to zdjęcie mi się podoba? Bo sam miałem takie auto(innej marki, ale to nieważne). Gwarancja na 100000 przebiegu skończyła się po 14 miesiącach...Gdy je sprzedawałem po 5 latach, klient nie mógł zrozumieć dlaczego je tak tanio sprzedaję. Tyle tylko, że na jeździe próbnej wystarczyło wziąć zakręt, żeby wiedzieć w jakim jest stanie...Lakier i tapicerka były w stanie "nówka, igiełka Panie"

Pewnie,że same fotki nie wystarczą do określenia przebiegu, ale dwa auta w podobnym roczniku, różniące się znacznie stopniem skorodowania śrub i nakrętek, zwłaszcza tych na układzie wydechowym, z zasady różnią się przebiegiem...Resztę da się zweryfikować w czasie jazdy...
Ja w każdym razie, spośród dwóch podobnie jeżdzących, wybrałbym to mniej skorodowane, choćby dla samej łatwości wymiany podzespołów na nowe....
Pozdrawiam

_________________
W 124 E 200 DIESEL


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl