lukasz pisze:
No wiesz?
Jesteś najlepszym negocjatorem jakiego w życiu spotkałem, w mgnieniu oka stargowałeś 65% ceny SEC-a i boisz się za wysokich cen w ASO? Poradzisz sobie, z takimi zdolnościami w dowolnym ASO wydębisz maxymalny rabat i jeszcze odstąpią ci marżę i może jeszcze coś wytargujesz, a oni dodatkowo podziękują i przeproszą.
Jak ty to robisz????
![[zlosnikz]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
OK. Komu rabacik w ASO, jakieś negocjacje, sprawy z sąsiadem, żoną (sąsiada również). Komu? Komu? Bo idę do domu!

wapniaczek pisze:
No i po fotkach spodu wyszło , że król jest nagi, niestety. To już nie jest sto parę ale ze dwa, trzy, razy więcej, a szkoda.

Kaszpirowski
wapniaczek pisze:
U mnie dwa lata temu w roczniku 93 w 124 , było znacznie lepiej, i nawet nie chodzi tu o wydech...a na liczniku było koło 200 000...
A robiłeś fotki tego "swojego spodu" dwa lata temu i oglądałeś je potem, czy oglądałeś auto stojąc pod nim? Bo to spora różnica! Weź NOWY (!) samochód, zrób fotki (z fleszem) i je później obejrzyj. Będziesz zdziwiony.
wapniaczek pisze:
Sto kilkadziesiąt tysiaków to prawie nowe auto i nie ma prawa być żadnej korozji na śrubach, kolektorze, itd...

WOW! Przebieg ma wpływ na korozję?
ukaniu pisze:
A po czym wnosisz? (...) Spód wygląda bardzo sensownie.
Zgadzam się i z pytaniem i ze stwierdzeniem
ukaniu pisze:
jeśli po rdzy na wydechu to raczej możesz bardziej się dowiedzieć czy właściciel miał wilgotny kanał w garażu.
Przed laty byłem autoryzowanym przedstawicielem firmy WALKER Układy Wydechowe i korozja w tym miejscu (spaw) jest zupełnie NATURALNA. Powiem więcej. Widziałem tłumiki w fabrycznym magazynie w Danii z korozją na spawie! WALKER w tamtym czasie chełpił się tym, że zamyka puszkę tłumika (z jednej strony) zaciskając denko na rurze (ograniczając w ten sposób ilość ognisk korozji), ale z drugiej musi być spaw - nie ma innej możliwości. Przynajmniej wtedy tak było. Być może dziś coś się zmieniło, ale ja już o tym nie wiem.
Tak więc - jak napisał ukaniu - korozja w tym miejscu świadczy o wilgoci w powietrzu
wapniaczek
Nie chciałbym wdawać się w dyskusje o stanie, przebiegu itp. na podstawie zdjęć. Natomiast chętnie podejmę polemikę po Twoich osobistych oględzinach. Zapraszam do Konina. Daleko nie masz
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
_________________
Pozdrawiam
Maciej
MB W114 280 74 r. Milka
Ford Transit MK2 84 r. Oldskool
Kosmetyki samochodowe CarChemfb/CarChemPolska
Akcesoria do pielęgnacji samochodów egge.pl