TReneR pisze:
im nizej stoi tym barziej kola sa pochylone (to jest naturalne).
wiem o tym. wysokosc jest ok. czyli na tym drążku musze wyminic śruby i podkladki na momosrodowe??
wapniaczek pisze:
Powodem darcia opon musi być zła zbieżność kół....
zbierzność kół jest ok.Byłem na pomiarach.Opony zuzywaja sie od wewnatrz poniewwaz auti idzie praktycznie tylko ta wewnetrzna cześcią koła.
Jutro zrobie zdjecie auta z tyły i bedzie widac dokładnie że zawieszenie jest dobrze.Tylko sama piasta wraz z kołem jest pochylona wzgledem wachacza poprzecznego i reszty zawieszenia. Wg mnie najprostszym rozwiazanie było by mozliwosc regulacji na drążku górnym na śrubie 74 i na wachaczu poprzecznym śruba 35. <br>
Dodano po 5 minutach.:<br>
TReneR pisze:
im nizej stoi tym barziej kola sa pochylone (to jest naturalne).
wiem o tym. wysokosc jest ok. czyli na tym drążku musze wyminic śruby i podkladki na momosrodowe??
wapniaczek pisze:
Powodem darcia opon musi być zła zbieżność kół....
zbierzność kół jest ok.Byłem na pomiarach.Opony zuzywaja sie od wewnatrz poniewwaz auti idzie praktycznie tylko ta wewnetrzna cześcią koła.
Jutro zrobie zdjecie auta z tyły i bedzie widac dokładnie że zawieszenie jest dobrze.Tylko sama piasta wraz z kołem jest pochylona wzgledem wachacza poprzecznego i reszty zawieszenia. Wg mnie najprostszym rozwiazanie było by mozliwosc regulacji na drążku górnym na śrubie 74 i na wachaczu poprzecznym śruba 35. <br>
Dodano po 3 minutach.:<br> tak to u mnie mniej wiecej wyglada.
