MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 9:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt paź 16, 2009 3:58 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 20, 2009 4:33 pm
Posty: 44
Dziękuje za naprawdę profesjonalną pomoc jaką otrzymałem od państwa na tym forum ;)

_________________
Mercedes W140 S600
Mercedes W123 200D
BMW 725 TDS ex
Mercedes W126 S420 ex


Na górę
Post: pt paź 16, 2009 10:54 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
Greenspecial pisze:
Witam chciałbym poddać mojego Mercedesa pewnym modyfikacją w związku z tym chciałbym posiąść pewne informacje. Jak najlepiej obniżyć zawieszenie w mercedesie W140 jakich części użyć? Chciałbym też założyć wentylowane tarcze hamulcowe felgi 18 lub 19 calowe (jakie najładniej będą pasować ) Zastanawiałem się też nad wydechem ale chodzi mi o brzmienie ostatnio widziałem i słyszałem Mercedesa S65 AMG pięknie brzmiał czy dało by się to osiągnąć w moim W140??


może trochę poważniej...
nie było jakiś sensownych prób tuningu W140 600 SE/SEL
nawet nadworny tuner AMG wtedy będąc jeszcze osobną firmą odpuścił sobie temat proponując nieśmiały pakiet stylistyczno-zawieszeniowy czy udany? -jak dla mnie kontrowersyjny... oprócz felg
http://www.pvv.org/~syljua/merc/W140_AMG_Prospekt.pdf
nie liczę tu zabaw z rozwiercaniem M120 bo to raczej jednostkowe eksperymenty vide brabus 7.3
śmieszny jest też tuning wydechu w wydaniu AMG czyli dołożenie wygiętych końcówek by wystawały spod zderzaka
[zlosnikz]
kilka firmek zrobiło body pakiety ale sa żałosne i kundlą stylistykę W140
nie zmienia to faktu M120 stało się bazą dla kilku stricte wyczynowych evolucji typu pagani zonda no ale to inny temat

a to o co pytasz to możesz na przykład:
-felgi 8.5x18 et 47 choćby jakieś amg monoblock albo ...skręcane
-ktoś kiedyś powiedział,że W140 na ori felgach 7.5x16 wygląda jak zawodnik sumo w kapciach -no i miał trochę racji
-opony 255/45/18
-sprężyny H&R czy eibach tylko po co? chyba masz ADS?
-tarcze perforowane np.ebc turbo grove ,ate power disc czy zimmermann sport tylko po co ?pełne mają tą sama skutecznośc i dużo mniejszą podatność na odkształcanie
-a co do wydechu to się trzymaj z daleka ;) wszelkie ingerencje w fabryczny układ zaburza kulturę pracy silnika i spowodują spadek osiągów to nie jest golf tylko S600
generalnie jak masz ładny egzemplarz to wyrzucaj nie firmowe dokładki i uzupełniaj oryginał
pozdrawiam 8)

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 16, 2009 4:41 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 20, 2009 4:33 pm
Posty: 44
Dziękuje ci ~munich właśnie o taki post mi chodziło :) Przyznam że od początku nie wchodziły w grę żadne końcówki czy jaka kol wiek ingerencja w body kit samochodu. A z samym wydechem to pytałem raczej z ciekawostki głównie chodził mi o zawieszenie oraz felgi. Dziękuje i pozdrawiam :)

_________________
Mercedes W140 S600
Mercedes W123 200D
BMW 725 TDS ex
Mercedes W126 S420 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 16, 2009 8:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 08, 2008 9:55 pm
Posty: 71
Lokalizacja: korczowa
Ja w W140 widzę felgę Rh Ab Topline w rozmiarze 18 lub 19"
lub fegę Carlssona 2/6 w takim samycm rozmiarze - cód malina w140


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 21, 2009 11:54 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
tak z ciekawości przewertowałem portale aukcyjne w Europie i bez problemu można jeszcze kupić takie rzeczy do SE/SEL jak:
amg pakiet stylistyczny nowy za ok.10.000pln(zderzaki przód ,tył i progi)
amg tłumik końcowy z końcówkami nowy za ok.3500pln
H&R zewstaw sprężyn-30mm za ok.1500pln
do tego felg markowych jest mnóstwo

są to rzeczy z najwyższej półki i jak ktoś lubi takie modyfikacje to nadal nie ma problemu by sobie zrobić dobrze :)

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 21, 2009 4:07 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Chcesz cos gangsta? [zlosnik] Air ride + chromowane alu 20-22" i jazda
Obrazek

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 21, 2009 4:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 05, 2008 6:42 pm
Posty: 292
Lokalizacja: Kolno
Jeżeli chodzi o tłumik AMG i koncowki to gdzie mozna znalezc?? chociaz bardziej mi zalezy na brabusie

_________________
Lexus LS460 Fsport
W126 SE500 1980
C123 280 CE I seria :)
W 123 300D Automat 82 Ex
Vito 112CDI 02


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 21, 2009 9:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
tutaj m.in.
http://stores.shop.ebay.de/mb-teileshop ... (W140,C140)QQ_fsubZ10421127?
dlaczego tak ci zależy na brabusie? :)
od niego to jest fajna sprawa
http://cgi.ebay.de/Brabus-Sportfahrwerk ... 23035aa02f

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 9:57 pm przez munich, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 21, 2009 9:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 05, 2008 6:42 pm
Posty: 292
Lokalizacja: Kolno
Jakiś czas temu był temat o 500E w124 były zdjęcia i podobał mi się wydech 2 rury pod kątem wychodzace i sciete na równo z zderzakiem. Chciałbym coś takiego do CLa trochę już pisałem do różnych firm i nikt nie robi czegos takiego a brabusa nie mogłem znaleźć.

_________________
Lexus LS460 Fsport
W126 SE500 1980
C123 280 CE I seria :)
W 123 300D Automat 82 Ex
Vito 112CDI 02


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 22, 2009 9:39 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
ukośne końcówki tłumika to znak rozpoznawczy brabusa :)
niestety do W140 takiego tłumika nie znajdziesz bo ta firma stuningowała znikomą ilość W140
jak ci się podoba ten styl to możesz bez problemu przerobić każdy tłumik
trzeba tylko mieć fotki pod jakim kątem końcówki wychodzą z tłumika i w którym miejscu w zderzaku zrobić wycięcie
końcówki robisz z kwasówki i lub chromujesz wcześniej laserem grawerując znak B brabusa
obcinasz stare i wspawujesz nowe i tyle
W Polsce są firmy które zrobią każdy rodzaj wydechu,zrobią brzmienie tłumika jakie chcesz

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 22, 2009 10:54 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
a dlaczego masz grawerowac znak Brabusa na produkcie nie-Brabusa?
skąd takie pomysły?

_________________
140 600 '91


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 22, 2009 4:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
pepe pisze:
a dlaczego masz grawerowac znak Brabusa na produkcie nie-Brabusa?
skąd takie pomysły?

z gwiezdnych wojen [zlosnikz]
nie wiem czy zauważyłeś ale piszemy o substytucie

nie wygląda to najlepiej....
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... brabus.jpg

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 22, 2009 11:37 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 20, 2009 4:33 pm
Posty: 44
Wydaje mi się że w W140 żadne chromowane końcówki nie pasują ale to tylko moje skromne zdanie :)

_________________
Mercedes W140 S600
Mercedes W123 200D
BMW 725 TDS ex
Mercedes W126 S420 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 23, 2009 10:49 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
W140 zaprojektowany został jako luksusowa i reprezentacyjna limuzyna
tylny tłumik i jego końcówki zostały ukryte pod tylnym zderzakiem,nawet dodatkowo pomalowane na ciemny kolor by nie były widoczne


tymczasem wszystkie firmy, uznane i tuningujące MB typu lorinser,amg,brabus czy carlsson koniecznie chciały nadać autu stricte sportowego wyglądu m.in. "dając po oczach" wielkimi chromowanymi końcówkami
to samo dotyczy body kitów

jest to sprawa gustu i o ile w całej masie innych marek poprawia to wygląd to w tym przypadku jest to kontrowersyjne
przynajmniej dla mnie :)

jak wiadomo teraz wszyscy mają duże,sterczące i błyszczące rury a największe mają tzw.usportowione kompakty ,mercedes też w to wszedł
jest to casus raczej natury psychologicznej niż motoryzacyjnej
w każdym bądż razie teraz jak kupujesz mocne auto to musisz mieć grubą rurę,a najlepiej dwie lub cztery

inną zaś sprawą są modele jakie zrobiło amg czy brabus typu 7.3 SEL gdzie body kit odgrywa kluczową aerodynamiczną rolę
poza tym obniżone i utwardzone zawieszenie
i wydech większej średnicy o zmniejszonych oporach przepływu

p.s.
macie może fotki rzeczonego brabusa 7.3 bo ja tylko znalazłem jakąś pojedyńczą egzemplarza namierzonego w sowietach dawno temu

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 23, 2009 2:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
ilosc rur to chyba wynika tez nieco zkonstrukcji silnika. (?)
o ile silniki rzedowe moga miec 1 lub wiecej (jak kto sobie tak wymysli), to silniki V maja z zalozenia przynajmniej dwie - chyba tak w praktyce bywa. Akurat w sam 140 te dwie ida generalnie obok siebie, ale mogly tez pojsc oddzielnie i symetrycznie wyjsc po dwoch stronach.

_________________
140 600 '91


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl