Greenspecial pisze:
Witam chciałbym poddać mojego Mercedesa pewnym modyfikacją w związku z tym chciałbym posiąść pewne informacje. Jak najlepiej obniżyć zawieszenie w mercedesie W140 jakich części użyć? Chciałbym też założyć wentylowane tarcze hamulcowe felgi 18 lub 19 calowe (jakie najładniej będą pasować ) Zastanawiałem się też nad wydechem ale chodzi mi o brzmienie ostatnio widziałem i słyszałem Mercedesa S65 AMG pięknie brzmiał czy dało by się to osiągnąć w moim W140??
może trochę poważniej...
nie było jakiś sensownych prób tuningu W140 600 SE/SEL
nawet nadworny tuner AMG wtedy będąc jeszcze osobną firmą odpuścił sobie temat proponując nieśmiały pakiet stylistyczno-zawieszeniowy czy udany? -jak dla mnie kontrowersyjny... oprócz felg
http://www.pvv.org/~syljua/merc/W140_AMG_Prospekt.pdf
nie liczę tu zabaw z rozwiercaniem M120 bo to raczej jednostkowe eksperymenty vide brabus 7.3
śmieszny jest też tuning wydechu w wydaniu AMG czyli dołożenie wygiętych końcówek by wystawały spod zderzaka
kilka firmek zrobiło body pakiety ale sa żałosne i kundlą stylistykę W140
nie zmienia to faktu M120 stało się bazą dla kilku stricte wyczynowych evolucji typu pagani zonda no ale to inny temat
a to o co pytasz to możesz na przykład:
-felgi 8.5x18 et 47 choćby jakieś amg monoblock albo ...skręcane
-ktoś kiedyś powiedział,że W140 na ori felgach 7.5x16 wygląda jak zawodnik sumo w kapciach -no i miał trochę racji
-opony 255/45/18
-sprężyny H&R czy eibach tylko po co? chyba masz ADS?
-tarcze perforowane np.ebc turbo grove ,ate power disc czy zimmermann sport tylko po co ?pełne mają tą sama skutecznośc i dużo mniejszą podatność na odkształcanie
-a co do wydechu to się trzymaj z daleka

wszelkie ingerencje w fabryczny układ zaburza kulturę pracy silnika i spowodują spadek osiągów to nie jest golf tylko S600
generalnie jak masz ładny egzemplarz to wyrzucaj nie firmowe dokładki i uzupełniaj oryginał
pozdrawiam
