grzesiekwie pisze:
...osprzęt inny niż fabryczny - marki DIA. Przyciski z deski są oryginalne, nie wiem jak sterownik i sprężarka...
Z tym oryginałem to też wrażenie, przerabiałem temat z klima DIAVIA u siebie w 300TE
Mimo tego, iż wyglądem sprawiają wrażenie oryginału z I serii to bankowo nic nie wybłyskasz
a przyciski są pewnie wklejone w oryginalny panel i podłączone do sterownika taśma.
Z tego co pamiętam to sama dioda(przycisk) świeci po wciśnięciu i jest zasilana bezpośrednio z jednej pary styków w przyciskach.
Masz pewnie takie:

W razie gdybyś coś potrzebował to mam trochę gratów do DIAVIA
Cytuj:
Mam już czytnik kodów błyskowych, ale póki co wybłyskało mi jedynie czujnik położenia przepustnicy
Pewnie wpinasz sie pod pin "8" od silnika a "7" jest puste,
opis dla gniazda 16-pinowego 124:
1 - masa
2 - sterownik kompresora klimatyzacji
3 - sterownik układu wtryskowego benzyny KE
4 - EDS Elektronisches Diesel System
5 - ASD, 4 - MATIC
6 - Airbag, napinacze pasów
7 - klima
8 - układ wtryskowy HFM, PMS, dla starszych motorów układ zapłonowy EZL z czujnikami spalania detonacyjnego AKR
9 - sterownik pałąka kapotażowego (W - 129)
10 - dach składany (W - 129)
11 - EDW alarm fabryczny
12 - IFZ centralny zamek na podczerwień
13 - sterownik elektronicznej ASB pięciobiegowej
14 - tempomat, elektroniczny pedał gazu EFP
15 - niewykorzystany
16 - zapłon (+ po stacyjce)
Pozdr