MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 3:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 4:29 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Janfocus pisze:
trocin pisze:
Automat plynnie zmienia biegi, ale podobno przy 120km/h silnik ma dosc wysokie obroty (nie wiem jakie i czy tak ma byc czy to sie reguluje).

może to przyczyna -Ktoś się boi remontu automata bo np 4ka nie wchodzi...


Może, a może po prostu przypadłość 126 z R6 - zbyt wysokie obroty i co za tym idzie - spalanie w trasie większe niż V8.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 4:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
No zobaczymy jutro po przejazdzce, bede liczyl biegi [zlosnik]
Ale to w koncu skrzynia czworka to wiadomo ze obroty beda trochę wyzsze. A jesli nie zapinalby 4 to wtedy rzeczywiscie obroty bylyby bardzo wysokiem przy 120, ine mowiac juz o 140 czy 160... Ale V8 ze skrzynia czworka tez ma te same przelozenia wiec mysle ze to nie o to chodzi...Fakt ze przelozenie mostu V8 ma mniejsze...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 5:20 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Bukol pisze:
Może, a może po prostu przypadłość 126 z R6 - zbyt wysokie obroty i co za tym idzie - spalanie w trasie większe niż V8.
Nic z tego. Twierdzę że spalanie V8 mniejsze niż R6 to mit. Chyba że w specyficznych, sztucznych warunkach - 110km/h z tempomatem na autostradzie na nizinie.
trocin pisze:
No zobaczymy jutro po przejazdzce, bede liczyl biegi [zlosnik]
Pamiętaj że rusza z 2-ki więc będzie wyglądało na 3. [zlosnikz]
trocin pisze:
Szukajac w S klasy W140 lub W126 spodobał mi się ten egzemplarz
Widzę na zdjęciach sporo mankamentów ale raczej da się to "wyprowadzić". Ja kupiłem duuużo taniej tyle że bez skóry (chwała Bogu) i bez stoliczków. Telefonu też nie mam i tył trochę mniej "zelektryzowany", nie mam też poduszek. Za to absolutny brak rdzy i oryginalny lakier (choć niezbyt ciekawy kolor :( - 172). Poza tym wersja bez katalizatora więc doskonale "się gazuje". :P

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 5:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
No do porobienia sa raczej pierdoły,tak ze mysle ze mozna go doprowadzic do bardzo dobrego stanu, jesli nie to odpuszcze to auto. Jutro bede go pewnie ogladał i jezdził. Kupiles duuuzo taniej - kiedy i ile to jest duzo taniej? Pytam, zeby miec wiecej argumentow do negocjacji ceny, sprzedajacy przez tel. powiedzial mi 14k, jaka cena bedzie dobra, ze warto bedzie wziac to auto, jesli nic powazniejszego nie wyjdzie w praniu ;)

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 5:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 12:04 pm
Posty: 143
Lokalizacja: Gdynia
Przy tym przebiegu podejrzanie wygląda konieczność ściągania głowicy. Ciekawe co było powodem i co było robione.
A rozwiązanie tyłu i przednie fotele wynikają z VIN, czy to przeróbka jakiejś firmy?

_________________
MB 560SE '90


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 6:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Glowica byla sciagana bo podobno gdzies z tylu byly jakies wycieki. Mechanik stwierdzil ze jak juz zdjeta czapka to mozna wymienic rozrzad bo lancuch byl cos nie tak. Wiec wymieniono kpl. rozrzad+pompa wody.
Pelen VIN bede mial wieczorem, ale podobno wVINie nie ma nic o wyposazeniu a w ASO jest tylko info ze specjalne zamowienie indywidualne wyposazenie czy cos takiego.

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 6:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
trocin pisze:
(...)auto w Polsce jest od poczatku :( Jezdzil nim senator Gawronik. Potem jakis lekarz potem ktośtam i teraz od 3 miesięcy obecny właściciel, który chce go sprzedac bo potrzebuje gotowki.
(...)Auto stało pod chmurką ponad rok nie ruszane.


Strach sie bac... :roll: [zlosnik]

Nie chce byc zlym prorokiem, ale przypuszczam, ze w tym przypadku dolozenie drugiego 14k na 'poprawki' skonczy sie autem i tak daleko odbiegajacym od idealu. Ciekaw jestem Twoich wrazen po wizji lokalnej. [oczko]

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 6:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
To moze ja tez cos napisze powiem tak opcja fajna kolor fajny jezeli chodzi o wersji dyplomatycznej to co 5 jest taka. 14k za niego plus igs 4k plus 2k na pierdoly szczerze ....

wole w140 z sekwencja i tez mozna dostac za 20k w dobrym stanie oczywiscie nie bedzie to w126 z takim wypasem ale ....

a co do silnika tak jak koledzy jezdzilem 2.6 plus igs poraszka wiem ze 3.0 ma troche wiecej koni ale np jazda v8 to minimum na to auto kolega dziobaq ma sec 560 i 14 litrow na 15 calowych felgach przy normalnej jedzie ..... ja mam w124 300ce i powiem ze spalanie mam podobne tylko mam zalozone 17 cali ....

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 6:36 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
trocin pisze:
No do porobienia sa raczej pierdoły,tak ze mysle ze mozna go doprowadzic do bardzo dobrego stanu, jesli nie to odpuszcze to auto.
Pierdoły ale sugerujące sporo.
lukasz pisze:
Przy tym przebiegu podejrzanie wygląda konieczność ściągania głowicy. Ciekawe co było powodem i co było robione.
Myślę że było typowo - silnik uległ poważnemu przegrzaniu. Wymiana przednich kierunkowskazów z racji mody? :lol: Brak kawałka szerokiej listwy, chrom tylnego zderzaka pomalowany.....
trocin pisze:
Kupiles duuuzo taniej - kiedy i ile to jest duzo taniej?
No cóż szukałem 8 miesięcy ale - dałem 1000E 8) + koszty sprowadzenia (dojazd-przyjazd) + koszty rejestracji. Jest to 1986 rok 215tyś km ze zbliżonym wypasem bo 300SEL było (o ile wiem) tylko na zamówienie. Przyprowadziłem w grudniu zeszłego roku (stara akcyza). :)
trocin pisze:
jesli nic powazniejszego nie wyjdzie w praniu ;)
Ja też zwróciłem uwagę na to auto. Może się mylę ale jakoś mam wrażenie że ktoś kupił tanio niesprawnego (rozwalony silnik), podpicował i teraz chce zarobić. Sprawdzaj bardzo dokładnie bo myślę że zbyt wiele nie utargujesz - komuś muszą się zwrócić pieniądze i choćby symboliczny zarobek. A jak opuści sporo to moim zdaniem jest "mina" z opóźnionym zapłonem. Sądząc po nazwisku poprzedniego właściciela stał bardzo długo (mam wrażenie że "areszt" właściciela trwał 5 lat) bo auto stało w depozycie - wiadomo w jakich warunkach. W tym czasie "poszła" od stania pompa wody (typowe) co skutkuje dalszymi naprawami czyli głowicy. In plus dla aktualnego posiadacza że przyznał się do tego.
Moja teoria jest taka że wie o tym bo to on odkupił auto (z depozytu?) i naprawiał celem dalszej sprzedaży. Tylko czy dobrze to zrobił?
Oczywiście jest to moje osobiste zdanie i nie musi być zgodne z prawdą.... [zlosnik]

P.S. Teraz doczytałem w internecie że poprzedni właściciel "wyszedł" w dniu 16.04.2009r. To pasuje do mojej teorii - kupił w 1990r pojeździł kilka lat a potem auto przymusowo stało. Teraz minął czas w sam raz na sprzedaż przez pierwszego właściciela i naprawę auta przez kolejnego. ;)

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 7:31 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
psinthos pisze:
Strach sie bac... :roll: [zlosnik]
Nie chce byc zlym prorokiem, ale przypuszczam, ze w tym przypadku dolozenie drugiego 14k na 'poprawki' skonczy sie autem i tak daleko odbiegajacym od idealu. Ciekaw jestem Twoich wrazen po wizji lokalnej. [oczko]


Tez jestem bardzo ciekaw stanu auta, jutro pewnie sie dowiem. Ale nie ma opcji dolozyc drugiego 14k, jesli by tak bylo odpuszczam auto.
Moge dolozyc do tego auta jakies 5-6k max zeby bylo si.


Stuwka pisze:
wole w140 z sekwencja i tez mozna dostac za 20k w dobrym stanie oczywiscie nie bedzie to w126 z takim wypasem ale ....


Jak masz jakies W140 za ok.20k z sekwencja w dobrym stanie to chetnie obejrze, nie wykluczam W140.

AndyS - tanio cie wyszedl twoj, zobaczymy jak bedzie z tym... Auto nie stalo dlugo, podobno ok. 1,5 roku. Z "depozytu" wylicytowal je od razu jakis lekarz, potem od niego ktos kupil i u tego kogos stał 1.5 roku. Teraz smiga na biezaco, ale tylko w weekendy bo wlasciciel jezdzi słuzbowym.
Sa na wszystko papiery kiedy i co.

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 7:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
trocin pisze:
AndyS - tanio cie wyszedl twoj
No wiem. I bardzo się cieszę. ZERO rdzy, ranty tylnych błotników jak z fabryki a nawet wewnątrz (zdejmowałem błotnik). [zlosnik] [zlosnik]
trocin pisze:
Z "depozytu" wylicytowal je od razu jakis lekarz, potem od niego ktos kupil i u tego kogos stał 1.5 roku.
To jeszcze gorzej. Na 100% stało w "depozycie" przez czas rozpraw do wyroku (2,5). I na 100% nikt go stamtąd w tym czasie nie mógł ruszyć. Potem "podepozytowe" problemy zniechęciły lekarza (lub to on zepsuł) a u następnego właściciela unieruchomiły auto na kolejne 1,5 roku.
Mimo wszystko życzę Tobie powodzenia bo taka wersja jest naprawdę prawie doskonała. Wypas i luksus 560 a spalanie 300. Tylko z parkowaniem trochę trudniej. :lol:

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 8:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Ale pesymistą jestes [zlosnik] Zobacze w papierach kiedy i ile stał...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 8:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
trocin pisze:
Ale pesymistą jestes [zlosnik]
To nie to. Raczej wiem jak czasem można się niepotrzebnie napalić... [zlosnik]
trocin pisze:
Zobacze w papierach kiedy i ile stał...
Co to za papiery lepsze niż u niemiaszków że wszystko w nich jest?

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 8:47 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
qrde jak ja bym sie chcial dowiedziec dokladnej historii mojego autka.. fajnie tak miec swiadomosc ze ktos tym jezdzil znany wczesniej :D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 24, 2009 11:10 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
AndyS pisze:
Bukol pisze:
Może, a może po prostu przypadłość 126 z R6 - zbyt wysokie obroty i co za tym idzie - spalanie w trasie większe niż V8.
Nic z tego. Twierdzę że spalanie V8 mniejsze niż R6 to mit. Chyba że w specyficznych, sztucznych warunkach - 110km/h z tempomatem na autostradzie na nizinie.


Mam materiał porównawczy. W mieście oczywiście V8 spali znacznie więcej, ale na trasie przy tej samej prędkości "wiejt" ma ok. 700 obr/min mniej niż R6. Miałem równolegle 280SE i 420SEC, jeździłem zamiennie i specjalnie porównywałem obroty. Dojeżdżałem wtedy do pracy codziennie 50km w jedną stronę, tak więc nie mówię o sztucznych, autostradowych warunkach. Oczywiście "trzyseta" to nowszy motor i na pewno oszczędniejszy niż poczciwe M110, ale i tak musi się namęczyć z tą ciężką budą. Dlatego są w nich takie przełożenia i obroty dość wysokie.
Ale AndyS - za 1000 Ojro też bym nie wybrzydzał :) [hehe]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl