MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 7:49 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr maja 30, 2007 12:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
Moze sprobuj odpiac akumulator na 24h. Nie wiem czy to pomoze, ale nie powinno zaszkodzic....

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch
124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 31, 2007 10:34 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Wyluzuj stary

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 10, 2009 7:54 am 
Offline
nowy

Rejestracja: wt mar 10, 2009 7:50 am
Posty: 1
Antoni Janikowski pisze:
Witam
Jest to silnik M120 na wtrysku LH-Jetronic z zapłonem rozdzielaczowym. Jego samodiagnostyka jest na bardzo prymitywnym poziomie-odczyt i kasowanie usterek, ale i to potrafi mnie czasem wprowadzić na jakis trop. Zrobiłem kilka M120 i na piewszy ogien ida zwarcia w popękanych przewodach instalacji elektrycznej silnika. Ostatnio miałem jednego z walniętymi oboma przepływomierzami.Czujniki spalania stukowego idzie prosto sprawdzić oscyloskopem. Żeby sprawdzić cisnienie sprężania, to trzeba zdjąć kolektor ssący bo onaczej nie wyjmiesz fajek ze świec, albo pourywasz.roboty jest na pół dnia z samym ciśnieniem sprężania


Do uzytkownika marx10
http://www.lenartowicz.com.pl/brabus/index_brabus.php
Lenartowicz - Andrzej Lenartowicz
Al. Spółdzielczości Pracy 84
20-147 Lublin
tel. (081) 718 66 00 centrala
tel. (081) 718 66 15 bezpośredni
fax (081) 718 66 66
e-mail: brabus@lenartowicz.com.pl

Kożystałem z ich usług i jestem bardzo zadowolony.Swoja droga te silniki V12 slyna z tego problemu.
marx10


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 28, 2009 12:38 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt maja 29, 2007 1:37 pm
Posty: 14
Muszę nadrobić dwuletnie zaległości. Mianowicie, powodem spadku mocy było "stopienie" katalizatorów. Były niedrożne, brak wydechu powodował brak mocy. Fachman, do ktorego trafiłem, po 20 minutach diagnostyki zidentyfikował problem. Katalizatory wyciął i autko ze zdrowym dechem pędzi jak szalone. I jeszcze jedno - w ASO zgłaszałem wcześniej problem z zawieszeniem. Brabus skakał na jezdni jak Citroen 2CV. Z zamknietym dachem można było czerepem pogiąć rurki softtopu. W ASO auto było 2 razy na ścieżce diagnostycznej, prawie 2 tygodnie sprawdzania o co chodzi, bez rezultatu. Pan kierownik (pozdrawiam!!!) stwierdził: on niczego nie widzi, a poza tym panie Marku, auto ma kilkanacie lat, więc nie może pan oczekiwać, żeby zawieszenie pracowało jak we współczesnych. Upierałem się. Bez przekonania stwierdził, że na moją odpowiedzialność można wymienić gruszki amortyzatorów. Wspomniany wcześniej fachman przejachał dosłownie 20 metrów i stwierdził, że właśnie ten element trzeba wymienić. Wychodzi na to, że najlepsza "ścieżka diagnostyczna" to jest wieloletnie doświadczenie. I tyle! Jużod dawna autko jest po wszystkich naprawach, a ostatnio po renowacji lakieru. Cieszy oczy i duszę jako samochód piękny, wyjątkowy, dopieszczony i ten, który mnie - zapalonemu miłośnikowi BMW dał powod do kochania czarnych Mercedes. Po Brabusie zdecydowałem się na zakup nastepnych (już trzech od tamtej pory)gwiazdek, koniecznie czarnych i koniecznie takich, przy których serce mi mocniej bije. I od tej pory niezależnie od tego, co się znajdzie w moim garażu, Brabus będzie tam szefem dla wszystkich następnych. Rozckliwiłem się :o
To tyle
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 28, 2009 12:56 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
marx10, to teraz zrewanżuj się i daj fotki, co? ;)

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 28, 2009 11:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 10, 2008 1:55 pm
Posty: 227
Numer GG: 392926
Lokalizacja: Radom
O tak,daj fotki.
Tych trzech nastepnych tez daj.
Pozdrawiam


Na górę
Post: ndz lis 29, 2009 7:25 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt maja 29, 2007 1:37 pm
Posty: 14
Zwróćcie uwagę na lakier. Trochę się przy nim napracowałem, ale teraz stanowi moj powód do dumy. Choć jeśli chodzi o utrzymanie, to ciężko,oj ciężko...
http://img690.imageshack.us/img690/7576/0016753.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/6164/0016754.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/9126/0016755.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/1756/0016756.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/8519/0016758.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/2333/0016759.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/9615/0016760.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/918/0016767s.jpg
http://img691.imageshack.us/img691/4885/0016768.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/159/0016769d.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/3068/0016771.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/7611/0016777.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/9759/0016779.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/7871/bokprawy6.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/512/bokprawy7.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/9527/cayl.jpg
http://img691.imageshack.us/img691/7355/cay2k.jpg
http://img691.imageshack.us/img691/4233/front2n.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/8503/front3r.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/6540/lewy.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/9936/lewy2.jpg
http://img691.imageshack.us/img691/5660/lewy3.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/3751/lewy4.jpg
http://img37.imageshack.us/img37/8854/lewy5.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/5015/17867793.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/3081/ty2s.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 29, 2009 8:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 18, 2007 7:43 am
Posty: 379
Lokalizacja: Poznań
marx10 pisze:
Katalizatory wyciął i autko ze zdrowym dechem pędzi jak szalone

a w tym silniki nie ma przypadkiem sond lambda przy katalizatorach, które mogą podawać błędne odczyty przy wycietych katalizatorach?
nie znam (jeszcze) charakterystyki tego motoru ale przy niektórych silnikach posiadających takowe rozwiązanie wycięcie katów może psuć odczyt sond.

więcej zdjęć poprosimy :-)
piękne R129

choroba, nie zdawałem sobie sprawy, że są w PL miejsca, gdzie można uzyskać pomoc mając Brabusa...

_________________
'66 Wartburg 312/1
'69 w114 250CE
'69 w108 280SEL
'77 w116 450SEL 6.9
i inne Pontony


Na górę
Post: ndz lis 29, 2009 8:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Te Zet Wu - Szczena opada [zlosnikok]

Czy lewa wycieraczka na reflektorze nie leży za nisko? [zlosnikz]

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 29, 2009 8:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 18, 2007 7:43 am
Posty: 379
Lokalizacja: Poznań
Panie, a ten MB-tex ładnie zachowany :-)
sorry, nie mogłem się powstrzymać

piękne auto.
witaj w klubie motorów powyżej 6 litrów.
masz może jakieś info, ile sztuk takich 129 przygotowano?
była jeszcze R129 7.3 AMG ale tego było chyba tylko kilka sztuk.

można wiedzieć, jakie modele obierasz na dalsze plany zakupowe?

_________________
'66 Wartburg 312/1
'69 w114 250CE
'69 w108 280SEL
'77 w116 450SEL 6.9
i inne Pontony


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 29, 2009 8:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
szyki pisze:
witaj w klubie motorów powyżej 6 litrów
Ciekawe ile takich osób jest na tym forum? 8)
Ty pokazywałeś gdzieś swoją bestię?


szyki pisze:
ten MB-tex ładnie zachowany
:lol:

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 29, 2009 9:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 18, 2007 7:43 am
Posty: 379
Lokalizacja: Poznań
qoompel pisze:
Ty pokazywałeś gdzieś swoją bestię?

poszukaj dobrze :-)

_________________
'66 Wartburg 312/1
'69 w114 250CE
'69 w108 280SEL
'77 w116 450SEL 6.9
i inne Pontony


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 29, 2009 10:01 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
szyki pisze:
była jeszcze R129 7.3 AMG ale tego było chyba tylko kilka sztuk.


Z moich źródeł wynika że 85. [cool]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 29, 2009 10:19 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt maja 29, 2007 1:37 pm
Posty: 14
Oj, oj.... Bo się zarumienię :oops: . A tak na poważnie, to fajnie się czyta słowa uznania. Krótko o autku: w 1992 roku kupiła je 54letnia (sic!) Helga, dla której fabryczne 394 koniki były zbyt skromne [totalszok] . Auto nowe trafiło do Brabusa, by za skromne kilka marek podnieść moc do rzeczonych 507 koni. Co ciekawe, nie zmieniono zawieszenia, skrzyni, hamulców ani też stylistyki wnętrza. Nie ściągnięto też kagańca. Powiększenie pojemności, a co za tym idzie mocy, nastąpiło poprzez wymianę korbowodu, tłokow, wałków i remapu sterowania. O dziwo i dzięki Bogu, uszczelki pod głowice pasują od 600tki. Człowiek w Bottrop powiedział mi, że według jego wiedzy wuprodukowano 28 sztuk tej wersji. Niestety nie prowadzono do 96 roku archiwizacji, więc info jest nie do końca pewne.
Czy brak sondy lambda powoduje błędy? trudno mi powiedzieć. Auto zachowuje się doskonale, tylko czasem daje dyma z rury na postoju. Choć w tym nie ma reguły.
Wycieraczka reflektora zawsze po cyklu zmywania wraca do tej pozycji - jest kilka mm powyżej dolnej granicy szkła. Fakt, mógbym jej położenie poprawić, ale jakoś do tej pory nie zauważałem tego :oops: Wstyd, wstyd... :P

Co do moich zakupów, no cóż... Jestem zakochany w lakierze Schwartz 040 i to jest klucz. A tak na poważnie to widząc jakiś model musi coś zagrać w sercu. Tylko takie auta mnie interesują, które w moich oczach mają "to coś". Dlatego padło na W107 500SL, oraz perłę w garażu 190SL z 62 roku. To w serii sl. Do tego auto, które bardzo lubię - W116 280s. Wiem, ze silnik raczej chwały nie przynosi, ale auto w świetnym stanie sprowadzone z Japonii, z przebiegiem raptem 45 tys km. No i jest czarny :P
No to tyle...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 29, 2009 10:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
szyki pisze:
poszukaj dobrze
Znalazłem, ale za mało zdjęć [zlosnik]
Nie dość, że W116 to jeszcze 6.9 [piwo]

marx10 pisze:
Wycieraczka reflektora zawsze po cyklu zmywania wraca do tej pozycji - jest kilka mm powyżej dolnej granicy szkła. Fakt, mógbym jej położenie poprawić, ale jakoś do tej pory nie zauważałem tego
W sumie mając taki agregat, pewnie też bym nie zauważył takiego szczegółu [zlosnik]

marx10 pisze:
Dlatego padło na W107 500SL, oraz perłę w garażu 190SL z 62 roku. Do tego auto, które bardzo lubię - W116 280s
Przed chwilą oglądałem W116 kolegi szyki i robi wrażenie, a co dopiero w jednym garażu z resztą takiego gwiazdozbioru... [palacz]
Na Twoim miejscu bym oszalał [zlosnik]

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl