MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 9:19 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 518 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 11:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2009 10:50 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Poznan
MercSwir pisze:
munich pisze:
ale od 140 km/h przy kickdownie w zawrotnym tempie osiąga 270 km/h unosząc przód do góry i powiem wam ,ze miałem trochę pietra


O i to jest moje marzenie. Poczuś strach przyśpieszenia.. Jeździłem różnymi autami, i nawet 300KM sie trafiło, ale żaden mnie nie wystraszył.. To bym chciał przeżyć [zlosnik]


myśle ze przy tej predkosci tym autem nie wiele bys już poczuł..

przy 270 na tych balonach i przy stanie zawieszenia za 20tys ,nie trafił bys nawet w parking supermarketu.

To zdjęcie zrobił mi moj pracownik i już było na nie za szybko.
W lewym rogu widać komunikat o samochodzie nie przygotowanym do tego typu predkości .


Obrazek


Sorry ,że się wtrąciłem ,ale moj 15 lat młodszy mercedes v12 ma problemy z trafieniem w pas powyżej 240 ,a co dopiero 140stka. ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 11:46 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Hmm, jechałem moją 190E do odcięcia - coś koło 210-215 i jakoś dało się nią kieorwać celnie. Ciekawe jak wielka różnica jest pomiędzy 210 190E a 270 600S :-)

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 23, 2009 10:38 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
ukaniu pisze:
Hmm, jechałem moją 190E do odcięcia - coś koło 210-215 i jakoś dało się nią kieorwać celnie. Ciekawe jak wielka różnica jest pomiędzy 210 190E a 270 600S :-)


moze byc ogromna. do dzis pamietam, jak pare razy zagapilem sie w Porsche 928S i jechalem np. 180-200 km/h bedac przekonanym, ze mam jakies 120.

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 23, 2009 1:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
munich a jak Ci się sprawuje ADS?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 23, 2009 4:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 12, 2007 12:04 am
Posty: 223
Obrazek

_________________
W123 200 Automatic
~W123 240D Taxi


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 23, 2009 4:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2009 10:50 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Poznan
ukaniu pisze:
Hmm, jechałem moją 190E do odcięcia - coś koło 210-215 i jakoś dało się nią kieorwać celnie. Ciekawe jak wielka różnica jest pomiędzy 210 190E a 270 600S



A mam prośbe wyobraź sobie że tir którego wyprzedzałeś , przy 200 jedzie w druga strone...wtedy juz twój samochód nie wydaje sie tak precyzjny w prowadzeniu. 200 km/h to predkość która osiagaja kompakty.Powyżej 240 zaczynają sie pojawiać dziwne zjawiska .A niby to tylko 10 m/s wiecej.I wydaje mi się , nie bez przyczny niemieccy producenci narzucili sobie ten rygor 250km/h.

A jeszcze nie doszliśmy do sztywność karoserii 17 letniego auta, luzów w zawieszeniu ,którymi od 10 lat nikt specjalnie sie nie zainteresował, opon które już dawno straciły sztywność boczna.I nawet przy minimalnym zboczeniu (ok 3 stopni) z toru jazdy po sekundzie jesteś 4m dalej niż planowałeś.( to może być 2m w tirze ;))

nie uważam ,że jest to nie możliwe .Wydaje mi sie tylko ,że jest to jednak głupie ... tym bardziej reakcje tych którzy sie tym podniecają .Nie biorąc pod uwage faktów.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 23, 2009 6:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Zazdraszczam takiego autka V12 S600 W140 i takiego stanu 8)

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 23, 2009 6:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
wau pisze:
MercSwir pisze:
munich pisze:
ale od 140 km/h przy kickdownie w zawrotnym tempie osiąga 270 km/h unosząc przód do góry i powiem wam ,ze miałem trochę pietra


O i to jest moje marzenie. Poczuś strach przyśpieszenia.. Jeździłem różnymi autami, i nawet 300KM sie trafiło, ale żaden mnie nie wystraszył.. To bym chciał przeżyć [zlosnik]


myśle ze przy tej predkosci tym autem nie wiele bys już poczuł..

przy 270 na tych balonach i przy stanie zawieszenia za 20tys ,nie trafił bys nawet w parking supermarketu.

To zdjęcie zrobił mi moj pracownik i już było na nie za szybko.
W lewym rogu widać komunikat o samochodzie nie przygotowanym do tego typu predkości .


Obrazek


Sorry ,że się wtrąciłem ,ale moj 15 lat młodszy mercedes v12 ma problemy z trafieniem w pas powyżej 240 ,a co dopiero 140stka. ;)


jeżeli twoje "młode" auto ma takie problemy to może ma którąś ćwiartkę z innego egzemplarza...więc udaj się do diagnosty [zlosnikz]

wracając do tematu...

moje auto jest w stanie technicznym odpowiadajacym fabrycznemu co zostało potwierdzone badaniem w ASO MB i tyle

prędkość sprawdzałem w pażdzierniku na gierkówce ,opony toyo proxes 255/45 na osiemnastkach amg i z włączonym utwardzeniem ads ,było zamknięcie 260
auto jechało bez problemów,powyżej 240 był tylko duży hałas powietrza
zreszta żadne to fanaberie ,w sieci pełno jest filmów jak 600sel "zamyka szafę"
co do standardowych 235/60/16 to dzisiaj jechałem przez dość długi odcinek 220-230km/h na yokohama avs zimowych i było stabilnie-asfalt mokry bez śniegu

prędkości powyżej 200 km/h są dla W140 600 podróżnymi
model ten(W140) jak żaden inny przeszedł szereg testów przez lata można o tym poczytać
i na fabrycznych kołach osiąga prędkość V max,która jak wiadomo nie jest dla niego wyczynem i jest ograniczona

>>boss dzięki za fotkę
to jest specyfikacja mojego
soft AMG w M120 daje właśnie 10% przyrosty mocy i momentu

>>bary
ads to świetna sprawa ,oczywiście działający
po włączeniu po ok.2s jest pełne utwardzenie
auto przy dynamicznej jeżdzie nie przechyla się i nie nurkuje w zakrętach
o dziwo przy tak ciężkim aucie się sprawdza choć nie jest to sportowe zawieszenie

p.s. żeby było jasne to nikogo nie namawiam do jazdy powyżej 200 km/h szczególnie po polskich drogach
sam jeżdzę raczej "zachowawczo"....to były tylko testy 8)

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 24, 2009 8:40 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:47 pm
Posty: 15
Lokalizacja: mazowieckie
munich pisze:
prędkości powyżej 200 km/h są dla W140 600 podróżnymi

Co prawda moje W140 nie osiąga takich zawrotnych prędkości jak "600" ale też wielokrotnie z różnymi osobami jeździłem na różnych drogach powyżej 200km/h i pasażerowie nawet nie mieli pojęcia jaką prędkością jedziemy. Nie zauważyłem też problemów z trakcją i z mijaniem tirów z naprzeciwka.
PS.
Myślę że osoby które stać na takie auta mają w nich odpowiednie opony - przeznaczone do dużych prędkości i na pewno nie 17-to letnie bo przy takiej mocy to opony wymienia się raz na 2 lata i raczej nie na używki z Niemiec.
Ponadto W140 to ciężka locha - jak założysz dziadowskie opony to ci się rozlecą przy pierwszym hamowaniu ze 120km/h.
Dodam też, że W140 to auto z niesamowitym sprzężeniem zwrotnym kierowca-nawierzchnia - jeszcze nigdy nie prowadziłem auta które byłoby tak komfortowe i jednocześnie miało tak dobrany układ jezdny i kierowniczy - kierowca wyczuwa bardzo dokładnie kontakt z nawierzchnią i jak się coś tylko dzieje wie o tym pierwszy nim auto straci stabilność - pasażerowie nie mają o tym nawet pojęcia bo nic nie czują.

_________________
Zapraszam na moją stronę www.Qnisz.pl poświęconą napędom eklektycznym i podzespołów do maszyn przemysłowych: Falowniki, silniki, elektrowibratory, motoreduktory, koła pasowe, wariatory itp.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 24, 2009 8:45 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
Kuniszko pisze:
jeszcze nigdy nie prowadziłem auta które byłoby tak komfortowe i jednocześnie miało tak dobrany układ jezdny i kierowniczy

Polecam się kajtnąć BMW 7 ...od e32 poczynając
Czy doczekam się na foto wozu? przeczytałem cały wątek...teraz chce foto
chce zobaczyć czemu jak lew bronisz tego auta o "złotych klamkach"

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 24, 2009 10:59 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:47 pm
Posty: 15
Lokalizacja: mazowieckie
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C00501.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C00500.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C00498.jpg
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C00466.jpg
Ja nie mam złotych klamek ale za to mam morską zieleń.
W140 jest ogromne, zwaliste, tłuste, grube, niezgrabne, nasterowane a jednocześnie piękne. To tak jak Harley w motocyklach - nikt nie przyznaje że mu się podoba każdy na niego gada ale jak przejeżdża taka sztuka ulicą to każdemu oczy wychodzą na wierzch i ślina cieknie.
Ja po mimo że mam W140 to jak spotykam drugą 140 na ulicy to jadę jak najdłużej blisko niej żebym swój wzrok nasycił. W140 nigdy nie za wiele.

_________________
Zapraszam na moją stronę www.Qnisz.pl poświęconą napędom eklektycznym i podzespołów do maszyn przemysłowych: Falowniki, silniki, elektrowibratory, motoreduktory, koła pasowe, wariatory itp.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 24, 2009 11:08 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Kuniszko pisze:
To tak jak Harley w motocyklach - nikt nie przyznaje że mu się podoba każdy na niego gada ale jak przejeżdża taka sztuka ulicą to każdemu oczy wychodzą na wierzch i ślina cieknie.


Nie do końca tak jest - 140-tka odbiegała w swoich latach technicznie, in plus oczywiście. Podczas gdy Harley jest, delikatnie rzecz biorąc, średnio nowoczesny technologicznie :) Ale wzrok przyciąga i jest podobnie kontrowersyjny.

Im dłużej czytam ten watek, tym większą mam ochotę na 140 [hehe]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 24, 2009 11:16 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
ej no więcej tych fotek....wnętrze itp. może osobny wątek?
Ostatnie zdjęcie to świąteczne porządki?

Poczekam jeszcze na zdjęcia Municha...jako zębozjadacz rzeczywistości czekam na zdjęcia równoważne opisowi

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 24, 2009 11:29 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 24, 2009 12:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
mojojojo13 pisze:
ej no więcej tych fotek....wnętrze itp. może osobny wątek?
Ostatnie zdjęcie to świąteczne porządki?

Poczekam jeszcze na zdjęcia Municha...jako zębozjadacz rzeczywistości czekam na zdjęcia równoważne opisowi


jeszcze z kwartał będziesz musiał poczekac...na wiosnę :)

wklejajcie zdjęcia swoich aut w osobnych wątkach bo niepotrzebnie robi się szum informacyjny ;)

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 518 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl