wau pisze:
MercSwir pisze:
munich pisze:
ale od 140 km/h przy kickdownie w zawrotnym tempie osiąga 270 km/h unosząc przód do góry i powiem wam ,ze miałem trochę pietra
O i to jest moje marzenie. Poczuś strach przyśpieszenia.. Jeździłem różnymi autami, i nawet 300KM sie trafiło, ale żaden mnie nie wystraszył.. To bym chciał przeżyć
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
myśle ze przy tej predkosci tym autem nie wiele bys już poczuł..
przy 270 na tych balonach i przy stanie zawieszenia za 20tys ,nie trafił bys nawet w parking supermarketu.
To zdjęcie zrobił mi moj pracownik i już było na nie za szybko.
W lewym rogu widać komunikat o samochodzie nie przygotowanym do tego typu predkości .

Sorry ,że się wtrąciłem ,ale moj 15 lat młodszy mercedes v12 ma problemy z trafieniem w pas powyżej 240 ,a co dopiero 140stka.

jeżeli twoje "młode" auto ma takie problemy to może ma którąś ćwiartkę z innego egzemplarza...więc udaj się do diagnosty
wracając do tematu...
moje auto jest w stanie technicznym odpowiadajacym fabrycznemu co zostało potwierdzone badaniem w ASO MB i tyle
prędkość sprawdzałem w pażdzierniku na gierkówce ,opony toyo proxes 255/45 na osiemnastkach amg i z włączonym utwardzeniem ads ,było zamknięcie 260
auto jechało bez problemów,powyżej 240 był tylko duży hałas powietrza
zreszta żadne to fanaberie ,w sieci pełno jest filmów jak 600sel "zamyka szafę"
co do standardowych 235/60/16 to dzisiaj jechałem przez dość długi odcinek 220-230km/h na yokohama avs zimowych i było stabilnie-asfalt mokry bez śniegu
prędkości powyżej 200 km/h są dla W140 600 podróżnymi
model ten(W140) jak żaden inny przeszedł szereg testów przez lata można o tym poczytać
i na fabrycznych kołach osiąga prędkość V max,która jak wiadomo nie jest dla niego wyczynem i jest ograniczona
>>boss dzięki za fotkę
to jest specyfikacja mojego
soft AMG w M120 daje właśnie 10% przyrosty mocy i momentu
>>bary
ads to świetna sprawa ,oczywiście działający
po włączeniu po ok.2s jest pełne utwardzenie
auto przy dynamicznej jeżdzie nie przechyla się i nie nurkuje w zakrętach
o dziwo przy tak ciężkim aucie się sprawdza choć nie jest to sportowe zawieszenie
p.s. żeby było jasne to nikogo nie namawiam do jazdy powyżej 200 km/h szczególnie po polskich drogach
sam jeżdzę raczej "zachowawczo"....to były tylko testy
