MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 7:05 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt sty 22, 2010 3:48 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:36 pm
Posty: 866
Lokalizacja: Gdańsk
THC pisze:
Radio dołączone do gabloty nie działało

Hmm... u mnie działało aż miło. Zakładam, ze już zauważyliście, że ten guzik on/off/volume to raczej nie fabryka?
THC pisze:
olej zeżarł cały na trasie 600km,

Nie wykluczam. Chociaż ja nigdy tak jak kupiec nie jeździłem a z brakiem oleju (pomijając to, że kiedyś spylał przez simmering na wale) ani ja ani poprzedni właściciel problemu nie miałem.
THC pisze:
i ogólnie bardzo zmęczony ten pojazd.

Widzieliście herb Gdańska na małych szybkach? To był fagment naklejki taryfiarskiej. Zresztą u poprzedniego właściciela też nieco się natachał - do budowy domu S123 nadaje się lepiej jak Lublin czy Transit [zlosnik]
THC pisze:
Ale kolor nadwozia po umyciu bardzo fajny.

Generalnie po umyciu i pucowaniu auto prezentuje się nieźle.
THC pisze:
Fura nie pojedzie do afryki, raczej kupi to jakiś holender i doprowadzi do porządku.

Szkoda, ze nie do Afryki chociaż sam już dawałem wyraz powątpiewania w sensowność wywozu ciemnego auta z czarnymi skórami w miejsce gdzie jest 40 stopni w cieniu.
THC pisze:
raczej kupi to jakiś holender i doprowadzi do porządku.

Szczepana?

Co za stłuczka?

_________________
Ex: Mebel, (Disco) Karawan, Bezdomny, Tweety, Kalarepa, Kabaczek


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 22, 2010 3:59 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:36 pm
Posty: 866
Lokalizacja: Gdańsk
Czyli co, zrobią sobie z niego taką luźną wariację na temat W123 ? Bez patrzenia na to co za numer ma nabity?

_________________
Ex: Mebel, (Disco) Karawan, Bezdomny, Tweety, Kalarepa, Kabaczek


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 22, 2010 4:06 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:36 pm
Posty: 866
Lokalizacja: Gdańsk
WASYL pisze:
w holandii, większość ludzi nie patrzy na numery, ma ładnie w miare wyglądać i jeździć.

Skoro tak... w sumie nieco kasy i da się go doprowadzić do fajnego stanu. Np. tak jak to auto, które kiedyś podesłał mi filippo

Obrazek
WASYL pisze:
Waldek, ten handlarz z moją pomocą lub we własnym zakresie szukając na allegro itp. serwisach, kupił w Polsce i wywiózł do siebie do Holandi już kilnaście szczepano-kundli w całości i kilkanaście w częściach.

Opowiadał.

Tak czy siak jeszcze raz dopominam się o więcej zdjęć jak uda Ci się zrobić np z tej wycieczki do Holandii. Powodzenia !

_________________
Ex: Mebel, (Disco) Karawan, Bezdomny, Tweety, Kalarepa, Kabaczek


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 22, 2010 4:54 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:36 pm
Posty: 866
Lokalizacja: Gdańsk
No trudno. Postaraj się żeby dobrze wypadł :)

Swoją droga poprzedni właściciel też zrobił nim parę setek kilometrów do Holandii skąd przywoził chyba owoce.

_________________
Ex: Mebel, (Disco) Karawan, Bezdomny, Tweety, Kalarepa, Kabaczek


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 22, 2010 6:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Sorry, ale po 850 kilometrach z dwoma tonami na haku i kolejną 'połówką' w środku, to nie wiem czy on będzie nadal w na tyle dobrej kondycji, żeby komuś się chciało jeszcze z niego niewiadomo co robić...

Wiem co mówię, mam przyczepę na dwa konie 'odchudzaną' do 2000kg DMC i wiem jak się jeździ Beczką z takim obciążeniem, czym to się potem kończy...
Jak ten co nią jedzie jeszcze parę razy nie dopilnuję oleju w silniku przy takim obciążeniu to 'aloha OM617...'

O ile wcześniej nie 'jebn1e' go ITD na trasie i nie odholują mu tej przyczepy na bardzo drogi parking.

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 22, 2010 6:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:30 pm
Posty: 577
DJ MAKU pisze:
Sorry, ale po 850 kilometrach z dwoma tonami na haku i kolejną 'połówką' w środku, to nie wiem czy on będzie nadal w na tyle dobrej kondycji

Nie ma co przesadzać ja autem z silnikiem 220 D z 115-ki (raptem 60 PS - miał jak wyjeżdżał z fabryki [zlosnikz] ) ciągnąłem parokrotnie zestaw o łącznej masie ok 7 ton z Holandii czy Bawarii (przez Czeskie i Polskie góry) i silnik do dziś jak chodził tak chodzi.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 22, 2010 9:35 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
DJ MAKU pisze:
Sorry, ale po 850 kilometrach z dwoma tonami na haku i kolejną 'połówką' w środku, to nie wiem czy on będzie nadal w na tyle dobrej kondycji, żeby komuś się chciało jeszcze z niego niewiadomo co robić...


Ta masa nie zaszkodzi na tak krótkim odcinku, aż taki złom to to nie jest.
Nikt nie będzie z tego teka robił nie wiadomo czego, zostanie pewnie doprowadzony technicznie , i to wszytsko.

DJ MAKU pisze:
Wiem co mówię, mam przyczepę na dwa konie 'odchudzaną' do 2000kg DMC i wiem jak się jeździ Beczką z takim obciążeniem, czym to się potem kończy...
Jak ten co nią jedzie jeszcze parę razy nie dopilnuję oleju w silniku przy takim obciążeniu to 'aloha OM617...'

O ile wcześniej nie 'jebn1e' go ITD na trasie i nie odholują mu tej przyczepy na bardzo drogi parking.


W Niemczech nie ma itd w Holandii tym bardziej.
Zwykły stary mercedes , który ciagnie przyczepę z plandeka i jakimiś gratami to tam normalny i dośc częsty widok , zwłaszcza w Holandii.
Szybciej Niemcy się doczepią, że auto brudne , dlatego facet je umył przed wyjazdem, przyczepą się nie przejmował, a jeździ tak latami, i nie jedną miał kontrolę, więc on chyba lepiej jak Ty wie co robi i jak to robi.

ROBHEN pisze:
Nie ma co przesadzać ja autem z silnikiem 220 D z 115-ki (raptem 60 PS - miał jak wyjeżdżał z fabryki [zlosnikz] ) ciągnąłem parokrotnie zestaw o łącznej masie ok 7 ton z Holandii czy Bawarii (przez Czeskie i Polskie góry) i silnik do dziś jak chodził tak chodzi.



To z Holandii czy Bawarii, bo jakby jest różnica w kierunkach.
Holendrzy mają małe doświadczenie ze wzgórzami, także obstawiam Bawarię, zwłaszcza, że po drodze pokonałeś góry.

Ale racja, nie ma co panikować, nie jedna 123 przewiozła dom po kawałku , pomijając legendy i bajki.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 22, 2010 10:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:30 pm
Posty: 577
THC pisze:
To z Holandii czy Bawarii, bo jakby jest różnica w kierunkach.

Czasem z Holandii a czasem z Bawarii (czyli wielokrotnie a nie jednocześnie) i po mimo 7-9 tonowych zestawów silniczek 220 D to wytrzymał. Więc uważam że 300 D z niespełna 4 tonowym (1,3 auto + 0,5 ładunek i ok. 2 tony przyczepa) zestawem bez problemów sobie poradzi.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 7:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
to możesz od razu podjechać do mnie po grill i przedni zderzak [cool]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 8:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 06, 2007 11:21 pm
Posty: 103
Lokalizacja: Warszawa/Białystok
Mój pali w trasie 8 litrów na 100 km wiec 5 na 2000 km to jest totalnie rewelacyjny wynik!:P A tak na serio, to jeszcze nie słyszałem, by beczka w najbardziej optymalnych warunkach osiągnęła takie spalanie jak Twoje na 100 km. Jak to w ogóle możliwe?!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 26, 2010 8:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:30 pm
Posty: 577
WASYL pisze:
wzioł 2,5 litra oleju na 1000-km.

Czyli dokładnie tyle ile przewiduje norma dla tego silnika 0,25 l. oleju na 100 km. czyli 2,5 l. na 1000 km. Więc wszystko w normie [zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 17, 2010 9:24 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Hmm, ci diagności to są ale upierdliwi, dziwią się przebitym czy przespawanym numerom, naprawdę nadwyraz upierdliwi. ;) [zlosnik] :evil:

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 17, 2010 9:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 26, 2008 7:19 pm
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Taka piękna Historia,tyle emocji miało być tak pięknie a skończyło się jak zawsze :( ,

_________________
280 SLC 80rp


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 17, 2010 10:32 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
WASYL pisze:
ważny jest rok wbity w dowód i musi być poniżej 1985, że szczepan , czy kundel, to nieważne.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 18, 2010 10:14 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
No to ładnie się chłopak najeździ teraz :lol:

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl