MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 5:21 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt mar 23, 2010 8:59 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr mar 26, 2008 11:57 am
Posty: 43
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=971368838

Byłem widziałem pogrzebałem, 1400km (obie strony) w plecy z zachodniej Polski na samą ruską granicę do Hajnówki. Miała być igła, allegro:piekne zdjęcia, telefon do klienta, pytanie o stan: tak auto jest igła, nic nie grzebane, a lista problemów... mogę wrzucić zainteresowanym, bo to jest z 30 minut pisania :lol:

edit:
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=42513


Na górę
 
Post: wt mar 23, 2010 10:10 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob paź 13, 2007 11:20 am
Posty: 346
Lokalizacja: Śląsk
dantg pisze:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=971368838

Byłem widziałem pogrzebałem, 1400km (obie strony) w plecy z zachodniej Polski na samą ruską granicę do Hajnówki. Miała być igła, allegro:piekne zdjęcia, telefon do klienta, pytanie o stan: tak auto jest igła, nic nie grzebane, a lista problemów... mogę wrzucić zainteresowanym, bo to jest z 30 minut pisania :lol:

edit:
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=42513


Bardzo chętnie poczytam, bo narazie nic nie wynika z Twojego postu.

_________________
W123 280CE
Porsche Cayenne Diesel S
Mercedes CLA


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt mar 23, 2010 10:34 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr mar 26, 2008 11:57 am
Posty: 43
- błotnik prawy wstawiony prawdopodobnie na klej (!)
- wymieniony nie wiadomo dlaczego jeden amortyzator - lewy - prawego prawdopodobnie bali się odkręcać żeby błotnik nie odpadł od fartucha
- podłoga z tyłu za kierowcą cała zaklejona żywicą
- listwa dolna ozdobna z prawej strony przykręcona na wkręt do blachy (!)
- nieotwierająca się do końca klapa bagażnika, zawiasy klapy uniemożliwiające jej podniesienie
- deska rozdzielcza prawdopodobnie z taxi - nie z tego modelu
- kierownica od W124
- żywicowe szaleństwo na spodach drzwi, klapy, w tych miejscach już pojawia się korozja
- spawane miejsce na koło zapasowe, wyschnięta zbierająca się woda w tym miejscu
- za każdym razem po przekręceniu zapłonu chodząca pompka spryskiwacza tylnej klapy
- wycieraczka ze spryskiwaczem tylnej klapy nie załączała się po wrzuceniu wstecznego
- nieopuszczająca się do końca szyba tylnych drzwi
- tapicerka nieumiejętnie włożona, liczne niedoróbki, odstające elementy lub powyrywane, np na słupku przednich drzwi z prawej strony wszystko wisiało luzem, wyrwane mocowanie tylnego fotela
- ciężko otwierający się szyber - przyrdzewiał do prowadnic (!)
- tylne drzwi z lewej strony wydawały dziwny dźwięk przy zamknięciu jak rzucona puszka po Coca-Coli o ziemie
- wycieki oleju, spód auta mokry od oleju, krople oleju na drążkach kierowniczych
- brak oleju w silniku (!), miarka nie sięgała nawet, po wlaniu litra nie sprawdzaliśmy dalej
- klapa zaworów przykręcona na inne śruby niż być powinna
- klawiatura, listwa popychaczy zaworów przykręcana zwykłym kluczem, obślizgana śruba
- klepiący zawór w silniku
- silnik kopcący na czarno przy prze-gazowaniu
- trudności z odpaleniem, po odpaleniu silnik chodził na niskich obrotach ładnie, ale później zaczął się wkręcać sam na dość wysokie obroty
- dziura w fotelu kierowcy z boku siedziska
- auto krzywo stało - prawdopodobnie do wymiany była grucha od nivo z lewej strony
-dziwna antena kikut na samym środku dachu
drzwi z prawej strony jednie i drugie tak zwisłe że nie chciały się spasować między sobą a co dopiero z błotnikami
- zresztą te z tyłu to tak głęboko się zamykały że błotnik odstawał o prawie 5 milimetrów na zewnątrz
-urwane zawiasy na desce w bagażniku w schowku
-zegary montowane na ścisk ale niestety od niebieskiej deski do czarnej ni w ząb nie wstawisz jak są za duże do tego nie od tego modelu
-błotniki przednie po zdemontowaniu żeby nie dzwoniły uszczelniono "szwamką" nie na ciepło kitem
-pompa wody i łączniki gumowe montowane na metalową opaskę, ale bez jaj, ściągana na 3 sztuki
-drutowane kable zapłonowe
-kapa głowicy przykręcona na zwykłe nakrętki (bo ładniejsze takie "błyszczące", ale się uśmiałem)
-poduchy silnika żeby nie kolebotał kastą były tak mocno zaciągnięte na śrubach że powyginały się jak łódka blachy
- wilgoć na korku oleju (taka mała kasza)
- lewy wewnętrzny fartuch błotnika za tylnymi drzwiami szpachlowany ale nie polerowany, zamalowany na żywca
- pękające słupki z prawej na wysokości dolnego narożnika szyby bagażnika
-tak zwane "jajka" pod bagażnikiem były uszkodzone czyli zapomnijmy o podciśnieniu
-stacyjka ledwo dawała się przekręcić
-bezpieczniki były wymieniane na kilogramy bo uszkodzone były w schowku
-roleta - nie zwijała siatki a mata dziurawa do tego popękane plastiki po bokach
-pod deską plastiki połamane do tego stopnia że opadały
-radio nie działało
-antena uszkodzona


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt mar 23, 2010 11:00 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 12:20 pm
Posty: 385
Lokalizacja: turek wlkp
:o
czyli obecny właściciel tak zdezelował auto jak piszesz wyżej
czy może za czasów barego już takie było

_________________
w120 180 1959r
w111 220Sb 1964r
w116 280S 1977r
w126 280SE 1984r
w124 200D aftomat 1993r "menczysłaf" ex
Audi A4 b7 2006 - żonowóz


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt mar 23, 2010 11:11 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr mar 26, 2008 11:57 am
Posty: 43
tego nie wiem


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt mar 23, 2010 2:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 26, 2008 7:19 pm
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
:o :o :o z Poznania do DE masz bliżej ,
może tam poszukaj.

_________________
280 SLC 80rp


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt mar 23, 2010 7:28 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
dantg pisze:
po odpaleniu silnik chodził na niskich obrotach ładnie, ale później zaczął się wkręcać sam na dość wysokie obroty

To akurat chyba normalne w M110. U mnie też po odpaleniu powoli zwiększa obroty aż do 1500/min a potem w miarę nagrzewania spadają by w końcu osiągnąć ok 550-600/min przy roboczej temp silnika.

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt mar 23, 2010 7:35 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lis 08, 2009 4:46 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Sosnowiec
voytas pisze:
To akurat chyba normalne w M110. U mnie też po odpaleniu powoli zwiększa obroty aż do 1500/min a potem w miarę nagrzewania spadają by w końcu osiągnąć ok 550-600/min przy roboczej temp silnika.

He, a ja myślałem że u mojego znowu porobiło bo tak samo mam, widać tak ma być.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt mar 23, 2010 9:11 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr mar 26, 2008 11:57 am
Posty: 43
no ale ten szedł do 3500 :)


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt mar 23, 2010 9:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
dantg pisze:
no ale ten szedł do 3500

Hehe, no to w takim razie trochę przesadził ;)

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt mar 23, 2010 10:00 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
dantg pisze:
- błotnik prawy wstawiony prawdopodobnie na klej (!)


Chyba sam w to nie wierzysz.

dantg pisze:
- wymieniony nie wiadomo dlaczego jeden amortyzator - lewy - prawego prawdopodobnie bali się odkręcać żeby błotnik nie odpadł od fartucha

Zwykła demagogia i dorobienie teorii.


dantg pisze:
- deska rozdzielcza prawdopodobnie z taxi - nie z tego modelu


Deski od taksy to chyba nawet na zdjęciu nie widziałeś.

dantg pisze:
- kierownica od W124


Sprawdzałeś numery?



dantg pisze:
- ciężko otwierający się szyber - przyrdzewiał do prowadnic (!)


Kolejna bzdura nie mająca nic wspólnego z rzeczywistością.



dantg pisze:
-zegary montowane na ścisk ale niestety od niebieskiej deski do czarnej ni w ząb nie wstawisz jak są za duże do tego nie od tego modelu


Myślę, że to zdanie trzeba podkleić jako bzdura totalna roku 2010.

Wyłóż nam tu znawco czym różni się obudowa zegarów od różnych wersji silnikowych i jaki ma ona związek z kolorem deski.



dantg pisze:
-tak zwane "jajka" pod bagażnikiem były uszkodzone czyli zapomnijmy o podciśnieniu


Tak zwany zasobnik podciśnienia, i zapomnieć mogłeś o centralnym zamku, gdybyś zapomnieć mógł o podciśnieniu nie pracował by raczej wcale ten silnik.

Zastanawia mnie skoro taki z ciebie szpec, to po co tukłeś się taki kawał drogi, a nie wychwyciłeś na zdjęciach chociażby tych zegarów z niebieskiej deski i nie z tego modelu w dodatku?
Tych 5mm odstających błotników klejonych czymś tam co uważasz za gorsze, a nie tym co uważasz za lepsze, żeby nie dzwoniły heh.

Wydaje mi się , że sporo sobie dokręciłeś do tej nieudanej wyprawy napalonego miłośnika i wybitnego znawcy kombi, zwłaszcza ,że atakujesz w dwóch tematach na raz.


Ta tylna wycieraczka to na pewno ma się włączać przy wbiciu R?

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt mar 23, 2010 10:09 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr mar 26, 2008 11:57 am
Posty: 43
Zdjęcia jakie ktoś wstawił na allegro pochodziły z tego forum.
Jeśli jesteś takim specem znajdź te wady, które wymieniłeś na tych zdjęciach bez oględzin auta na żywca.

Ja nie jestem rozgoryczony - a raczej szczęśliwy że nie musiałem go kupić i przestrzegam innych przed cukrzeniem nt. tego auta przez internet.

Nie pisze się "bez wad" jeśli wady są.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt mar 23, 2010 10:24 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Prosi się o więcej zdjęć, jeśli ma się 700km w jedną stronę.

Zdjęcia z lipca 2009 sa w ogłoszeniu i tyle śniegu , to ta zima już była w tamte lato widocznie.

Ja nie wymieniłem żadnych wad.
Ale chętnie się dowiem jak wygląda deska z taksy i dlaczego twierdzisz, że ta nie jest z tego modelu?
Oglądałeś silnik zdejmując pokrywę zaworów, a nie odrzucił Cie wiszący podłokietnik i dziurawy tunel?

I napisz nam tu wszystkim zebranym, jak mają być zamontowane zegary jeśli nie na wcisk, i o ile większe są te od niebieskich desek i jak je poznać??

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 
 Tytuł:
Post: śr mar 24, 2010 1:25 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr mar 26, 2008 11:57 am
Posty: 43
THC pisze:
Ale chętnie się dowiem jak wygląda deska z taksy i dlaczego twierdzisz, że ta nie jest z tego modelu?


Jeśli chcesz się dowiedzieć, bo jak rozumiem z tego co piszesz, nigdy takiej nie widziałeś to wyjasniam: deska z taksy ma dodatkowy tunel na taksometr, tańsze wersje 123 przeznaczone na taxi miały inną strukturę deski, inny wzór.

THC pisze:
I napisz nam tu wszystkim zebranym, jak mają być zamontowane zegary jeśli nie na wcisk, i o ile większe są te od niebieskich desek i jak je poznać??


tak właśnie: http://photos03.otomoto.pl/photos/origi ... 0802_3.jpg licznik od tego auta wystawał ponad ramkę górną (daszek) i można było tam prawie palec włożyć, na dole był wciśnięty jak należy, ta deska za cholere nie pasowała z tym licznikiem i nie było możliwości spasowania tego, więc zostawione było z tą felerną szparą


Na górę
 
 Tytuł:
Post: śr mar 24, 2010 6:57 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
tańsze wersje 123 przeznaczone na taxi miały inną strukturę deski, inny wzór.

O co chodzi z tą strukturą i innym wzorem?
Czy to może ktoś potwierdzić?

W aucie z wyżej wymienionej aukcji ani deska a ni tunel środkowy nie pochodzi z wersji taksówkarskiej.

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl