czarek12 pisze:
i grzanie załącza się razem z podgrzewaniem tylnej szyby włącznikiem z pulpitu .
Nie prawda. wkład lusterka ma spiralke z wylacznikiem, ktory przy niskich temp "puszcza" napiecie na wkład. To nie ma nic wspolnego z grzaniem tylniej szyby. Lusterko zawsze grzeje w niskiej temp. Zatem napiecie na przewodach wtyczki w obudowie lusterka powinno byc zawsze po przekreceniu kluczyka w pozycje start i na zapalonym aucie.
mark2222 pisze:
najlepiej bez wkładu założyć ten drucik a później tylko wcisnać delikatnie wkład i po problemie
Jak drucik jest wyrobiony, i sa wyłamane rowki na obudowie to tak sie da zrobic. Jak wszystko jest orginalne i niepourywane to nie ma bata zeby wskoczył wkład - drut za mocno trzyma.
co do wkladu - nalezy odkrecic bolec do ustawiania lusterka, sciągnąc ten czarny trójkącik i ukaża nam się 3 srubki. Nalezy je wykrecic i wyciagamy cale lusterko. Dalej nie pamiętam co sie wysuwało , ale jak wyciagniesz lusterko to masz latwy dostep do wszystkiego - lusterko rozpolawiasz , montujesz wkład, zakładasz ten drucik i wszsytko skladasz do kupy. To jest moment i zrobione.
Zeby nie bylo ze sie czepiam tych drucikow i wciskania na sile.. ja mialem idealny drucik, na wkladzie i na obudowie nic niepolamane i nie wcisnąlem wkładu, zato pekło szklo

- pozniej dopiero doszedlem do tego ze rozebrac lusterko to jest 5 minut i nic nie pęknie
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)