Witam
Moja QP za dużo pali , w drodze na zlot i spowrotem 400 km spalila 65l. Poza tym chodzi bardzo ladnie, aczkowiek na starym Kjjecie jezdzila chyba lepiej. (dopóki się tłoczek nie przytarł z uwagi na zatarte łożysko slizgowe na którym stoi.) Wymieniłem Kjeta i od tej pory mam kłopoty.
Znam tylko 2 regulacyjne sruby w M110 ..
sruba plastikowa do dodawania powietrza na wolnych obrotach
Imbus którego nikt nie powinien ruszac
Pytania
W którą strone kręcić imbusem żeby zubożyć mieszankęO ile kręcić żeby zmniejszyc spalanie z 18 trasa 25 miasto na 12 trasa 17 miasto

Jaka jest zasada dzialania klapy przepywomierza
Kręcąc imbusem podnoszę albo opuszczam klapę ...
I teraz 2 scenariusze
1. Jak kręcę imbusem w prawo zgodnei z ruchem wsk. zeg. to wkręcam imbusa a dźwignia idzie w górę, a klapa idzie w górę czyli jak odpalę auto to więcej się będzie wyginała w dół przy tej samej ilości powietrza czyli będize bogatsza mieszanka
2. Jak kręcę imbusem w lewo czyli wykręcam śrubę to klapa idzie w dół ... ni ewiem ... pogubiłem się