MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 8:54 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pn lut 14, 2011 5:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Coś mi się przypomina, że po klimie, to tam zostało wspomnienie...

bagry, on nie jest zły, wręcz przeciwnie, cieszę się więc, że trafił w dobre ręce, ja bym go prawdopodobnie kupił za te cztery gdyby miał chociaż jeden amerykański zderzak jako taki, albo gdyby to nie był automat, bo akurat dziewczyna mówiła mi przez tel. że czasami trzeba mu np. odpuścić gazu, żeby przerzucił na wyższe i tym podobne, czyli jak to się mówi już "dzieje się" i trzeba będzie wokół tego pochodzić...

I jednak moim zdaniem nie nadaje się raczej ona na dłużej bez inwestowania. Nadwozie niestety wymaga trochę roboty, żeby za pół roku nie robić wiochy na ulicy. Tradycyjnie np. podszybie z lewej strony, trochę (mocno) pas tylny, lewy tylny błotnik (koparka podczas remontu ulicy, pewnie wiesz...), porzygał się już prawy przegub przy kole, zadziwia mnie również to co piszesz o oponach, bo jak ja go oglądałem, to to były kapcie na dzień dobry do wymiany i coś nie chce mi się wierzyć że teraz zafundowali jej nowe zaraz przed sprzedażą (zresztą po fotce widzę, że nie [zlosnik] ).

Ale w sumie nie jest źle, jeżeli chociaż z przodu szyby działają, to jest wręcz dobrze :)

Ja się na nią od półtora roku gapiłem przejeżdżając, więc jak zobaczyłem kartkę na szybie to od razu podjąłem temat i przez chwilę byłem mocno napalony, ale niestety bliższe oględziny zweryfikowały mój entuzjazm, na części brać było moim zdaniem trochę szkoda i trochę drogo, dupowóz już mam, a doprowadzenie je do stanu 'full USA' będzie już raczej nieopłacalne, więc podejrzewam, że pewnie nie będziesz tego robił...

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Post: wt lut 15, 2011 12:41 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 11, 2009 11:50 am
Posty: 228
Lokalizacja: poznań
DJ MAKU pisze:
Coś mi się przypomina, że po klimie, to tam zostało wspomnienie...

bagry, on nie jest zły, wręcz przeciwnie, cieszę się więc, że trafił w dobre ręce, ja bym go prawdopodobnie kupił za te cztery gdyby miał chociaż jeden amerykański zderzak jako taki, albo gdyby to nie był automat, bo akurat dziewczyna mówiła mi przez tel. że czasami trzeba mu np. odpuścić gazu, żeby przerzucił na wyższe i tym podobne, czyli jak to się mówi już "dzieje się" i trzeba będzie wokół tego pochodzić...

I jednak moim zdaniem nie nadaje się raczej ona na dłużej bez inwestowania. Nadwozie niestety wymaga trochę roboty, żeby za pół roku nie robić wiochy na ulicy. Tradycyjnie np. podszybie z lewej strony, trochę (mocno) pas tylny, lewy tylny błotnik (koparka podczas remontu ulicy, pewnie wiesz...), porzygał się już prawy przegub przy kole, zadziwia mnie również to co piszesz o oponach, bo jak ja go oglądałem, to to były kapcie na dzień dobry do wymiany i coś nie chce mi się wierzyć że teraz zafundowali jej nowe zaraz przed sprzedażą (zresztą po fotce widzę, że nie [zlosnik] ).

Ale w sumie nie jest źle, jeżeli chociaż z przodu szyby działają, to jest wręcz dobrze :)

Ja się na nią od półtora roku gapiłem przejeżdżając, więc jak zobaczyłem kartkę na szybie to od razu podjąłem temat i przez chwilę byłem mocno napalony, ale niestety bliższe oględziny zweryfikowały mój entuzjazm, na części brać było moim zdaniem trochę szkoda i trochę drogo, dupowóz już mam, a doprowadzenie je do stanu 'full USA' będzie już raczej nieopłacalne, więc podejrzewam, że pewnie nie będziesz tego robił...


DJ, dzięki za obszerny komentarz, o koparce nie wiedziałem - ale błotnik oczywiście podmalowany, jak i inne elementy :) Tak czy inaczej, blacharsko nie jest przecież słaby. Parchy są jednak dziur żadnych nie zarejestrowałem :o Zresztą looknijcie na zdjęcia, która beczka z takim przebiegiem ma takie podłogi?!

Auto raczej sprzedam - niech ktoś je sobie kupi i cieszy się ale wcześniej pohulam trochę, bo jak dla mnie, mimo, że wóz lekko zardzewiały, to trzyma linię, USA-koła robią wrażenie na Ziomkach z okolicy, środek jest niemal lux i nieprzeciętny, a silnik odpala jak dobra benzyna - "od ręki" przy -8st C !

Takie wynalazki jak, elektronicznie sterowane nawiewy działają, niektóre amerykańskie bajery również (zawsze świecą przednie migacze, brzęczy klucz w stacyjce na postoju, świeci się kontrolka jak nie zapinam pasów, itd.). Centralny z pajlot działa - bardzo wygodne!

Biegi przelatują świetnie (zeeero szarpnięć), tyle że kickdown zje...ny ale dla mnie - emeryta jest ok. Auto przy 140km/h jedzie prosto, pohulałem trochę po zakrętach, nic nie wyje, zbieżność ok. Most chyba ok, nic nie słychać - wszystkie moje beczki miały czy mają "ciche mosty". Pewnie warto wyważyć koła ale to przy naszych dziurach zawsze warto zrobić.

Miałeś rację, zagłówy tył mają nieco inny kolor - ja bym się nie połapał, szacun za uważność, DJ :o
Wszystkie opony są z jednej stajni, równe, w mojej opinii co najmniej dobre - w każdym ogłoszeniu tak bym napisał.

Wydaje mi się, że auto jest nie do zdarcia, raczej do codziennej eksploatacji, niż do głaskania ale biorąc pod uwagę to, co Forumowicze i nie tylko wykrzesują z beczek za 2 koła wytarganych z ogródków, to ten, mój W123 300, jest TOP ZUSTAND! Wkleję jeszcze kilka fot, np dashbord'u - jest idealny! Podłoga z przodu, również lux - nie grzebana. Tylko podłoga za kierowcą jest nieco potraktowana ?żywicą, no ale, gdzieś musi być rzeźba :) Podłoga bagażnika, również bez zastrzeżeń. Blacharsko (o ile się znam), to likwidacja parchów, naprawa podłogi za kierowcą, lakiernik i beczka będzie piękna. Oczywiście to wymaga konkretnej kasy i zaangażowania.

Podsumowując, oprócz zapłacenia OC i przeglądu - nic nie zamierzam robić - tylko hobbistycznie hulać i za jakiś czas sprzedawać. Może nawet obskoczę nią na zlot jakiś, zeby się wreszcie poznać :)

I jeszcze o automacie - dla mnie to największy atut tego auta - rzuć proszę okiem na mój Signalrot viewtopic.php?f=24&t=52256 - jest świetny - nikt nie zaprzeczy, serce mnie boli, bo zaraz ktoś go kupi, gdyby to był automat, byłby na zawsze w mojej kolekcji :(

Pzdr.,


Załączniki:
DSC03638.JPG
DSC03638.JPG [ 33.12 KiB | Przejrzano 914 razy ]
102.JPG
102.JPG [ 28.61 KiB | Przejrzano 914 razy ]
103.JPG
103.JPG [ 32.35 KiB | Przejrzano 914 razy ]
104.JPG
104.JPG [ 29.84 KiB | Przejrzano 914 razy ]
podłoga2.JPG
podłoga2.JPG [ 31.76 KiB | Przejrzano 914 razy ]
podłoga1.JPG
podłoga1.JPG [ 40.9 KiB | Przejrzano 914 razy ]
Na górę
Post: wt lut 15, 2011 11:26 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Bukol pisze:
Dziwna sprawa z tym VIN'em


Jak dziwna, beka 3 seria z 1979 [zlosnik] tylko przełaczniki do szyb ma z roku 1979.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: wt lut 15, 2011 11:31 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
bagry4 pisze:
Podsumowując, oprócz zapłacenia OC i przeglądu - nic nie zamierzam robić - tylko hobbistycznie hulać i za jakiś czas sprzedawać. Może nawet obskoczę nią na zlot jakiś, zeby się wreszcie poznać :)


Jak będziesz sprzedawać na części to może bym kupił sterownik klimy.... Do zobaczenia na zlocie.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: wt lut 15, 2011 6:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 21, 2008 12:01 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Śląsk
Jak będziesz sprzedawał to daj mi znać

_________________
.....do posiadania mercedesa trzeba dojrzeć


Na górę
Post: wt lut 15, 2011 7:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 11, 2009 11:50 am
Posty: 228
Lokalizacja: poznań
georem pisze:
bagry4 pisze:
Podsumowując, oprócz zapłacenia OC i przeglądu - nic nie zamierzam robić - tylko hobbistycznie hulać i za jakiś czas sprzedawać. Może nawet obskoczę nią na zlot jakiś, zeby się wreszcie poznać :)


Jak będziesz sprzedawać na części to może bym kupił sterownik klimy.... Do zobaczenia na zlocie.


Nie no, takiej "zbrodni" (opychanie części) nie popełnię - to fajny wóz, szkoda by go było szabrować.

Najlepiej zamieniłbym to auto barterem na naprawę blacharską mojego białego W123 viewtopic.php?f=24&t=40482&hilit=ekipy Może znajdzie się ochotnik - specjalista?

Jak dotrwa w moich rękach do zlotu, no to pojeździmy.


Na górę
Post: pn mar 07, 2011 10:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 11, 2009 11:50 am
Posty: 228
Lokalizacja: poznań
Inwestuję :)
Kupiłem dziś elegancki fotel pasażera. Zamierzam założyć go/ wymienić z fotelem kierowcy, który, jak w większości beczce jest zapadnięty. W moim mercedesie jest dodatkowo przedarte siedzisko.
Zastanawiam się tylko czy to jest ten sam kolor tapicery, a przez kilka następnych dni nie dam rady tego sprawdzić. Wydaje mi się, że to samo.... czy jednak nie?

Wiem, ze siedzisko będzie pasować po zamianie szyn, a co z oparciem?
- Oparcia kierownika i pasażera są takie same?
- Da się przykręcić element od pasów i pokrętło na drugą stronę (oczywiście od lewego fotela)?
- Czy w oparciu pasażera (w ramie) są po prawej stronie otwory na podłokietnik?


Załączniki:
Komentarz: zdjęcie z lampą błysk
z.JPG
z.JPG [ 24.67 KiB | Przejrzano 794 razy ]
Komentarz: zdjęcie bez lampy błysk
b.JPG
b.JPG [ 26.97 KiB | Przejrzano 794 razy ]
Na górę
Post: wt mar 08, 2011 12:35 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
bagry4 pisze:
Wiem, ze siedzisko będzie pasować po zamianie szyn, a co z oparciem? - Oparcia kierownika i pasażera są takie same? - Da się przykręcić element od pasów i pokrętło na drugą stronę (oczywiście od lewego fotela)? - Czy w oparciu pasażera (w ramie) są po prawej stronie otwory na podłokietnik?


Na wszystkie pytania odpowiedź brzmi: TAK.

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl