MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 6:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob gru 31, 2011 2:15 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
THC pisze:
Twierdzisz,że do 136 konnego 102 sa za słabe, a co z 140 konnym 123 i 185 110?


Tez...?! :roll:

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
Post: ndz sty 01, 2012 2:53 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
aegm pisze:
THC pisze:
Twierdzisz,że do 136 konnego 102 sa za słabe, a co z 140 konnym 123 i 185 110?


Tez...?! :roll:


Ja tam nie czuję słabych hamulców w 230TE, oczywiscie dokładnie takie same są w M110 - 185KM.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: pn sty 02, 2012 6:42 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
...a wiec dla wszytkich tych co uwazaje, ze 123 ma swietne hamulce proponuje ogladnac od 5.50min.
http://www.youtube.com/watch?v=loVnGwb- ... re=related

Dzisiaj byle jakia Dacia Logan potrzebuje 10 metrow mniej, a wspomniane Porsche, ok.30 m.

Z fizyki nigdy dobry nie bylem, ale nie trzeba byc Einsteinem by wiedziec, ze wraz z wzrostem mocy i przede wszystkim ze wzrostem masy droga hamowania sie wydluza.
Dla przykladu taki CE wazy seryjnie blisko 1500kg z automatem i lepszymi extrasami beda to ok.1600kg. Tak mocno zmodernizowany 123, w ktorym to zostal wlozony wiekszy i tym samym duzo ciezszy silnik V8 + osprzet+wielkie kola z oponami i itd.,itp. masa wzrasta dodatkowo o ok.200kg czyli juz mamy dobre 1800kg. Dwie osoby na pokladzie i polowa baku sa ponad 2TONY !!! Chyba jasne, ze wowszas potrzebne nam bedzie kilka dodatkowych (6 moze 7) metrow by stanac ze 100km/h do 0.
Wiadomo tez, ze ze wzgledu na duza moc auto rozwija 100km/h znacznie latwiej i szybciej jak i osiaga znacznie wyzsze predkosci maksymalne.
Skoro ktos jest wstanie zyc z tym faktem i go to zadowala, ze jego auto zatrzymuje sie po 60metrach ze 100-0 i dalej przedklada wielki silnik i takie pierdoly jak wielka felga, duza i glosna rura nad wlasnym i zwlaszcza nad bezpiczenstwem innych, to by nikogo nie obrazac... proponuje sie tylko podrapac po glowie i zastanowic [usmiech]
Bez spogladania w lustro gwarantuje taka mine :oops: [wstyd]

milego wieczoru

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
Post: pn sty 02, 2012 8:34 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
aegm pisze:
Dla przykladu taki CE wazy seryjnie blisko 1500kg z automatem i lepszymi extrasami beda to ok.1600kg. Tak mocno zmodernizowany 123, w ktorym to zostal wlozony wiekszy i tym samym duzo ciezszy silnik V8 + osprzet+wielkie kola z oponami i itd.,itp. masa wzrasta dodatkowo o ok.200kg czyli juz mamy dobre 1800kg. Dwie osoby na pokladzie i polowa baku sa ponad 2TONY !!! Chyba jasne, ze wowszas potrzebne nam bedzie kilka dodatkowych (6 moze 7) metrow by stanac ze 100km/h do 0.
Wiadomo tez, ze ze wzgledu na duza moc auto rozwija 100km/h znacznie latwiej i szybciej jak i osiaga znacznie wyzsze predkosci maksymalne.
Skoro ktos jest wstanie zyc z tym faktem i go to zadowala, ze jego auto zatrzymuje sie po 60metrach ze 100-0 i dalej przedklada wielki silnik i takie pierdoly jak wielka felga, duza i glosna rura nad wlasnym i zwlaszcza nad bezpiczenstwem innych, to by nikogo nie obrazac... proponuje sie tylko podrapac po glowie i zastanowic [usmiech]
Bez spogladania w lustro gwarantuje taka mine :oops: [wstyd]
milego wieczoru


Nie wiem do czego ma ta dyskusja doprowadzić. [oczko]
Pomijając postęp technologiczny o którym wspomniałeś, to myślisz, że hamulce były obliczane/projektowane na masę własną czy dopuszczalną + zapas?
Piszesz o 230CE, a ja Ci napiszę o 300TDT które waży 1620kg, a dopuszczalna masa jego to 2230kg czyli większa niż w 500SE, które ma dopuszczalną masę 2140kg, a masę własną 1620kg. Pierwszy ma hamulce takie jak w 230CE, a drugi wentylowane.
Miłego wieczoru. [zlosnikok]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: pn sty 02, 2012 11:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 02, 2007 9:30 pm
Posty: 134
Lokalizacja: Opole
...no chwila nieuwagi, a tu tyle treści popłynęło :)
Może po kolei.

WeebShut i ukaniu - Dzięki [ok] cieszę się, że się podoba.

_me: how_ pisze:
Apropo Freddy Mercury. Co się stało z pedałem hamulca i dlaczego tapicer tak słabo obciągnął? Ta skóra jest naszyta na oryginalny materiał?


Poszło na to tyle kasy, że na "obciągnięcie pedała" już zabrakło ;)
a poważniej to ogarniam, że jest za duży/za długi.
Kiedyś zakupiłem całość razem z tą dołożoną gumką oraz z mocowaniem.
Gość który mi to sprzedał wymontował to z nadwozia 123.
Niestandardowy gabaryt pedału hamulca nie przeszkadza mi w niczym, a szczególnie
w hamowaniu, więc do tematu nie wracam... chociaż w świetle wiadomości
o słabych heblach w moim C123 pociesza fakt, że mam możliwość w tym przypadku
hamować dwiema stopami na raz. Może choć odrobinę będzie lepiej [hihi]

Co do skóry to tak i nie, bo miejscami jest naszyta na oryginał (np. boczki, słupki),
a znowu gdzie indziej oryginał został zdjęty (np. siedziska, uchwyty) u wykorzystany
na wzór.

aegm pisze:
W doslownym tego slowa znaczeniu. Cytat lekko zmodyfikowany , ale nie w celu krytykowania lecz w celu pojecia i wyobrazenia sobie i innym jak mozna jezdzic tak mocno (technicznie) zmodyfikowanym autem i (z tego co mi wiadomo)...na zwyklych niewentylowanych seryjnach hamulcach, ktore to w normalnym M102 sa za slabe.
No ale wazne, ze jest glosne brum,brum [zlosnik]


Można jeździć "tak mocno (technicznie) zmodyfikowanym autem" i to jak :)
Co do mocno zmodyfikowanego auta to jak większość kundli moje 123 ma przełożony
motor, ASB, dyfer (choć dyfer nie zawsze). Przecież nie zrobiłem z niego cabrio za
pomocą fleksy lub nie przełożyłem kół na dach...
chyba nie demonizowałbym tu mocnych modyfikacji.
Oczywiście zdaję sobie na 100% sprawę z większych parametrów jakie daje
inna "nowa" zastosowana jednostka. Co do brum brum to było ono ważne jak
nie najważniejsze w tym przedsięwzięciu. Oświadczam dla uspokojenia,
że nie jestem samobójcą oraz że życie i zdrowie innych jest mi drogie...
i to chyba jest kluczowe, bo po co zakładać, że jak się ma możliwość
śmigać ponad 200km/h to trzeba tak jeździć cały czas.
Przecież jest to wręcz nie możliwe, a skoro można wolniej np.
100 - 120 km/h to czy W123 200 D nie pozwala osiągać takich prędkości??
Przy 200 D zakładamy, że oryginalne nie wentylowane heble wystarczają [ok]

aegm pisze:
Z fizyki nigdy dobry nie bylem, ale nie trzeba byc Einsteinem by wiedziec, ze wraz z wzrostem mocy i przede wszystkim ze wzrostem masy droga hamowania sie wydluza.


To fakt i też się pod tym podpisuję.
Szkoda tylko, że Ty masz inne zdanie o mnie w tej kwestii.

aegm pisze:
Dla przykladu taki CE wazy seryjnie blisko 1500kg z automatem i lepszymi extrasami beda to ok.1600kg. Tak mocno zmodernizowany 123, w ktorym to zostal wlozony wiekszy i tym samym duzo ciezszy silnik V8 + osprzet+wielkie kola z oponami i itd.,itp. masa wzrasta dodatkowo o ok.200kg czyli juz mamy dobre 1800kg. Dwie osoby na pokladzie i polowa baku sa ponad 2TONY !!! Chyba jasne, ze wowszas potrzebne nam bedzie kilka dodatkowych (6 moze 7) metrow by stanac ze 100km/h do 0.


Oj, oj, oj powoli. W/g Ciebie masa C123 nawet z automatem to ok. 1600 kg??
hmm polecam lekturę danych technicznych tego modelu.
Zapewne doskonale o tym wiesz, ale przypomnę że dostępna ona jest na głównej stronie.

"Dużo cięższy silnik V8" ... mi wyszło, że ok. 90 kg cięższy i to w znacznym stopniu
z powodu większej ilości płynów. Jeśli to dużo więcej to zgoda.

Nie mam pojęcia dlaczego niektóre osoby, które miały styczność z moim 123
od razu zakładają, że jestem niespełna rozumu i chce używać czegoś
co zagraża mojemu i innych zdrowiu.
Zapewniam Cię, że przemyślałem ten szalony plan dokładnie i przeliczyłem go
kilka razy. Dlatego też m.in. po całej akcji mój pojazd najzwyczajniej
zważyłem. Wyszło mi z 1/2 baku równe 1500kg.
Waga była z atestem z dokładnością do 10kg.
Nie wiem dlaczego zawędrowałeś aż do 1800kg??
Dla porównania W123 300 D w/g danych waży 1450kg,
a hamulce ma nie wentylowane i potrafi zasuwać ponad 140 km/h...
osobiście bardzo rzadko przekraczam podobne prędkości,
bo po prostu się boję w tej 30 letniej budzie.
Ogólnie zachęcam do używania faktycznych argumentów.

aegm pisze:
Wiadomo tez, ze ze wzgledu na duza moc auto rozwija 100km/h znacznie latwiej i szybciej jak i osiaga znacznie wyzsze predkosci maksymalne.


Tu się powtórzę:
po co zakładać, że jak się ma możliwość
śmigać V8 i to np. ponad 200km/h to trzeba tak jeździć??
Naprawdę nawet super nowoczesnym samochodem z najdroższymi
hamulcami na świecie ciężko jest poruszać się po naszych drogach
w sposób o którym myślisz lub starasz się opisać.
Zgoda wiem że można, ale ja tego nie praktykuję - no słowo harcerza :)

aegm pisze:
Skoro ktos jest wstanie zyc z tym faktem i go to zadowala, ze jego auto zatrzymuje sie po 60metrach ze 100-0 i dalej przedklada wielki silnik i takie pierdoly jak wielka felga, duza i glosna rura nad wlasnym i zwlaszcza nad bezpiczenstwem innych, to by nikogo nie obrazac... proponuje sie tylko podrapac po glowie i zastanowic [usmiech]
Bez spogladania w lustro gwarantuje taka mine :oops: [wstyd]


Tu chyba przesadziłeś... i w sumie nie czuję się obrażony,
bo to przecież Twoje zdanie i masz prawo do niego.
Nie mniej jednak szkoda, że oceniłeś mnie tak słabo.
Pewnie dlatego, że mnie nie znasz w ogóle, a wtedy łatwo
stwierdzić, że brum brum, pierdoły, felga są ważniejsze niż np.
bezpieczeństwo innych. Zresztą, prosta sprawa: jeśli ktoś posiada nuż
tzn. że ma się drapać po głowie i zastanowić się nad sobą czy aby np.
nie jest mordercą lub może łagodniej łobuzem?? Czy może jednak
pomyśleć, że może np. sprawnie obrać ogórek ze skórki [zlosnikok]
(jak to ktoś napisał w innym miejscu przy innym temacie).

Może i nie powinienem, ale w tej sytuacji ja też pozwolę sobie na ocenę.
aegm naprawdę miałem szczere chęci kupić od Ciebie te wentylowane hamulce
(bodaj amg do W201), które kiedyś proponowałeś na sprzedaż, zdjęcia nawet mi podesłałeś.
To, że ich nie kupiłem nie było wynikiem ważniejszego brum brum czy felgi tylko tego,
że temat po prostu nie podszedł do W123. Musiałbym kombinować z piastami itd.
Zdecydowałem, że nie tędy droga. Nie wiem, czemu też przedstawiasz
oryginalne niewentylowane hamulce w modelu W123 jako coś na poziomie
hamowania podeszwą buta bezpośrednio o koło. Bez przesady. Wiem, że
to nie heble z tej epoki i że pełna tarcza trudniej wytraca temperaturę i że
np. z górach takie rozwiązanie na bank szybciej zawiedzie.
Tylko tak będzie w każdym W123, a nie tylko w moim mocno zmodernizowanym
pojeździe z V8 i z głośną rurą :) którym nie zasuwam cały czas na maksa.

Na koniec chcę zaznaczyć, że nie szukam tu jakiegoś sporu.
Nie mogę jednak w tej sytuacji pozostać bez odpowiedzi.

Pozdrawiam
Grzegorz :)

_________________
Mercedes C123 500 CE 81' ... no bardzo lubię jeździć tym samochodem :)
Mercedes W124 320 E 92' + LPG ... diabeł w owczej skórze
Suzuki SV 1000 S 05' - dostawca emocji
KTM Hobby 3 81' - 2 gang - Puch - 2,2 PS - jest moc ;)


Na górę
Post: wt sty 03, 2012 5:35 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
georem pisze:
Wyszło mi z 1/2 baku równe 1500kg.
Waga była z atestem z dokładnością do 10kg.
Nie wiem dlaczego zawędrowałeś aż do 1800kg??


Wszstko ci wybacze, ale nie sugestie, ze nie umiem dodawac [oczko]
Zwylky 230CE wazy 1410kg (280CE 1510kg). Automat + 40kg. Sa juz 1450Kg. Do tego ciezszy motor o 90kg jak sam podales(choc sadze ze wiecej) sa 1540. Do tego inny wal,most, tlumiki,osprzet, wielkie kola z oponami i inne to dodatkowe kilogramy...100 w przyblizeniu. Moze nawet 150. Ale nieistotne. Czyli ok.1700kg + pol baku paliwa bedzie ponad 1700kg. Wyszedlem blednie z zalozenia, ze twoj byl z M110 i dodalem 100kg. Oki! Przyznaje pomylilem sie o stowe. Ale jest to nie relewantne w przeciwienstwie do "wagi z atestem z dokladnoscia do 10kg". :P

pozdr

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
Post: wt sty 03, 2012 7:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 01, 2009 7:28 pm
Posty: 202
Lokalizacja: prawie Łódź
Jeśli szukasz wentylowanych tarcz i zacisków do nich to szukaj od w126 ale pierwszej serii. O ile mam dobrą pamięć to miał je kolega z innego forum w swojej w123 z silnikiem m110.

_________________
puch 2.2cdi
w639 2.2cdi
ex w638 2.0
ex S124 300 24V
ex 300sel 6.3
ex 300sel 3.5 (dawca)
ex s123 300tutbo
ex s123 300
ex s123 300turbo
ex 280se 3.5
trzech braci 3 kombi....


Na górę
Post: wt sty 03, 2012 9:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 02, 2007 9:30 pm
Posty: 134
Lokalizacja: Opole
aegm pisze:
georem pisze:
Wyszło mi z 1/2 baku równe 1500kg.
Waga była z atestem z dokładnością do 10kg.
Nie wiem dlaczego zawędrowałeś aż do 1800kg??


Wszstko ci wybacze, ale nie sugestie, ze nie umiem dodawac [oczko]
Zwylky 230CE wazy 1410kg (280CE 1510kg). Automat + 40kg. Sa juz 1450Kg. Do tego ciezszy motor o 90kg jak sam podales(choc sadze ze wiecej) sa 1540. Do tego inny wal,most, tlumiki,osprzet, wielkie kola z oponami i inne to dodatkowe kilogramy...100 w przyblizeniu. Moze nawet 150. Ale nieistotne. Czyli ok.1700kg + pol baku paliwa bedzie ponad 1700kg. Wyszedlem blednie z zalozenia, ze twoj byl z M110 i dodalem 100kg. Oki! Przyznaje pomylilem sie o stowe. Ale jest to nie relewantne w przeciwienstwie do "wagi z atestem z dokladnoscia do 10kg". :P

pozdr


Ostatnio napisałem dużo i faktycznie może można się w tym pogubić.
Ułatwię Ci i powtórzę: po całej akcji mój pojazd zważyłem.
Wyszło mi z 1/2 baku równe 1500kg.
Pisząc to miałem na myśli stan pojazdu już po skundleniu
z V8 i całą resztą innych maneli. Wjechałem na wagę gotowym pojazdem.
...ani wtedy ani teraz nie umiem wymyślić powodu dla którego miałbym
demontować ASB, wał, most, tłumiki, osprzęt, wielkie kola z oponami i inne.
Z resztą jakbym wjechał na wagę bez kół ... eghhhh ...
Dlaczego więc dodajesz (w tym bez wątpienia jesteś biegły i nie śmiem myśleć inaczej)
te wszystkie kolejne graty to masy kompletnego pojazdu??
Może krótko: moja bryka na gotowo waży ok. 1500 kg.

Jeśli zaś sugerujesz, że waga z której korzystałem nie rzetelnie pokazywała
wynik zaniżając go, no to czym prędzej muszę odwiedzić gminne wysypisko
odpadów komunalnych w Chróścicach i poinformować ich o tym bo biedne chłopaki
tam od 11 lat są mega w plecy z takim urządzeniem.

Pozdrawiam :)

_________________
Mercedes C123 500 CE 81' ... no bardzo lubię jeździć tym samochodem :)
Mercedes W124 320 E 92' + LPG ... diabeł w owczej skórze
Suzuki SV 1000 S 05' - dostawca emocji
KTM Hobby 3 81' - 2 gang - Puch - 2,2 PS - jest moc ;)


Na górę
Post: wt sty 03, 2012 9:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 02, 2007 9:30 pm
Posty: 134
Lokalizacja: Opole
M100 pisze:
Jeśli szukasz wentylowanych tarcz i zacisków do nich to szukaj od w126 ale pierwszej serii. O ile mam dobrą pamięć to miał je kolega z innego forum w swojej w123 z silnikiem m110.


O i to jest fajna informacja. Dzięki [ok]
Tak podejrzewałem, że jest szansa w przypadku hebli z W126.
Już kiedyś, kopałem w EPC na ten temat, ale jeszcze
do końca tego nie zgłębiłem.

_________________
Mercedes C123 500 CE 81' ... no bardzo lubię jeździć tym samochodem :)
Mercedes W124 320 E 92' + LPG ... diabeł w owczej skórze
Suzuki SV 1000 S 05' - dostawca emocji
KTM Hobby 3 81' - 2 gang - Puch - 2,2 PS - jest moc ;)


Na górę
Post: wt sty 03, 2012 9:44 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
gregorrr pisze:

O i to jest fajna informacja. Dzięki [ok]
Tak podejrzewałem, że jest szansa w przypadku hebli z W126.
Już kiedyś, kopałem w EPC na ten temat, ale jeszcze
do końca tego nie zgłębiłem.



Pogadaj z aegm , pełen troski może zrefunduje taki zakup w ASO:)
[palacz] [palacz] [palacz]

Kiedyś kupił połamaną kierownice na allegro od mojego znajomego , chyba stąd to przewrażliwienie :)

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: wt sty 03, 2012 10:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
aegm pisze:
Wszstko ci wybacze, ale nie sugestie, ze nie umiem dodawac [oczko]


Dodawać może i umiesz, ale te wagi masz nie podparte praktyką. Nasz 500SL był już 2 razy ważony na zlotach z załogą na pokładzie, kołami, paliwem, napojami, miał tez most, silnik napełniony płynami i waga dokładnie 1495kg (wg danych katalogowych masa 1580kg, a w dowodzie jest 1610kg). Czy mam się martwić ubytkiem wagi? [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: wt sty 03, 2012 11:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
georem pisze:
Piszesz o 230CE, a ja Ci napiszę o 300TDT które waży 1620kg, a dopuszczalna masa jego to 2230kg czyli większa niż w 500SE, które ma dopuszczalną masę 2140kg, a masę własną 1620kg. Pierwszy ma hamulce takie jak w 230CE, a drugi wentylowane.

muszę sprecyzować- 300TDT jak każde kombi ma mocniejsze tylne zaciski.
aegm pisze:
wielkie kola z oponami

To chyba zły argument aegm, bo z tego co ja wiem, większe koła = szersze opony = większy opór przy hamowaniu = krótsza droga hamowania ?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: wt sty 03, 2012 11:26 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
bary123ce pisze:
muszę sprecyzować- 300TDT jak każde kombi ma mocniejsze tylne zaciski.


To fakt, tłoczek w zacisku jest o 4 mm większej średnicy, ale klocki i tarcze są takie same, z tego co wiem.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: śr sty 04, 2012 8:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 02, 2007 9:30 pm
Posty: 134
Lokalizacja: Opole
OK - myślę, że temat hamulców, jakie one by nie były
w moim C123 można na razie zawiesić ;) ...może do momentu
kiedy faktycznie zdecyduję, że coś ma się w nich zadziać.

Zmieniając temat na cykanie jednej z głowic w M117,
to dekiel został zrzucony i okazało się:
kilka dźwigienek elegancko zaoranych,
wałek w tych miejscach również zaorany ale jeszcze nie kwadratowy,
popychacze niby wyglądają dobrze.

Jak pisałem wcześniej mam w zapasie kpl. ładnych wałków.
Będzie podmiana. Zakupiłem 8 sztuk popychaczy (AJUSA - nie było wyboru
zobaczymy jak to pohula) oraz 8 sztuk dźwigienek zaworowych SWAG.
Zdecydowałem, że chcę wymienić komplet.

Jak całość będzie złożona, dam znać o efektach.

_________________
Mercedes C123 500 CE 81' ... no bardzo lubię jeździć tym samochodem :)
Mercedes W124 320 E 92' + LPG ... diabeł w owczej skórze
Suzuki SV 1000 S 05' - dostawca emocji
KTM Hobby 3 81' - 2 gang - Puch - 2,2 PS - jest moc ;)


Na górę
Post: czw sty 05, 2012 3:25 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
georem pisze:
Dodawać może i umiesz, ale te wagi masz nie podparte praktyką. Nasz 500SL był już 2 razy ważony na zlotach z załogą na pokładzie, kołami, paliwem, napojami, miał tez most, silnik napełniony płynami i waga dokładnie 1495kg (wg danych katalogowych masa 1580kg, a w dowodzie jest 1610kg). Czy mam się martwić ubytkiem wagi? [oczko]

Wyprzedzając argumenty aegm, muszę stwierdzić, że pomiary wagowe Waszych samochodów (Twojego i Grześka) moga być mocno oddalone od fabrycznych ze względu, że ruda zjadła już przynajmniej z 200kg nieocynkowanej blachy w Waszych samochodach ;)

THC pisze:
Pogadaj z aegm , pełen troski może zrefunduje taki zakup w ASO:)

Refundacje od tego roku nie są honorowane nawet przez NFZ.

bary123ce pisze:
To chyba zły argument aegm, bo z tego co ja wiem, większe koła = szersze opony = większy opór przy hamowaniu = krótsza droga hamowania ?

I dodam do tego, że szerszy kapeć to jednak ubytki sekund przy sprincie do tych koszmarnych 100 km/h.

Gregorr, zgodnie z zasadą. Samochód byłby fajny, jakby nie pierdząca rura, wielka felga, nie ten wał, kiepska tapicera i skundlone serce - głowa do góry, zawsze pozostaną Ci zloty German Fest [hihi]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl