MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 8:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sty 24, 2012 11:14 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lip 24, 2011 9:55 pm
Posty: 62
Witam.Mój 123 2.0d gdy długo stoi to nie chce zapalić.Jak zapali i pochodzi 30 sekund to pali z dotyku,świece i przekaźnik sprawdzone,ciśnienie sprężania 27,29,28,30.Moc jest,zero poboru oleju silnikowego.Zawór ciśnienia paliwa na pompie wymieniony.Filtry nowe kpl.Jak postoi parenaście godzin to kaplica-mieli jakby nie miał paliwa.Może ktoś miał coś podobnego?


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 11:46 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:34 am
Posty: 264
Lokalizacja: Zabrze
Nieszczelnosc w układzie paliwa. Paliwo splywa i pompa potrzebuje troche czasu zeby podciągnąć paliwo. Mam tam samo. Nie chce mi sie grzebac, a jako ze mam gazniki to zawsze wlewam minimalna dawke prosto do gaznika i pali na dotyk :)

_________________
W114 250c '70, wersja USA


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 12:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lip 24, 2011 9:55 pm
Posty: 62
Też tak myślę,dlatego założyłem zawór zwrotny przed pompką paliwa ,ale to nic nie pomogło.Jak pisałem,wymieniłem też zaworek na wyjściu z pompy wtryskowej-używany,ale wyglądał na sprawny.Układ paliwowy nie ma nigdzie przecieków.Kolega ma benzynę a ja diesla,ale jak widzę to mamy podobny problem.


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 12:14 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 04, 2008 11:53 am
Posty: 544
Numer GG: 8874486
Lokalizacja: Huta Dolna k. Gdańska
A jak świece?

_________________
w115 230.4 '75 Duuużo mnie nauczyła.
w123 200 '81 To nie tylko auto, to już spora część mojego życia!
c123 230C '78 Po krótkotrwałym romansie przyszedł czas na poważny związek :D
w123 300D '76 Wgl co tu robi diesel?


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 1:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lip 24, 2011 9:55 pm
Posty: 62
Świece nowe 4szt NGK+sprawdzenie przekaźnika,wszystko sprawne od strony elektrycznej.Nowy akumulator+sprawdzenie rozrusznika.Kręci jak fabryka.


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 4:08 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Nie ma cudów, albo się gdzieś zapowietrza, albo paliwo się cofa, chyba, że wtryski leją, ale to byś raczej odczuł.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 5:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lip 24, 2011 9:55 pm
Posty: 62
Wtrysków nie sprawdzałem,ale jak jadę pod górę z nogą w podłodze to wydech nie puszcza ani grama czarnej chmury,przy maks obrotów silnika.


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 7:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 30, 2006 8:20 am
Posty: 109
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kolego sprawdź zaworek zwrotny w pompie wtryskowej , bo jeżeli on jest walniety nie będzie trzymał ciśnienia w pompie i tez będzie ciężko palił

_________________
Mercedes - Benz W123 OM606 Superturbo.

Ex:
Mercedes - Benz W123 230 Stromberg "79


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 8:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lip 24, 2011 9:55 pm
Posty: 62
O zaworze zwrotnym pisałem wcześniej, chyba, że to nie ten,ja sprawdzałem ten,który znajduje się w śrubie mocującej przewód paliwowy wychodzący z pompy wtryskowej ,ten od przelewu paliwa.Wyczytałem,że sprężyna w nim ma mieć 26-27 mm długości,moja miała 20mm,rozciągnąłem ją do 29mm i skręciłem zaworek.Wydawał się być szczelny.Może to wina tej sprężyny-ma za małą siłę docisku.


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 9:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 30, 2006 8:20 am
Posty: 109
Lokalizacja: Stronie Śląskie
O ten właśnie mi chodziło , Przepraszam nie doczytałem .

Ja ten zaworek kompresorem sprawdzam i patrze przy ilu puszcza , chyba że siedzą u Ciebie zaworki w pompce ręcznej , najlepiej drugą na podmianke mieć

_________________
Mercedes - Benz W123 OM606 Superturbo.

Ex:
Mercedes - Benz W123 230 Stromberg "79


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl