MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 10:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn cze 11, 2012 5:57 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn cze 11, 2012 5:44 pm
Posty: 2
Witam Forumowiczów,
Po dłuższej nieobecności i skutecznym zapomnieniu swojego logina do forum powracam. Stara miłość nie rdzewieje a pomysł o 107 SLC czekał na lepsze czasy które chyba nadchodzą. W związku z tym ogolądam sobie trochę ogłoszeń i znalazłem takie:

http://otomoto.pl/mercedes-benz-450-slc ... 80477.html

http://otomoto.pl/mercedes-benz-350-slc-C18715125.html

http://allegro.pl/zabytkowy-mercedes-w1 ... 63382.html

Auto na zdjęciach obu ogłoszeń wyglada na... ładnie odpicowane. Pewien rodzaj obaw budzą dość bazarowe budy komisów które wystawiają auta co może nie świadczyć najlepiej- ale może taka nasza polska specyfika dla starszych modeli?

Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów miałby czas żeby spróbować wypowiedzieć się na podstawie zdjęć czy temat jest wart wycieczki na oglądanie? Mieszkam na północy kraju więc wolałbym nie ryzykowac podróży dla beznadziejnych przypadków.

Bardzo uprzejmie dziękuję z góry :-)
Pozdrawiam!

964


Na górę
Post: czw cze 14, 2012 10:03 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt wrz 24, 2010 11:52 pm
Posty: 13
450 stoi z tymi fotkami na allegro od minimum 2 lat, więc choćby z tego powodu nie polecam :)

_________________
SLC 280 76r.


Na górę
Post: czw cze 14, 2012 10:40 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pn maja 31, 2010 2:57 pm
Posty: 0
450 SLC oglądałem jakiś rok temu. W tym komisie stoi od zawsze a autko niestety jak stoi zużywa się szybciutko, tym bardziej klasyk. Z tego co pamiętam, (oglądałem tylko z zewnątrz) auto miało wgiętą blachę pod tylnym zderzakiem, jakieś początki rdzawe na zderzakach ale niewiele, ogólnie wyglądało przyzwoicie. Uszczelki w stanie bdb, blacharka i progi w stanie dobrym plus, wnętrze bdb, jedna z lamp pęknięta i coś tam jeszcze z przodu-nie pamiętam. Jeżeli jesteś zainteresowany, to za jakiś czas jak będę miał po drodze mogę podjechać i wtedy oględziny będą rzeczowe. Może nawet uda się go odpalić... . Największym minusem tego auta jest to, ze stoi pod chmurką od kilku lat i jego stan może być znacznie gorszy niż się wydaje.


Na górę
Post: czw cze 14, 2012 11:45 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 10, 2004 3:52 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Wrocław
Potwierdzam słowa przedmówcy odnośnie tej 450-ki. Oglądałem ją osobiście w maju zeszłego roku. Ogólnie wyglądała znośnie, ale od razu mojemu amatorskiemu oku rzucił się w oczy problem z wilgocią. W okolicach "tylnej żaluzji" zbierały się kropelki wody, w środku było czuć zapach wilgoci, a pod przednimi dywanikami była po prostu woda.
Odpuściłem sobie i kupiłem c123 :)

_________________
--------------------------------------------------------------
BMW 325i e91 Touring
Mercedes-Benz W123 230 CE Automatic


Na górę
Post: czw cze 14, 2012 5:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
ad 1) Poza tym ma D-Jet'a a to tylko dla ześwirowanych na punkcie nietypowych rozwiązań i unikatowości.
ad 2) Jeśli dobrze kojażę to też powinien mieć D-Jet czyli j.w. W ramach czepiania się ;-) : ciekawem na czym polega kierownica wielofunkcyjna. Nieoryginalna skóra. Dla wielu to zaleta że nowa, ja jeszcze w życiu nie widziałem żeby ktoś ładnie W107 otapicerował. Na żywo zawsze wyglądają bardzo słabo takie tapicerki.
ad 3) w temacie tapicerki j.w. tyle że w tym to nawet na zdjęciach widać że jest kijowa.

Z tej trójki, najlepiej wygląda nr 1, ale skoro koledzy twierdzą że wisi od 2 lat to musi byc naprawde kiepsko. Drugi w kolejności to nr 2, nr3 to moim zdaniem masakra będzie patrząc po tapicerce.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: śr cze 20, 2012 4:53 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn cze 11, 2012 5:44 pm
Posty: 2
Uprzejmie dziekuję za Wasze odpowiedzi. Niestety płynie z nich wniosek, że żadna z tych ofert nie zachęca do tracenia czasu na bliższe zapoznanie się z którymś w powyższych kandydatów. Szukam wobec tego dalej :-)

Serdecznie pozdrawiam!
964


Na górę
Post: pn cze 25, 2012 9:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
\wtrysk D-Jetronic nie jest taki zły. Pod warunkiem, że wiadomo jak się za niego zabrać i na początek trzeba wsadzić w niego 600zł.

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: sob cze 30, 2012 1:48 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pt kwie 04, 2008 11:11 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Gdansk, Wrocław
Ja mam D-JETa w mojej 107 z 1971 roku. Nigdy nic się nie działo, a zrobiłem nią już 30000 km. Ten wtrysk jest lepszy od K-JETa - bardzo mało jest egz. z dobrze pracującym K-JETem, a warsztatów w PL, które umieją i którym się chce zabrać porządnie za K-JETa jak na lekarstwo. Polecam zawsze D-JETa.

_________________
MB W221 S 350 - 2009
MB W111 280 SE Coupe - 1970
MB R107 280 SL - 1984
Ex - MB W126 300 SDL - 1986
Ex - MB C107 SLC 350 - 1971
Ex - MB W211 200 K - 2008
Ex - MB W124 300CE-24 - 1991
Ex - MB W126 560 SEL - 1988


Na górę
Post: sob cze 30, 2012 4:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
To prawda, że D-Jet jest mniej upierdliwy bo topornej elektroniki Boscha z lat 70 nie da rady zepsuć chyba, że autko długo stało. Ja z K-Jetem wojowałem 4 miesiące 8)

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: wt lip 03, 2012 8:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Sonny Bernett pisze:
Ja mam D-JETa w mojej 107 z 1971 roku. Nigdy nic się nie działo, a zrobiłem nią już 30000 km. Ten wtrysk jest lepszy od K-JETa - bardzo mało jest egz. z dobrze pracującym K-JETem, a warsztatów w PL, które umieją i którym się chce zabrać porządnie za K-JETa jak na lekarstwo. Polecam zawsze D-JETa.


Nie polemizuję i zakładam że masz rację. Problem przy zakupie obcego auta jest jednak następujący. Co jeśli jednak będzie niedomagał? Co wtedy, bo ja koncepcji nie mam? Przy K-Jetcie będzie dośćdrogo, ale do ogarnięcia za średnio zaawansowaną kasę, D-Jet to nawet nie wiedziałbym z której strony podejść.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: czw lip 05, 2012 12:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 12, 2008 9:27 pm
Posty: 207
Numer GG: 4377992
Lokalizacja: [ DDZ ] DOLNOŚLĄSKIE - LONDYN
Mam pytanko....czym w różnią sie te modele wtrysku K- JET... i D-JET .....jak rozpoznać ktury jest ktury...terz niedawno nabyłem od kolegi z forum 450slc... [zlosnik] i przyuczam sie co z czym sie je... [zlosnikok] (mile widziane zdjecia dla porownania) sorko za OT....

A Tak do tematu to na prawde ,nie jest lekko uszczelic na prawdę dobrze zachowanego SL czy SLC....Nie oszukujmy się zawsze,będą jakies kwiatki i czy będzie on z USa czy Niemiec....to ząbek czasu swoje zrobił jak nie z tapicerką to nadwoziem/podwoziem.....wiem bo długo szukałem takiego gotowego i poddałem sie :-? ...nie mówie że sie nie da ...ale koszta podrûży,telefony,czas..a w wiekszosci rozczarowanie i ta sama wymówka sprzedającego....po odkryciu ze lakier picowany ,szpachlowany,nie mily zapach z sypiacych sie foteli,czy wybrzuszona tapicerka...,,panie to jednak swoje lata ma..''Jak bym tego nie wiedział.Moja opinia ...jak masz wywalić worek pieniedzy za tzw pseudo zachowanego zabytka..po mistrzostwach jakiegos kowala..lepiej kupic dobrą baze...przeznaczyć 2/3lata no chyba ze masz naprawde duży woreczek z monetą to i 6miesiecy sie da...i wiesz potem czym jezdzisz...a jak będziesz dbał,to i dla potomnych zostanie...To moja opinia..Nie twierdzę ..być może gdzieś sie uchowała jakaś.. Kruszyna ale nie łatwo będzie ja dostać..Powodzenia w ekspedycji poszukiwawczych...może będziesz mial więcej szczęścia.... [zlosnikok]

_________________
W115 PULLMAN 240D 75r aut. RHD
W123 PULLMAN 300D 84r aut. LHD
W123 250 78r aut,123 240 78r,123 240
Bus 207 79,208/312 sprint,W202 C200
E38 BMW 754IL,E38 730IA,E32 730IA/E28 [b]M[/b]535IA
SUBARU LEGACY 2,5/3xVW CADDY
NIE TRZEBA BYĆ ASTRONOMEM BY KOCHAĆ GWIAZDY


Na górę
Post: czw lip 05, 2012 9:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
D-Jet ma zupełnie inny kolektor ssądzy i widać przed nim elektroniczny przepływomierz powietrza. Każdy wtryskiwacz w D-Jetronicu ma wtyczkę z elektronicznego modułu sterującego. A co do K-Jeta to to generalnie rura dolotowa z filtra wchodzi zawsze od góry na mechaniczny(tarczę spiętrzającą) przepływomierz a na głowicy znajduję się regulator termiczny (taka puszka z 2 rurkami od paliwa i jedną od podciśnienia).

To jest opis w wieeeelkim skrócie wyglądu zewnętrznego. Wrzuć fotki silnika to ci powiemy co masz.

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl