powiem Ci tak: wchodzisz na cienki lód

mam dokładnie ten sam problem w tym samym aucie z tym samym silnikiem.
i przed tym, jak zaczniesz grzebać w pompie radzę uzbroić się w mega dokładną literaturę.
zacząłem grzebać z literaturą mniej więcej dokładną (bez określenia 'mega') i teraz szukam odpowiedzi na kolejne pytania.
generalnie, jak ma za bogato, to powinien zadymić na czarno.
generalnie, pompę ruszamy jak wszystko inne chodzi idealnie (wtryski, zapłon, itp.).
na pompie od strony kabiny mamy 4 śruby.
ta, którą da się złapać w palce odpowiada za skład mieszkanki biegu jałowego. wduszasz ją a kierunku pompy i kręcisz. wyczujesz przeskok. zakres regulacji to 6 przeskoków.
należy to robić z czujnikiem spalin w rurze wydechowej.
pod blaszką, z której wychodzi śrubka są dwie kolejne śrubki, którymi reguluje się skład mieszanki odpowiednio na niższych obrotach w czasie jazdy oraz na wyższych obrotach w czasie jazdy.
do tego nad cewką jest zaślepka a pod nią śruba do regulacji mieszanki na pełnym obciążeniu.
mój apel o literaturę wynika stąd, że przestawiłem śrubę odpowiedzialną za pełne obciążenie i mi się wszystko rozjechało, łącznie z biegiem jałowym, czego zupełnie nie rozumiem.