MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 1:35 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lip 19, 2012 10:28 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 28, 2003 10:12 pm
Posty: 623
Lokalizacja: Wrocław
Wiem, że mogę to zamieścić w innym dziale, ale szukam pewnej, sprawdzonej pompy wtryskowej do silnika M130. Moja raczej nie da już rady. Wiem, że ktoś z Was coś w pompie naprawiał w jakimś zakładzie bodajże w Rzeszowie. Jak to ostatecznie wyszło, faktycznie są rzetelni i mają wiedzę ?

_________________
___________________
OLDIK


MB W108 280SEL 69' Autobahn Kurier
Renault 11 Turbo 84' Rallye
Peugeot 309 GTI 87'
Ford Escort RS Turbo 88'
MZ TS 150 84'
Romet Pony 88'
Herz As 40'


Na górę
Post: pt lip 20, 2012 8:33 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Kolego- sprawa jest prosta ja mam ten sam kłopot w m100. Bosch Serwis Rzeszów w Clasiku jest nr tel do nich, rozmawiałem z technikami i naprawią mi moją niestety koszty są spore i to na starcie a docelowo morze być gorzej. Pytaj o P. Gwiazdę i zdaje się Wróbel. U mnie nie daje paliwa na piąty cylinder zapala ale kulawo pracuje i po odkręceniu rurki z pompy nie podaje paliwa. Pozdrawiam MN


Na górę
Post: sob lip 21, 2012 10:04 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 28, 2003 10:12 pm
Posty: 623
Lokalizacja: Wrocław
ok, dzięki za info

_________________
___________________
OLDIK


MB W108 280SEL 69' Autobahn Kurier
Renault 11 Turbo 84' Rallye
Peugeot 309 GTI 87'
Ford Escort RS Turbo 88'
MZ TS 150 84'
Romet Pony 88'
Herz As 40'


Na górę
Post: pt wrz 14, 2012 2:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
zmieniałem tam wtryski + przegląd pompy wtryskowej, auto zaczęło w końcu jeździć normalnie ale wymaga jeszcze regulacji (a było już chyba ze 6), spalanie wyszło 34l/100km na pierwszej przejażdżce, chwile pojeździłem i ostatnio wyszło mi 20 litrów, też dużo, będę musiał się jeszcze raz umówić... Jeżeli chodzi o koszty to trzeba się przygotować na tysiące złotych :(

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Post: sob wrz 15, 2012 8:41 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Witam, jestem zaskoczony, w rozmowie z tym gościem wydawało się ze jest zorientowany w temacie ,a tu tyle regulacji i nic dobrego a jakie miałeś objawy przed przeglądem pompy ?


Na górę
Post: ndz wrz 16, 2012 2:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
przerywał, szarpał, padały mi świece, zawsze inna, diagnoza: rozdzielacz zapłonu, wymieniony na nowy z kopułką i palcem (nowe kable i świece już zmieniłem wcześniej sam), krzywka w pompie do wymiany ale miało jeszcze auto z tym pojeździć..., jednak nie pojeździło, diagnoza znów ta sama, bez wymiany krzywki się nie obejdzie, po rozebraniu pompy krzywka okazała się dobra, zmienili tylko membrany i uszczelnienia, wyczyścili i założyli z powrotem, ale wtryski trzeba będzie założyć na nowe bo te stare leją, założone nowe, po regulacjach auto zaczęło w końcu jeździć, odebrałem wracam do domu zgasło. Padła cewka. Założona nowa. Auto dalej jeździ, świece nie padają ale dalej przerywa, diagnoza: do wymiany podciśnieniowy regulator zapłonu + jakiś młoteczek w aparacie, założony nowy, auto jeździ równo, nie szarpie, świece nie padają, ale spalanie w granicach 24-30 litrów/100km, więc czeka mnie kolejna wizyta na regulacje... Myślę, że trzeba będzie zmniejszyć troszkę dawkę paliwa i wszystko już będzie OK ;)

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Post: ndz wrz 16, 2012 7:02 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Tak myślę ze dawkę regulujemy sami pokrętłem z prawej strony pompy na dole u góry jest gaszenie awaryjne tak myślę ,podnośnik uszkodzony nie do sprzedaży , moj nie pali an 1 cylinder pompa zdechła po odkręceniu przewodu w pompie nic nie tryska MN


Na górę
Post: ndz wrz 16, 2012 8:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
dawkę reguluje się kluczem z tyłu pompy

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Post: wt wrz 18, 2012 3:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 18, 2007 7:43 am
Posty: 379
Lokalizacja: Poznań
MZR pisze:
dawkę reguluje się kluczem z tyłu pompy

potwierdzam.
dawkę silnika pod obciążeniem reguluje się kluczem na dwóch śrubach.
dawkę wolnych obrotów reguluje się ręką.

_________________
'66 Wartburg 312/1
'69 w114 250CE
'69 w108 280SEL
'77 w116 450SEL 6.9
i inne Pontony


Na górę
Post: pn paź 22, 2012 8:03 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 12, 2009 6:44 pm
Posty: 75
Lokalizacja: Kraków
Panowie, a co sądzicie o tym żeby trochę ułatwić sobie sprawę z regulacją pompy "na obrotach "?
chodzi mi o zamontowanie sondy lambda wraz z odpowiednim układem i wyświetlaczem (oczywiście ukrytym lub łatwo demontowalnym) który pozwoliłby na ocenę składu mieszanki w różnych trybach pracy pompy pod obciążeniem. Czy ktoś tu próbował uskutecznić coś takiego?

Kumpel miał takie coś zamontowane w stuningowanej Ładzie z dwoma Dellorto DHLA (w czasach gdy jeszcze prawie nikt się w PL w to nie bawił) i ten wyświetlacz dość skutecznie pozwalał oceniać pracę gaźników i je regulować.

_________________
'59 GAZ 21 |'66 W108 5.6 V8 |'69 W108 280SEL |'72 BA3 2101 |'74 BMW E3 2500 |'76 BA3 2103 1.8iSk |'76 BMW E12 535i |'79 GAZ 24 |'89 Volvo 740 2.3GLE |'89 BMW E32 750i |'92 BMW E34 530i V8 |'96 Volvo 960 3.0


Na górę
Post: pn paź 22, 2012 11:21 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 17, 2011 11:18 pm
Posty: 183
Lokalizacja: Jarosław
Powodzenia. W PL brakuje ludzi, którzy normalnie mogli by ją wyregulować a co dopiero przeprowadzać takie eksperymenty... U Hoffmana w RZ w mojej 108 podłączali analizator spalin więc może sonda by pomogła...

_________________
-=Mercedes W108 280SE 1971--Chevrolet Corvette C4 1990--Simson Suhl SR2 1958--Triumph Bonneville SE Red Frame 2013--Honda CB 500 Four 1971--Yamaha MTX 125R 1984=-


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl