MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 04, 2025 1:20 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr maja 05, 2004 6:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Dzis jest jeszcze jedno wazne swieto, moze nie do konca poprawnie polityczne [oczko] ale nie mniej wazne. Sto lat obchodzi dzis firma Rolls Royce. Zycze im z zeby ich piekne samochody ( dorownuja pieknem do Mercedesow ) pozostaly odporne na wszechobecny wplyw czasu [oczko] Pozdrawiam

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 05, 2004 7:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
WeebShut pisze:
(...)dorownuja pieknem do Mercedesow (...)


Może dostane za to [lanie] ale według mnie są nawet ładniejsze [oczko]

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 05, 2004 9:08 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 15, 2003 8:25 pm
Posty: 681
Lokalizacja: ze Wsi <Katowice>
WeebShut pisze:
Zycze im z zeby ich piekne samochody ( dorownuja pieknem do Mercedesow ) pozostaly odporne na wszechobecny wplyw czasu
Amen

_________________
Kierownik 190(W201) '86 2,0E afftomat-ex
Z-ca Kierowniak Beka '81 300D afftomat-ex
Z-ca 124 `94 300D 24V leniuszek

Zmiana Audi 80 B4 1,9TDi Avant `95


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 06, 2004 7:20 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
WeebShut pisze:
Dzis jest jeszcze jedno wazne swieto, moze nie do konca poprawnie polityczne [oczko] ale nie mniej wazne. Sto lat obchodzi dzis firma Rolls Royce. Zycze im z zeby ich piekne samochody ( dorownuja pieknem do Mercedesow ) pozostaly odporne na wszechobecny wplyw czasu [oczko] Pozdrawiam


Rolls - Royce produkował piękne auta. Produkowano auta ignorując światowe trendy. Niestety od kiedy weszło tam BMW wszystko się zmieniło. To samo tyczy się Maybacha. Doceniam, że MB wskrzesił legendę, ale to bardzo nie dobrze kiedy firmy produkujące samochody na szeroką skalę wchodzą w posiadanie firm produkujących auta tylko i wyłącznie prestiżowe, czyli takie jak Rolls - Royce czy Maybach. Nawet jeśli te firmy które ich kupiły są firmami z tradycją i światową renomą to ma to niekorzystny wpływ. To niedopuszczalne, aby silnik z Maybacha montowany był w S - klasie, ale jak widać ekonomia bierze górę, niestety. Za to z RR jest na odwrót - on dostaje silniki z BMW serii 7. Nie wiem co gorsze :( :-? .
P.S. Podobno Fiat, aby zwiększyć sprzedaż aut, miał oznaczać niektóre ze swoich modeli logiem Ferrari :-? .

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 07, 2004 12:52 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Mitu pisze:
Rolls - Royce produkował piękne auta. Produkowano auta ignorując światowe trendy.


Gdzie się podziały te czasy, kiedy RR zasłaniało dystyngowaną mgłą tajemnicy wszelkie dane n/t osiągów swoich wyrobów? Dlaczego u Aston-Martina nie wyrabia się już blach ręcznie, a na tabliczce znamionowej nie składa już swojego podpisu kierownik mistrz-mechanik który odpowiada za całość wykonania danego egzemplarza? Kto pamięta jeszcze czasy, kiedy wszystkie Ferrari były składane ręcznie?
Teraz już cała otoczka niezwykłości jest wyłącznie marketingowym mydleniem oczu - taka tam rabunkowa eksploatacja wizerunku, marki, skojarzeń i cech na które dana wytwórnia pracowała przez całe dekady. Nazwy z wielką przeszłością, design nawiązujący do najsłynniejszych ponadczasowych modeli - a pod maską to samo co w sprzęcie o zaledwie małym ułamku tego prestiżu, gdzieniegdzie nawet wielkoseryjne detale, czasem ta sama linia montażowa co auta względnie pospolite. Ehhh... wspólczesne auta zdecydowanie nie wzbudzają we mnie takiego entuzjazmu jak te z dawnych dobrych czasów...

pozdrawiam

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 07, 2004 7:46 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
TrickyKid pisze:
Ehhh... wspólczesne auta zdecydowanie nie wzbudzają we mnie takiego entuzjazmu jak te z dawnych dobrych czasów...

pozdrawiam


Dlatego tez pojawiles sie na tym forum a nie na tuning.pl [oczko] Pozdrawiam

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 07, 2004 11:36 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Wtrącę się:

firma RR nie podawała dotychczas danych o silnikach, bo sama ich nie posiadała [zlosnik] - jak większość danych w angielskiej motoryzacji i te były dziełem przypadku. Produkcja ręczna nie ma uzasadnienia ekonomicznego, tak więc albo do muzeum albo pod skrzydłami producenta masowego, a i tak RR nieźle trałif na BMW bo mógł na fiata lub forda (który ma już na swoim sumieniu inne angielskie legendy, czyli Land Rovera, Jaguara i Aston Martina). Z tego co mi wiadomo, tabliczki z nazwiskiem faceta który robi ostateczny odbiór RR nadal funkcjonują.
Aston Martin - piękne auta, niestety jak większość angielskich pojazdów cholernie niesolidne. Polecam program Top Gear na TVN turbo, gdzie nawet anglicy naśmiewają się z jakości swoich prodktów stawiając je na równi z masówką włoską.
Niestety dla słynącej z niesolidności, ale silącej się na indywidualizm (a tym samym skazanej na małą produkcję) angielskiej motoryzacji jedyym ratunkiem było wykupienie tych bankrutów przez duże koncerny. Efektem tego są silniki BMW w RR, przełączniki od Mondeo w Jaguarach i Aston Martinie DB7 :evil: , nowy Land Rover Discovery - bez sztywnych mostów, bez ramy z silnikami Forda ... trudno, co zrobić. Ale na pocieszenie - nie martwcie się i tak większości z nas nie będzie stać na te auta [hehe]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 12, 2004 9:03 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
Ale na pocieszenie - nie martwcie się i tak większości z nas nie będzie stać na te auta [hehe]


Bukol ales nam pozyczyl [oczko] [hehe]

W ostatnim wydaniu FOCUS extra jest mowa o tym, ze niejaki John Richard, wspierany przez kuzyna królowej Elzbiety, wpadl na pomysl stworzenia limuzyny typowo angielskiej lepszej od RR, Bentleya i Maybacha. Szarpnal sie on na ten pomysl po tym jak przegral rywalizacje o RR z BMW. Stwierdzil ze najlepsze brytyjskie marki oiszly w obce rece, wiec on stworzy limuzyne, ktora bedzie kwintesenscja brytyjskosci i blekitnej krwi. [zlosnik]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl