Siedząc w product placement przy pisaniu pracy magisterskiej dokopałem się właśnie do zbioru pewnych krótkometrażowych produkcji które są czymś pomiędzy telewizyjnym spotem reklamowym [paredziesiąt sekund, czysta reklama, cień fabuły] a długometrażowym filmem kinowym [godzina oglądania, rozwinięta fabuła, samochody jako rekwizyt który pojawia się od czasu do czasu]. BMW sfinansowało realizację kilku filmów po 8-10 minut, z kawałkiem fabuły, z dużym udziałem ich samochodów, całość wykonana naprawdę z rozmachem [2 minuty z całości to napisy końcowe]. Nie obraziłbym się, gdyby istniało coś takiego z udziałem MB, a Ci którzy nie mają alergii na biało niebieskie znaczki i 3-literowe nazwy mogą sobie przejrzeć stronkę
http://bmwfilms.com/ - najbardziej "jazdowy" jest wg mnie "The Star" [Clive Owen, Madonna, BMW M5, reż Guy Ritchie], a najbardziej ambitny "Beat the devil" [Clive Owen, Brown, Gary Oldman i Marilyn Manson, BMW Z4, współprodukcja Ridley Scott].
pozdrawiam