Sebian pisze:
Tak czy inaczej zapraszam już jutro na VI Zlot MB/8 Club Poland, gdzie odbędzie się oficjalna prezentacja "nowej" Szarej Eminencji
I po prezentacji... z kogutem na dachu
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
Dla tych, co nie widzieli auta przedstawiam jedne z pierwszych fotek, choć tak naprawdę pierwsze wykonał Idzik
Kilka detali:
I mały kawałek do poprawki zegarmistrzowsko-lakierniczej wychwycony m.in. przez kilku uczestników zlotu pułtuskiego
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
Brawo
Wczoraj Eminencja otrzymała kompletnie nowe nagłośnienie. Wybór padł na 2-drożne głośniki Sonavox'a S641 o średnicy 12cm:
Dwa z czterech zakupionych głośników przeznaczonych na tył wyposażone zostały w specjane pierścienie mocujące:
Zastąpiły one stare 17-letnie i nieco już wysłużone Blaupunkty (poniżej jeden z tylnej półki):
Cała operacja wymiany przetworników zajęła ok. 30 minut. Kolejne 30 minut pochłonęła walka z ponownym zapięciem tylnych osłon (grilli). Oczywiście po pół godzinie skapitulowałem i pojechałem do firmy A-ZET niezawodnego Adama Zawodnego na Czerniakowską (wylot Bartyckiej), gdzie Darek umieścił ww. elementy na właściwym miejscu. Przy okazji wyszło, ze mam niezły pierdolnik w zasilaniu subwoofera (poducha Sonavox SUB 500 pod fotelem pasażera), które po 5 minutach zostało również doprowadzone do porządku. Cud, że radio to przeżyło
![[usmiech]](./images/smilies/usmiech.gif)
Zaproponowano mi przy okazji GPS w postaci AutoMapy, TV/DVD i CB
![[cool]](./images/smilies/cool.gif)
A może sobie coś z czasem zamontuję
I zagarał...
![[cool]](./images/smilies/cool.gif)
Pierwszym pasażerem kontemplującym muzykę w moim aucie był MacKuz, który akurat się wczoraj nawinął, po czym pokiwał głową i opuścił Warszawę
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
Na razie głośniki "wygrzewają" się, a ja powoli przyzwyczajam się i stroję system. Becker brzmi naprawdę doskonale. Ma dosyć ciekawą, ale i nieco trudną do ustawienia korekcję. Względem ostatnio używanego nieco nowocześniejszego Pioneera brakuje mu zaawansowanego DSP i pełnego sterowania subwooferem. Być może się mylę i jest inaczej (choć nie przypuszczam, abym się mylił), ale do instrukcji napisanej w przyjaznym germańskim języku jeszcze nie zajrzałem
Wkrótce w dziale WARSZTAT opiszę procedurkę wymiany i poprawy nagłośnienia W124 w najprostszy z możliwych sposobów, który nie ingeruje w wygląd i budowę auta (wszystko w oryginalnych gniazdach montażowych bez przeróbek). Całość zostanie uzupełniona odpowiednimi zdjęciami, które wczoraj podczas montażu wykonałem
Wczoraj również zamówiłem u Zbyszka Brolera nowy zespół dźwigienek i cięgieł synchronizujący sterowanie ASB z ruchem linki gazu. Mam tam niezłe (raczej nie do usunięcia) luzy, w związku z czym auto lubi czasem wariować
Jestem coraz bardziej zadowolony
![[cool]](./images/smilies/cool.gif)
Pozdrawiam
![[usmiech]](./images/smilies/usmiech.gif)