MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 6:08 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr wrz 08, 2004 9:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 12, 2004 7:51 am
Posty: 502
Lokalizacja: Gdynia
Też sie zdziwilem. Może coś z dyszą paliwa jest nie tak. Nie wiem co jest grane. Ale sie ciesze. Przed pomiarami myślałem o spalaniu 21l. Generalnie wiem że gaźnik jest dojechany ostro. Dlatego organizuje sobie zestaw naprawczy.

_________________
W123 2.0lpg automatic 85r


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 08, 2004 9:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
Witek pisze:
2.0 benzyna (102920)


Czy silnik M102.920 nie był przypadkiem na wtrysku? :roll: [zlosnik]

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 08, 2004 10:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
W W123 nie było dwulitrówki zasilanej szprycą. Ten silnik nazywał się później w W124 102.922 i w 86r. otrzymał gaźnik Pierburg 2E-E. Produkowano go do 90r. i nie wiem czy to nie był ostatni gaźnikowiec Mercedesa.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 08, 2004 10:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
Antoni Janikowski pisze:
W W123 nie było dwulitrówki zasilanej szprycą. Ten silnik nazywał się później w W124 102.922 i w 86r. otrzymał gaźnik Pierburg 2E-E. Produkowano go do 90r. i nie wiem czy to nie był ostatni gaźnikowiec Mercedesa.


Zawsze mi się wydawało że M102 jest na wtrysku.... Człowiek uczy się całe życie [oczko] [zlosnik]

_________________
Pozdrowki

adi

W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 08, 2004 10:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
M102 były na szprycy 2,0 2,3 2,316V 2,516V. wszystkie na KE, a w beczkach 2,3 na K(tylko na K).

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 09, 2004 11:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 29, 2004 6:42 pm
Posty: 55
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witek pisze:
Spokojnie, FEBI pomyślał o wszystkim. Zestaw naprawczy do stromberga kosztuje około 160 zł. Niebawem go nabęde i będe czekac na agonie teraźniejszych podzespolów. Puki co jestem zadowolony. Przypomne tutaj tylko że na benzynie nie pracował równo, był słaby i dodatkowo spalał przy spokojnej jeździe ok 17-18l paliwa. Co by nie mówić speców od gaźników coraz mniej na dodatek większość z nich poprostu dorabia do emerytury.


Mnie 175 CDTU pali w automacie 11-12 litrów i głupotą byłoby LPG wkładać (moim zdaniem). Z resztą fachowców jest mało, ale jeśli nie znasz takowych, albo, co gorsza nie szukasz, to lepiej kup nowego Fiata Punto ;) . Ja nie wiedziałem i nie wiem nic o tych gaźnikach, ale mój Stromberg chodzi idealnie jeszcze na oryginalnej iglicy i jak mechanik powiedział, nie ma sensu jej wymieniać na nową, bo wytrzyma kolejne 150 tys, a nowa podróba ok. 50 tys.

Reasumując, myślę, że jeśli kupiliśmy samochody, na których znają się najwyżej emeryci, to ich szukajmy i to im dajmy do naprawy i regulacji swoje auta, a nie mówmy/piszmy, że młodzi spece od LPG lepiej sobie radzą...

_________________
Pozdrawiam,
Czort

1. MB W123 230C, '77, kaledoniengrün, automat, Webasto, "żółte"
oczywiście: ohne LPG
2. MB W210 E230, '95, silber, automat
"Odi profanum vulgus et arceo"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 10, 2004 8:45 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Czort pisze:
mój Stromberg chodzi idealnie jeszcze na oryginalnej iglicy i jak mechanik powiedział, nie ma sensu jej wymieniać na nową, bo wytrzyma kolejne 150 tys, a nowa podróba ok. 50 tys.

Reasumując, myślę, że jeśli kupiliśmy samochody, na których znają się najwyżej emeryci, to ich szukajmy i to im dajmy do naprawy i regulacji swoje auta, a nie mówmy/piszmy, że młodzi spece od LPG lepiej sobie radzą...


Błąd pierwszy - masz jeszcze fabryczną iglicę nie dlatego, że nie używasz LPG, a dlatego że masz prawie nowy samochód.

Błąd drugi : Mój Stromberg przeszedł kurację - z dwóch starych Strombergów i połowy zestawu naprawczego [nie wszystkie elementy z tego zestawu wymagały użycia, a nie ma sensu marnować materiałów] koleś w ciągu pół godziny złożył i wyregulował gaźnik który pracuje jak szwajcarski zegarek. Chłopak wygląda na góra 20 lat.

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 10, 2004 7:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 12, 2004 7:51 am
Posty: 502
Lokalizacja: Gdynia
Tricky Kid 8) naprawde mi zaimponowałeś. Poprostu urodzony mechanik. Gdyby wrocław leżał bliżej gdyni to bym sie do niego pofatygował. Na myśl przychodzi mi sytuacja z przed 9 laty kiedy to posiadałem alfe romeo Giulietta 1.6 tam były 2 podwujne (chyba) solexy. Zanim wjeżdzałem na podjazd jakiegokolwiek warsztatu pośpiesznie zamykano brame wjazdową. Uratował mnie wtedy DERWISZ w gdańsku. Uszanowanie dla tamtego pana.

_________________
W123 2.0lpg automatic 85r


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 10, 2004 11:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Witek pisze:
Tricky Kid 8) naprawde mi zaimponowałeś. Poprostu urodzony mechanik. Gdyby wrocław leżał bliżej gdyni to bym sie do niego pofatygował. Na myśl przychodzi mi sytuacja z przed 9 laty kiedy to posiadałem alfe romeo Giulietta 1.6 tam były 2 podwujne (chyba) solexy. Zanim wjeżdzałem na podjazd jakiegokolwiek warsztatu pośpiesznie zamykano brame wjazdową. Uratował mnie wtedy DERWISZ w gdańsku. Uszanowanie dla tamtego pana.


No ja do Porcza mam 100% zaufania, i silniki we wszystkich 3 autach u mnie w domu są serwisowane w jego zakładzie. Długo możnaby opowiadać o tym serwisie, a ja widziałem już u nich takie sztuki do których podchodzili z pełnym rutyniarstwem i profesjonalizmem, że szczęka mi opadała - od regulacji VW Garba na 2 solexach do grubych robót silnikowych z W140 600SEL na sekwencyjnym LPG. Jeśli chodzi o MB to wydałem u nich w sumie pieniądze tylko raz, a byłem 7 razy, i conajmniej jeszcze raz niebawem pojadę [z zapłonem, do którego zabieram się jakbym chciał a nie miał czasu].

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl