Bukol pisze:
(..) prawdopodobnie luźny most) - nie mniej niż 5kPLN jeżeli chcemy aby było dobrze, oryginalnie i bezpiecznie. Do tego płyny i filtry... JareG coś wie na temat szykowania 126 do jazdy, może zapoda jakieś ceny.
A co ja bede gadal..
Prawda jest taka: jak kupisz cos ponizej 20k zl, to masz duze szanse ze wlozysz drugie tyle, i to nie bedzie koniec roboty. Jak kupisz cos ponizej 10k, to daj na msze
Lepiej kupic cos pod 30k zl, i wtedy juz tylko kosmetyka zostaje.. tak mowi teoria.
A praktyka jest taka, ze nikt nie sprzeda sprawnego, zadbanego i zrobionego auta za psie pieniadze, bo wie ile w nie wladowal.
BTW: Teraz jest latwiej trafic cos ciekawego, bo od 1.05 mozna ciagnac co sie da.. jak ja kupowalem, nie bylo wyboru. Teraz za mniej niz 20k zl mozna dostac cos ciekawego - ale i tak pare tysiakow trza bedzie wrzucic w takie auto.
Natomiast jesli chodzi o eksploatacje - czesci zuzywajace sie sie typu tarcze, klocki, amory itd. sa w cenach zblizonych do cen w123, tak wiec bardzo tanich. Przyklad: tarcze 300mm (podwojen, chlodzone, przod, ZImmermann czy jakos tak) - 170 zl szt, klocki orig.teile MB - 88 zl komplet przod, amory - ponizej 200 zl szt. przod (Sachs, Kayaba, NK sa jeszcze tansze). Gorzej, jak cos z elektryki kleknie, albo z bardziej zaawansowanej mechaniki..
_________________
Pozdrawiam,
Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/