Spokojnie dasz radę...tylko zastanów się nad finansową stroną tematu. Części zamiennne do kapitalnego remontu MB (dobre części!) to jednak trochę inny przedział finansowy niż FSO i może się okazać że kupno używanego silnika z
pewnego źródła jest kilkakrotnie tańszy niż remont własnego. Ale powtarzam : źródło musi być pewne, bo można dołożyć kasę na remont tego dokupionego
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
, na pewno odpadają giełdy i dziwne i niesprawdzone ogłoszenia.
Faktycznie, silniki o których piszesz nie posiadają wymiennych tulei cylindrów, więc dochodzi koszt szlifu (kiedyś niezbyt wysoki).
Nie mam w tej chwili czasu na dokładne sprawdzenie wszystkich cen a i nieznany jest (póki co) zakres prac, wieczorem lub jutro postaram się sprawdzić ceny podstawowych części (tłoki, pierścienie , panewki, uszczelki) w zaprzyjaźnionym sklepie.