MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 07, 2025 4:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 10, 2004 10:42 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Witam może niedługo będe posiadaczem beczuni z zamęczonym silnikiem prawdopodobnie 200 2400 D jeszcze nie wiem nie widziałem jej. więc moje pytanko brzmi ile wydam w kapitalny remont silnika, czy dam rade złożyć go sam moje doświadczenie to kapitalka C-360 oraz silnik poloneza, w mercedesie tylko pompe i zawory regulowałem. Cylindrów w mercedesie to pewnie się nie wymienia tylko szlifuje. zaraz szukam w archiwum ale pisze teraz bo może nie znajde bo nie umiem [zlosnik]

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 10, 2004 12:15 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
Spokojnie dasz radę...tylko zastanów się nad finansową stroną tematu. Części zamiennne do kapitalnego remontu MB (dobre części!) to jednak trochę inny przedział finansowy niż FSO i może się okazać że kupno używanego silnika z pewnego źródła jest kilkakrotnie tańszy niż remont własnego. Ale powtarzam : źródło musi być pewne, bo można dołożyć kasę na remont tego dokupionego [zlosnik] , na pewno odpadają giełdy i dziwne i niesprawdzone ogłoszenia.
Faktycznie, silniki o których piszesz nie posiadają wymiennych tulei cylindrów, więc dochodzi koszt szlifu (kiedyś niezbyt wysoki).
Nie mam w tej chwili czasu na dokładne sprawdzenie wszystkich cen a i nieznany jest (póki co) zakres prac, wieczorem lub jutro postaram się sprawdzić ceny podstawowych części (tłoki, pierścienie , panewki, uszczelki) w zaprzyjaźnionym sklepie.

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 10, 2004 12:24 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
wielkie dzięki co do kasy to wiem że przedział cenowy może byćź nawet do albo od 3000zł ale spoko, coprawda zastanawiam się czy nie wstawic benzynki ale wtedy terz musze wymieniuś skrzynie i most ale może bedzie warto najpierw go musze obejżeć i rozkodowac vin

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 10, 2004 3:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Darius pisze:
wielkie dzięki co do kasy to wiem że przedział cenowy może byćź nawet do albo od 3000zł

Bedzie znacznie ponad 3k zl
Jedyne ekonomicznie uzasadnione rozwiazanie to kupno dobrego silnika.. ekonomicznie, bo np. ja swoj M102 remontowalem (wyszlo mi 50% wiecej niz za dobry drugi silnik, i nie byl to remont kapitalny, tylko taka kosmetyka (pierscienie, gora silnika, wstawienie dobrego dolu z innego M102).
Tak samo bylo z M117, tez byl remont a nie wymiana.. [usmiech]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 10, 2004 3:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
A więc coś kojarze jak będe go już miał na podwórku to się jeszcze odezwe może faktycznie kupie drugi.
ps to auto zostało zakupione przez mojego kolege tylko ze względu na silnik bo miał zdrowiutki silnik wymontował wsadził do swojej beczuni a do tej wsadził ten zamęczony i stoji sobie pod chmórka od czsu do czasu odpalany.

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl