MERCEDES 4 EVER pisze:
Wiesz co JareG moim zdaniem to twoje Sec to ma chyba odłączone ze 4 cylindry albo cos bo za mało pali
Jest jeszcze taka opcja, ze inne silniki sa rozregulowane, albo padniete..
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Jak to moje SEC jezdzi, to sie mogli coponiektorzy przekonac w Pultusku.. na jednym baku dojechalem, jezdzilem cale dwa dni, i wrocilem do Torunia. A jezdzilem SZYBKO i wiecej niz inni, bo sie nieco pogubilem
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
Cytuj:
pala,,,zobaczcie ile 140 jest w ogłoszeniach z gazem. gdyby one paliły 9 czy 10 litrow to nikt by tego nie zakładał! a dlaczego załozył? bo
Sorry kolego, ale pitolisz.. w naszym kraju najwazniejszym kryterium na cokolwiek jest cena. Zaklada sie LPG, bo 1l gazu to 2 zl, a 1l Pb95 to 3.20 zl. Czyli prawie dwa razy wiecej.. i na tym sie rachunek konczy. A potem pojawiaja sie oferty o sprzedazy aut z NOWA instalacja
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
Bo LPG zaklada sie zgodnie z w/w kryterium jak najtaniej, na padniete silniki, do silnikow z zaniedbana elektryka (bo na ch** wydawac ponad 200 zl na BERU do M102, skoro mozna kupic super kable za 100 zl, albo jezdzic na tych, ktore sa..), i u partacza - bo tani.
Taka jest prawda o LPG i ogloszeniach.
Cytuj:
pali z 15 albo lepiej.Wynik SREDNIEGO zuzycia paliwa w np 500SE 140 na poziomie 10-11 uwazam za nieosiagalny!Przeciez to automat klima i ciezkie auto.....Moze w trasie po autostradzie cos by wyszło koło tego,ale
w140 nie wazy znaczaco wiecej od w126. Za to M119 to nowoczesniejszy silnik, wiec chyba bardziej ekologiczny.. a to chyba oznacza, ze powinien mniej palic od zabytku typu M117?
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
Cytuj:
tak to nie ma szans.JareG mam jeszcze pytanie -jak dokładne sa wskazania zuzycia paliwa w/g tego kompa?-zgadza sie z wyliczeniami spod dystrybutora? czy to dwie rozne rzeczy????????? Ogolnie 140 podoba mi
Wszystko sie zgadza. I to co pokazuje komp, i to co pokazuje dystrybutor. Spalanie w trasie 10/100 (albo i mniej), w miescie typu Torun 15/100
Cytuj:
11.Wiec nie wyobrazam sobie zeby 560 SEC mozna było sobie niepilnujac sie osiagnac na codzien 11 ltr.Zrszta co to za przyjemnosc cisgle patrzec jak naciskac gaz zeby mało spalił?
Pisalem, ze nie jezdze jak umierajacy staruch.. czyli skokowo/podrygujac. Mam taka zasade: staram sie trzymac 100 na godzine w trasie. Jesli da sie jecha 100-110, to tyle jade.. jesli ktos jedzie wolniej, to go wyprzedzam. I tyle. Oczywiscie, jak sie trafi kandydat z plytka zamiast przednich platow, to ja mu te plytke do dupy wbijam.. tzn. sam se wbija walal lepetyna probujac mnie bryknac, albo i nawet dogonic.
Mozesz se nie wierzyc w spalanie, ale ja takie mam. Oczywiscie moge miec ponad 20 na 100 w trasie, to zaden problem
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
Cytuj:
A takim autem trzeba jezdzic wolno zeby sie ludziska pozadnie napatrzyli i widzieli choc raz w zyciu ładne auto a nie sam plastik!
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
Moze maly zaklad/ankieta: za jakim autem ludzie sie predzej obejrza.. za w126 czy za w140?
Ten drugi jest zbyt nowoczesny, wzrok przyciaga tylko jego wielkosc*. W126 jest niewiele mniejszy, a ma IMO lepsza stylistyke nadwozia.
* nota bene, to jest to co mi sie w tym aucie podoba
![[ok]](./images/smilies/ok.gif)
Ale tym bardziej tak duza bryka ze smarkiem pod maska to jakas pomylka
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
_________________
Pozdrawiam,
Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/