MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 4:56 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt mar 22, 2005 10:26 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
czy trudno zmodyfikowac instalacje ze srubka, na instalacje z silnikiem krokowym i sonda lambda? Czy jest to oplacalna modyfikacja?

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 22, 2005 11:26 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Cytuj:
czy trudno zmodyfikowac instalacje ze srubka, na instalacje z silnikiem krokowym i sonda lambda? Czy jest to oplacalna modyfikacja?


No właśnie?? i czy to daję duży efekt???

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 22, 2005 10:29 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
michau pisze:
czy trudno zmodyfikowac instalacje ze srubka, na instalacje z silnikiem krokowym i sonda lambda? Czy jest to oplacalna modyfikacja?


Moim zdaniem to jeśli inst gaz w aucie o którym mówisz sprawuje sie dobrze a tak sie sprawuje to nic bym nie zmieniał !

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 22, 2005 11:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
AMG pisze:
michau pisze:
czy trudno zmodyfikowac instalacje ze srubka, na instalacje z silnikiem krokowym i sonda lambda? Czy jest to oplacalna modyfikacja?


Moim zdaniem to jeśli inst gaz w aucie o którym mówisz sprawuje sie dobrze a tak sie sprawuje to nic bym nie zmieniał !


na razie Zalozmy, ze pytanie jest czysto teoretyczne [zlosnik]

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 23, 2005 11:28 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 31, 2005 8:44 am
Posty: 149
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Antoni Janikowski pisze:
M102 pali dużo gazu nawet w wersji 1,8 i dlatego wolę M103.

Nie jest tak źle, mój (liczone po wczorajszym tankowaniu) spalił 11,1 l na setkę (trasa/miasto 50/50), a jeszcze ciepło się nie zrobiło. Przy największych mrozach tej zimy 13 nie przekraczałem. Z drugiej strony "siódmych potów" z niego nie wyciskam, ale spodziewałem się że będzie gorzej.

_________________
W123 200 '81 manual


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 23, 2005 12:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
u mnie M110 na gazie przelecial ok 750 km na ok 80l gazu hmm kawaleczkami sprawdzalem auto i deptalem mocno ale ogolnie nie srednia by wyszla 100km/h bylem mile zaskoczony.... do mometu wybuchu hihihi teraz jest 25/100 benzine :D hihihi pozdrawiam

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 23, 2005 12:21 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
kruszyn pisze:
teraz jest 25/100 benzine :D

straszna ilosc [szalone] wyobraz sobie teraz, ze na Kubie miesieczny limit paliwa na jednego mieszkanca to 10 (slownie: dziesięć) litrów. No to kradna z autobusow itd....

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 26, 2005 12:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
Cześć, mam M110 z 81r zagazowanego już od roku, jeżdzę codziennie, ok 100-150 km i zapalam na gazie i nic się nie dzieje.
Oczywiście od czasu do czasu jeżdzę na benzynie.
Pali ok 18l gazu ( mam ciężką nogę ).
Przy zakładaniu gazu nic nie przerabiałem.
Jestem z gazu wpełni zadowolony.
Za przeróbkę zapłaciłem 1800 zł.

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 26, 2005 9:55 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 26, 2005 2:47 pm
Posty: 48
Lokalizacja: myślibórz
M102 pali dużo gazu nawet w wersji 1,8 i dlatego wolę M103.[/quote]

Moja 124TE motor 102 w automacie pali średnio 13 litrów i nigdy nawet na autobanie przy 160 km/h nie przekroczyła 15 a przy jeżdzie wycieczkowej potrafi 11 posiada instalacje BRC i po 20 000 km jestem w pełni zadowolony ta ślicznotka to móje piąte auto na gazie i uważam że najważniejsze jest aby ten co go montuje był pewny tego co robi i potrafił udziekić zwykłemu użytkownikowi odpowiedzi na pytanie co by było gdyby:
Kiedy kupiłem moją Mercedes i pojechalem rozejżeć się za instalacją większość zakładów stwierdziło że to nie będzie chodzić (no i dobrze bo to mialo jeździć [zlosnik] ) reszta uważała że nie ma problemu że to normalne auto i będzie dobrze ,ale żaden nie potrafił mi odpowiedzieć na pytanie co by było gdyby strzelił w filtr powietrza ( może poza jednym który nie chcial się podjąć i powiedzał że jak strzeli to go pan przywieziesz na lawecie bo ani na gazie ani na bęzynie nie pojedzie) pozostali twierdzili że nie ma prawa strzelić . Jakoś nie bardzo chcialo mi się wierzyć że nigdy nie strzeli (astra 1,8 ECOTEC strzelała jak diabli a lanos 1,5 ETEC jak strzelił to nie tylko filtr się rozleciał ale powylatywały jakieś zaślepki w kolektorze i przez dobra chwilę nie mogłem ujażmić wysokich obrotów ) i dlatego szukałem tak długo aż znalazłem warsztat którego właściciel udzielil mi instruktarzu co ewentualnie zrobić gdy moje auto się zakatarzy i poprostu kichnie
Dlatego bez względu na to jaki to silnik radził bym dobrze wybrać zakład montujący lpg najlepiej polecony przez kogoś kto tam montował gaz do swego auta (najlepiej z takim samym motorem jak twój) i jest zadowolony . Wszystkie moje zagazowane auta miały inne instalacje i były montowane w różnych warsztatach .Bo o ile ECOTEC opla i ETEC daewo to motory bardzo zbliżone to K-E Jetronik to zupełnie inna para kaloszy Życzę więc owocnych poszukiwań wyspecjalizowanego warsztatu i myślę że bardzo pomogą ci rady bliżej ciebie mieszkających forumowiczów . Pozdrawiam

_________________
szczęśliwy posiadacz MB 124 230TE + LPG
MB 123 300 BIAŁY MIŚ 1983
MB 123 1976 JESZCZE BEZ SERCA( ELE ORGAN DO PRZESZCZEPU JEST W DRODZE)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 08, 2005 11:42 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 05, 2005 9:19 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Poznań
Antoni Janikowski pisze:
Do K/KE najlepsze są mikserki Landi Renzo. Reduktor moze być Landi Renzo, BRC. I nie odpalaj z gau w przyszłości


Witam,
mój M110 ma właśnie reduktor i mikser landi renzo, przejechał na gazie około 60,000 km i pali w mieście 20 literków a w trasie 15 literków [zlosnikz] . I zawsze odpalam na gazie [smiech]
Oprócz ilości pochłanianego paliwa [szalone] ....kochany samochodzik :P

_________________
OLD TIMER'y piękna rzecz :-)
Taki mały, taki duży, może piękny być :-)))

MB 207 D - 1,8 E 1976 r. "Ogórek"
PF 126 E - 650 E 1979 r.
MB 126 SE - 2,8 E 1980 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 09, 2005 9:51 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
starrypirat pisze:
mój M110 ma właśnie reduktor i mikser landi renzo, przejechał na gazie około 60,000 km i pali w mieście 20 literków a w trasie


To dosc duzo. Nasza 280E mamy krotko, ale wyszlo Nam srednio 17l/100km po miescie. Oczywisice LPG - na Benzynie nie sprawdzalismy. Dodam, ze podczas jazdy nie v ylismy nastawieni raczej na ekonomiczne jezdzenie. Tu roznica moze wynikac z roznic w masie pomiedzy 126 a 123.


starrypirat pisze:
I zawsze odpalam na gazie


Zrezygnuj z tego zwyczaju [szalone]

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 09, 2005 12:42 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 05, 2005 9:19 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Poznań
Witaj :lol:
Rezygnując z tego zwyczaju musiałbym przestać jeździć tym pojazdem a powód jest prozaiczny....nie działa jakiś przekaźnik sterujący pompą paliwa i jedyną opcją jest jazda na gazie...odpalanie również [uhaha]
Jak już uporam się z tą usterką, przepędzę maszynę na benie, aż laczki będą się palić....i tak są do wymiany [palacz]
Będę mógł zastosować Twoją radę w praktyce po założeniu nowych bucików do swojej maszyny
Pozdrawiam

_________________
OLD TIMER'y piękna rzecz :-)

Taki mały, taki duży, może piękny być :-)))



MB 207 D - 1,8 E 1976 r. "Ogórek"

PF 126 E - 650 E 1979 r.

MB 126 SE - 2,8 E 1980 r.


Na górę
Post: wt maja 25, 2010 9:48 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
odgrzewam wątek

W którą stronę należy przekręcić imbus aby zubożyć mieszankę ? zgodnie z ruchem wskazówek zegara czy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara?
jak sie kreci w prawo to sie wkręca imbus,a wtedy klapa idzie w górę na położeniu jałowym czyli sie dodaje mieszanke? a jak w lewo to sruba sie wykręca ...

przypomnijcie mi

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl