MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 11:50 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt sty 11, 2011 10:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 11, 2009 11:50 am
Posty: 228
Lokalizacja: poznań
iren pisze:
bagry4 napisał(a):
iren napisał(a):
bo teoretycznie było do wspawania trochę podłogi

zobacz czy czasem podłogi nie masz z płyty pińśniowej

no, no. Oglądałem to auto wielokrotnie i oprócz lusterka przykręconego blachowkrętami, jest wolne od jakiejkolwiek rzeźby!
Tak, jak pisali przedmówcy - dopóki się nie rozbierze, to nie wiadomo co w środku.


@ iren, masz zawiasy maski z kieszeniami czy bez?


ma z kieszeniami


Piszesz,że wielokrotni oglądałeś tego mietka. Możesz coś więcej o nim napisać co wiesz. Bo to,że lusterko jest przykręcone na blachowkręt to prawda ale to duperela i koszt naprawy =100 zł ale jest może jeszcze kilka innych DUŻYCH zdrad na które powinienem sie przygotować :evil:[/quote]

Irek, dzięki mnie stałeś się szczęśliwym posiadaczem unikalnej I-serii z wszystkimi jej plusami i wadami :)
Oglądałem auto 100 razy, bo do mnie należało i również tutaj na forum wielokrotnie podniecaliśmy się tym egzemplarzem.
Wszystko, co wiedziałem już Ci powiedziałem i napisałem - także tutaj na forum w 2 wątkach - auto jest b.dobre mechanicznie, no ale do "poprawek blacharsko/lakierniczych". Skrzynia przeciąga, bo pewnie nikt od 10 lat nie raczył w niej wymienić płynu. Kwiatki w blacharce to norma - przypomnij sobie, jak mówiłem, czy pisałem, że progi też pewnie trzeba będzie wymienić - mimo, że wyglądają b.dobrze. Jeżeli jest dziura w podłodze, to prawdopodobieństwo, żę próg jest słaby przecież istnieje.
Tak, czy inaczej wytrwałości, no i tak jak do tej pory dziel się na forum postępami z prac.


Na górę
Post: śr sty 12, 2011 6:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 8:30 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Katowice
cześc, nie wiedziałem,że ty to ty. :lol:
Wątek tej 123 ki ty zacząłeś a ja będę go ciągnął.
Pamietam jak powiedziałeś ,że trzeba będzie parę złotych wsadzić.
Z czasem podziele się z wszystkimi wynikami.
Pierwsze złotówki popłynęły do blacharza :)
Ale dam radę.
Szukam kabli wysokiego napięcia Beru pojedynczych lub w komplecie w bardzo dobraj cenie.


Na górę
Post: śr sty 12, 2011 8:32 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
parę złotych to nie wystarczy, żeby go zrobić, tym bardziej życzę powodzenia! ;) [cool]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: śr sty 12, 2011 8:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
bary123ce pisze:
parę złotych to nie wystarczy, żeby go zrobić, tym bardziej życzę powodzenia! ;) [cool]


Nawet paręnaście nie wystarczy, w innym przypadku sam bym go kupił, ale pieniędzy z C-klasy nie wystarczyłoby na porządny remont. Ale jest co ratować, także przyłączam się do życzeń powodzenia i z chęcią go zobaczę po odbudowie ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
Post: śr sty 12, 2011 8:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
beet pisze:
Nawet paręnaście nie wystarczy


Eee tam...
Kamael by go zrobił "na cacy" za jakieś 4, góra 5 tysięcy... [ok] [ok]

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Post: śr sty 12, 2011 9:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
no właśnie, tym bardziej że te góra 5 tyś to on wydał razem z zakupem auta. on jest delikatnie mówiąc niesamowity ;)

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Post: śr sty 12, 2011 10:40 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
DJ MAKU pisze:
Kamael by go zrobił "na cacy" za jakieś 4, góra 5 tysięcy... [ok] [ok]


Blacharkę i lakier pewnie tak, ale pod machą siedzi M110, które nie jest ani tanie ani zbyt łatwe (pomijając parę osób ;)w naprawie. Zresztą ja pisałem o pracach zleconych, sam to ja sobie mogę śrubki pochromować, parę miejsc odrdzewić, duperele powymieniać, a o kompleksowej naprawie takiego samochodu przy moich warunkach i umiejętnościach, to mogę pomarzyć. To nie jest dobry egzemplarz do uczenia się na nim spawania i druciarstwa, bo czegoś brakuje, a coś jest za drogie, to się dorobi. Liczę na determinację obecnego właściciela i dobry, końcowy efekt, bo szkoda zepsuć takie autko :)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
Post: czw sty 13, 2011 4:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 06, 2007 8:29 pm
Posty: 1605
Lokalizacja: LBN/WAW
beet pisze:
które nie jest ani tanie ani zbyt łatwe (pomijając parę osób w naprawie.


A czy znasz takie osoby? [zlosnik] moze jakis namiar?

_________________
C123 E28 AUT`82 RHD-"Komornik"-narazie...


"litr benzyny wlej do żył żebys zły i twardy był"


Na górę
Post: ndz lut 13, 2011 8:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 8:30 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Katowice
W sobotę odebrałem mieczysława od blacharza.
Stał tam prawie miesiąc ale mi sie nie śpieszyło. (jemu z resztą też :) ))Prawa strona jest zrobiona tzn. od nadkola przód po nadkole tył. Niestety tał było baaaaaaaaaaaardzo dużo żywicy i innych tego typu materiałów.
Ciąg dalszy prac blacharskich to: reperaturki błotników tył prawy i lewy + tylni pas. Ale najpierw musze zgromadzic trochę PLN'ów.
Ciąg dalszy to skrzynia (oleje i regulacja)
Potem gaźnik.
A tak z innej beczki.
Wczoraj wyregulowałem zawory i silnik zaczął trochę lepiej chodzic ale nalej mam wrażenie jakby soś stukało i tu prośba do wszystkich:
Jak powinny wyglądać wałki ?(chodzi oczywiście o owale)
Czy wszystkie są takie owale są takie same?
Czym charakteryzuje się zużycie wałków (objawy)
Ile powinny wytrzymać takie wałki?
Jest się w ogóle o co martwić?

Jutro dodam zdjęcia co udało sie zrobic blarzarzowi. A tak poza konkutencja to już kiedyś


Na górę
Post: wt lut 15, 2011 11:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 8:30 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Katowice
obiecałem zdjęcia więc są. [zlosnikok]


Na górę
Post: wt lut 15, 2011 11:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 8:30 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Katowice
Zzamieściłem też fotkę z serwisu u Palki .
Tak wyglada moja skrzynia po sciągnieciu dekla.
Zbiegli sie wszyscy pracownicy i stwierdzili,że to jest niemożliwe aby olej był taki czysty .Wszyscy jakmantrę powtarzali "kryształ"
Z jednej strony mnie to ucieszyło ale z drugiej nie bo nie otrzymałem odpowiedzi dlaczegoczasami skrzynia przeciada tylko na pierwszym biegu.
Co wy na to?
Ilu biegowa jest moja skrzynia ?
czy tego można sie dowiedzieć z vin'u?


Załączniki:
skrzynia.JPG
skrzynia.JPG [ 43.07 KiB | Przejrzano 1692 razy ]
blacharz 4.JPG
blacharz 4.JPG [ 199.81 KiB | Przejrzano 1692 razy ]
blarzarz 3.JPG
blarzarz 3.JPG [ 37.46 KiB | Przejrzano 1692 razy ]
blarzarz 2.JPG
blarzarz 2.JPG [ 34.05 KiB | Przejrzano 1692 razy ]
blacharz 1.JPG
blacharz 1.JPG [ 27.16 KiB | Przejrzano 1692 razy ]
blarzarz 0.JPG
blarzarz 0.JPG [ 33.01 KiB | Przejrzano 1692 razy ]
Na górę
Post: śr lut 16, 2011 1:54 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
joszko pisze:
Tak wygląda kierownica po przejechaniu coś koło 110 000 mil

Obrazek


Powiem Ci, ze ostatnio ogladalem 280E z '81 roku z nalotem 310.000km i kierownica byla niemal jak nowa: cellulit w komplecie, jednak juz nie byla matowa i dostala lekkiego polysku.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: czw lut 17, 2011 10:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Pilnuj chłopie tego blacharza, bo nie wygląda to atrakcyjnie... [smutne]

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
Post: czw lut 17, 2011 11:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2008 7:22 pm
Posty: 401
Cytuj:
Pilnuj chłopie tego blacharza, bo nie wygląda to atrakcyjnie... [smutne]


straszny kowal niestety,dawno nie widziałem takie roboty, masakra, szczególnie ta fota od środka,przy podłodze. Blachy zabrakło że trzeba było sztukować łatkami?

_________________
W107 450SL


Na górę
Post: pt lut 18, 2011 10:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 19, 2010 8:30 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Katowice
Panowie,
może ktoś da rade odpowiedziec na pytania zawarte troche wyżej ???
To czy blacharz to blacharz czy kowal (nie obrazając ani blacharzy ani kowali) myślę, że jest tylko i wyłącznie kwestią zasobności portfela.
Mój szef ma Cl'a 600 i serwisuje go tylko w serwisie i jest bbbbbbbbbbbbbardzo zadowolony.
Wiecie dla czego ?
Bo go stać na wymianę uszczelki w skrzyni biegów za 78 zł i robociznę za 1500.
Tak więc prosze o odpowiedź lub podpowiedź.
Blacharza nie bronię i co więcej jestem przekonany,że macie rację,że można by to zrobić 100x lepiej ale............................................
Samochód troche rozruszałem i wyszły kolejne kwiatki a mianowicie popma wody.
Zaczęło z niej kapać (oczywiście jak silkik pracuje)
Prosze o podpowiedź z kąd to może być?
Można to naprawić czy wymienić na nowe?
Jeżeli nowe to jakie i za ile?
A tak poza konkurencją to może jestem samobójcą i morcercą ale mieczysław mknął już w tym tygodniu 170 km/h (w/g nawigacji) i to nie był max.
Szukam konstruktywnej pomocy z dzisiejszego postu i z kilku wcześniejszych. [zlosnikok]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl